Strona 1 z 2
Pracujący ciągle silniczek reflektora
Napisane:
23 kwi 2008, 20:54
przez Piogron
Może spotkał się ktoś z takim problemem. Po włączeniu świateł mijania słyszę ciągle pracujący silniczek prawego reflektora. Jak "walne" w reflektor to przestaje. Ale po jakimś czasie znowu zaczyna pracować. Boje się,że z czasem spali się ten silniczek.
Napisane:
23 kwi 2008, 20:56
przez Jaksa
Chyba była jakas akcja serwisowa z tymi silniczkami ( zapytaj w pobliskim ASO ) pozniej był spory wysyp lamp do szostek na allegro za grosze
Napisane:
23 kwi 2008, 21:06
przez Piogron
Ok dzięki, podzwonię.
Jaksa napisał(a): pozniej był spory wysyp lamp do szostek
Ale skoro tak to pewnie tylko wymiana reflektora:(
Napisane:
23 kwi 2008, 21:18
przez Wojo
Do dnia dzisiejszego tez myslelem ze znowu jakis syf mi sie dostał, ale okazuje sie ze nie, pojechalem do naszego komisu do ktorego kupilismy 6 benzyne z 2004 i wlaczylem na postoju postojowe i co słysze znajomy brzek silnika od sutawiania reflektorów, czyli inne Mazdy maja tez problem z brzeczacym silniczkiem od pozycjonowania swiatel. Wiec spoko, to problem wiekszej ilosci Mazd.
Napisane:
23 kwi 2008, 21:31
przez Jaksa
Piogron napisał(a):Ale skoro tak to pewnie tylko wymiana reflektora
Z tego co wiem to raczej tak ..... tylko nie kupuj z allegro za grosze
Napisane:
23 kwi 2008, 21:31
przez Piogron
Wojo napisał(a):Wiec spoko, to problem wiekszej ilosci Mazd.
Jakoś mnie to nie uspokaja, że inni też mają ten problem:)
Napisane:
24 kwi 2008, 14:06
przez magicadm
Dla odmiany u mnie wcale nie działają – czyżby u poprzedniego właściciela "zakręciły się na śmierć"???
Napisane:
24 kwi 2008, 20:14
przez PP89
Dla odmiany u mnie wcale nie działają
U mnie to samo.
Napisane:
24 kwi 2008, 20:55
przez Piogron
Właśnie się zastanawiam czy nie ustawić ich w jakimś pośrednim położeniu i odciąć zasilanie silniczka zanim silniczek się spali na amen. Tylko nie wiem gdzie je "odciąć".
Napisane:
25 kwi 2008, 11:45
przez magicadm
Piogron napisał(a):Tylko nie wiem gdzie je "odciąć".
Możesz spróbować wypiąć wtyczke w środku lub odciąć środkowe PIN(y) we wtyczce reflektora – to są te najcieńsze – one odpowiadają za zasilanie i sterowanie silniczkiem.
PS
Jak sie zaczne nudzić rozbiorę na kawałki reflektor i zobaczę co jest "nie tak" z tymi silniczkami
Napisane:
6 maja 2008, 22:24
przez bartwaw
Jak będziesz rozbierał, to daj parę fotek. Szczegulnie wspomnianego silniczka.
Jako zapalony modelarz uważam, że nie ma rzeczy nie do naprawienia.
Sam o tym myślę by wybebeszyć lampę – tylko brak czasu. Jeszcze tydzień temu poziomowanie u mnie działało
Napisane:
7 maja 2008, 23:14
przez MI-6
Witam! mam podobny problem co wy to znaczy miałem bo załatwiłem to bezproblemowo i za zero złotych.Niczego nie rozbierajcie i nie ucinajcie.Jeżeli reflektor da sie poziomować to pozostaje kwestia samego silniczka.Jak zapewne wiecie na tym regulatorze jest kilka ustawień( 0,1,2,3)i tylko w tych pozycjach silniczek dostaje impuls do zmiany.Między tymi pozycjami nic sie nie dzieje.Ja obróciłem kółeczkiem na tyle powyżej 0 żeby nie włączył sie silniczek i nie ustawił reflektora na pierwszą pozycję.Brzęczenie ustało i od roku nic sie nie dzieje złego.
PS. U mnie brzęczenie występowało tylko na 0 i owszem jak sie lekko stuknęło to przestawało ale jadąc po naszych pięknych drogach brzęczenie znowu sie uaktywniało.
Teraz od roku jest cicho.Zachęcam do spróbowania i pozdrawiam właścicieli Mazd
re
Napisane:
8 maja 2008, 07:51
przez Blaster7
U mnei też nie działają ;(( a musze troszeczke dzwignać
Czy ktoś wymieniał te silniczki czy się da?????
Napisane:
8 maja 2008, 08:48
przez MI-6
Nie sądze żeby psuły sie oba silniczki naraz ale oczywiście prawdopodobieństwo zawsze istnieje.
One są sporadycznie używane więc nie wierze żeby sie psuły a poza tym elektryka japońska jest jednak dość dobra.Szukałbym raczej przyczyny gdzieś w braku styku na kostkach lub regulatorze ustawienia świateł.Czasami pomaga terapia wstrząsowa.
Napisane:
8 maja 2008, 10:32
przez magicadm
MI-6 napisał(a):Nie sądze żeby psuły sie oba silniczki naraz ale oczywiście prawdopodobieństwo zawsze istnieje
Podejrzewam ,że silniczki sie "upaliły" od nadmiernego kręcenia
U mnie opornica w regulatorze jest OK, na slocie w reflekorze pojawia się masa, +12V, i skokowe napięcie sterujące.
A silniki milczą
Napisane:
2 cze 2008, 21:48
przez varick
Witam!
Rowniez mialem problem z silniczkiem w lewym reflekotrze.Silniczek byl caly brudny od czarnego pylu a po jego rozebraniu okazalo sie, ze "szczotki" w nim sie skonczyly.
W garazu mialem lampe od Vectry, ale nozki zasilania byly zamocowane odwrotnie...
Wystarczylo jednak podmienic ta malutka plastikowa czesc w ktorej sa szczotki i wszystko smiga elegancko...
Napisane:
16 lip 2008, 22:13
przez ciamas
Witam
mam podobny problem z reflektorami ,otóż w lewym nie działa silniczek wogóle a w prawym działa lecz regulacja wyskości nie działa (podczas krecenia imbusem cały czas przeskakuje jakby ząbki były wyrobione) czy można to jakoś naprawić
?
Czy trzeba będzie kupić lampy może ktoś sie z tym spotkał i wie co zobić żeby bylo ok
pozdrawiam
Napisane:
16 lip 2008, 23:22
przez Riki
ciamas uzupełnij prosze swoj profil.. nawet nie wiemy jakie auto posiadasz
re
Napisane:
18 lip 2008, 06:59
przez Blaster7
Ustawiłem całkowicie na dół i walnołem ręką w reflekor i słychać idzie w dół podchodze do drógiego i to samo
potem działały cały czas jak sie tym bawiłem ustawiłem max góra!! i poszły ale po tygodniu znowu cisza coś sie tam blokuje Czy ktoś to rozbierał bo widze że mam taką przyćmioną soczewke i chętnie bym jąwyczyścił i włożył ksenon przy okazji....
Napisane:
18 lip 2008, 12:08
przez Tomo79
Moj prawy silniczek tez lubi pracowac jak nie trzeba. Myslalem, ze to poprzedni wlasciciel cos zepsul, a tu takie jaja..