Strona 1 z 2

Pracujący ciągle silniczek reflektora

PostNapisane: 23 kwi 2008, 20:54
przez Piogron
Może spotkał się ktoś z takim problemem. Po włączeniu świateł mijania słyszę ciągle pracujący silniczek prawego reflektora. Jak "walne" w reflektor to przestaje. Ale po jakimś czasie znowu zaczyna pracować. Boje się,że z czasem spali się ten silniczek.

PostNapisane: 23 kwi 2008, 20:56
przez Jaksa
Chyba była jakas akcja serwisowa z tymi silniczkami ( zapytaj w pobliskim ASO ) pozniej był spory wysyp lamp do szostek na allegro za grosze <lol>

PostNapisane: 23 kwi 2008, 21:06
przez Piogron
Ok dzięki, podzwonię.
Jaksa napisał(a): pozniej był spory wysyp lamp do szostek

Ale skoro tak to pewnie tylko wymiana reflektora:(

PostNapisane: 23 kwi 2008, 21:18
przez Wojo
Do dnia dzisiejszego tez myslelem ze znowu jakis syf mi sie dostał, ale okazuje sie ze nie, pojechalem do naszego komisu do ktorego kupilismy 6 benzyne z 2004 i wlaczylem na postoju postojowe i co słysze znajomy brzek silnika od sutawiania reflektorów, czyli inne Mazdy maja tez problem z brzeczacym silniczkiem od pozycjonowania swiatel. Wiec spoko, to problem wiekszej ilosci Mazd.

PostNapisane: 23 kwi 2008, 21:31
przez Jaksa
Piogron napisał(a):Ale skoro tak to pewnie tylko wymiana reflektora
Z tego co wiem to raczej tak ..... tylko nie kupuj z allegro za grosze ;) <lol>

PostNapisane: 23 kwi 2008, 21:31
przez Piogron
Wojo napisał(a):Wiec spoko, to problem wiekszej ilosci Mazd.

Jakoś mnie to nie uspokaja, że inni też mają ten problem:)

PostNapisane: 24 kwi 2008, 14:06
przez magicadm
Dla odmiany u mnie wcale nie działają – czyżby u poprzedniego właściciela "zakręciły się na śmierć"??? :D

PostNapisane: 24 kwi 2008, 20:14
przez PP89
Dla odmiany u mnie wcale nie działają

U mnie to samo. <lol>

PostNapisane: 24 kwi 2008, 20:55
przez Piogron
Właśnie się zastanawiam czy nie ustawić ich w jakimś pośrednim położeniu i odciąć zasilanie silniczka zanim silniczek się spali na amen. Tylko nie wiem gdzie je "odciąć".

PostNapisane: 25 kwi 2008, 11:45
przez magicadm
Piogron napisał(a):Tylko nie wiem gdzie je "odciąć".

Możesz spróbować wypiąć wtyczke w środku lub odciąć środkowe PIN(y) we wtyczce reflektora – to są te najcieńsze – one odpowiadają za zasilanie i sterowanie silniczkiem.

PS
Jak sie zaczne nudzić rozbiorę na kawałki reflektor i zobaczę co jest "nie tak" z tymi silniczkami :)

PostNapisane: 6 maja 2008, 22:24
przez bartwaw
Jak będziesz rozbierał, to daj parę fotek. Szczegulnie wspomnianego silniczka.
Jako zapalony modelarz uważam, że nie ma rzeczy nie do naprawienia.

Sam o tym myślę by wybebeszyć lampę – tylko brak czasu. Jeszcze tydzień temu poziomowanie u mnie działało :(

PostNapisane: 7 maja 2008, 23:14
przez MI-6
Witam! mam podobny problem co wy to znaczy miałem bo załatwiłem to bezproblemowo i za zero złotych.Niczego nie rozbierajcie i nie ucinajcie.Jeżeli reflektor da sie poziomować to pozostaje kwestia samego silniczka.Jak zapewne wiecie na tym regulatorze jest kilka ustawień( 0,1,2,3)i tylko w tych pozycjach silniczek dostaje impuls do zmiany.Między tymi pozycjami nic sie nie dzieje.Ja obróciłem kółeczkiem na tyle powyżej 0 żeby nie włączył sie silniczek i nie ustawił reflektora na pierwszą pozycję.Brzęczenie ustało i od roku nic sie nie dzieje złego.
PS. U mnie brzęczenie występowało tylko na 0 i owszem jak sie lekko stuknęło to przestawało ale jadąc po naszych pięknych drogach brzęczenie znowu sie uaktywniało.
Teraz od roku jest cicho.Zachęcam do spróbowania i pozdrawiam właścicieli Mazd

re

PostNapisane: 8 maja 2008, 07:51
przez Blaster7
U mnei też nie działają ;(( a musze troszeczke dzwignać

Czy ktoś wymieniał te silniczki czy się da?????

PostNapisane: 8 maja 2008, 08:48
przez MI-6
Nie sądze żeby psuły sie oba silniczki naraz ale oczywiście prawdopodobieństwo zawsze istnieje.
One są sporadycznie używane więc nie wierze żeby sie psuły a poza tym elektryka japońska jest jednak dość dobra.Szukałbym raczej przyczyny gdzieś w braku styku na kostkach lub regulatorze ustawienia świateł.Czasami pomaga terapia wstrząsowa.

PostNapisane: 8 maja 2008, 10:32
przez magicadm
MI-6 napisał(a):Nie sądze żeby psuły sie oba silniczki naraz ale oczywiście prawdopodobieństwo zawsze istnieje

Podejrzewam ,że silniczki sie "upaliły" od nadmiernego kręcenia :)
U mnie opornica w regulatorze jest OK, na slocie w reflekorze pojawia się masa, +12V, i skokowe napięcie sterujące.
A silniki milczą :(

PostNapisane: 2 cze 2008, 21:48
przez varick
Witam!
Rowniez mialem problem z silniczkiem w lewym reflekotrze.Silniczek byl caly brudny od czarnego pylu a po jego rozebraniu okazalo sie, ze "szczotki" w nim sie skonczyly.
W garazu mialem lampe od Vectry, ale nozki zasilania byly zamocowane odwrotnie...
Wystarczylo jednak podmienic ta malutka plastikowa czesc w ktorej sa szczotki i wszystko smiga elegancko...

PostNapisane: 16 lip 2008, 22:13
przez ciamas
Witam
mam podobny problem z reflektorami ,otóż w lewym nie działa silniczek wogóle a w prawym działa lecz regulacja wyskości nie działa (podczas krecenia imbusem cały czas przeskakuje jakby ząbki były wyrobione) czy można to jakoś naprawić ???

Czy trzeba będzie kupić lampy może ktoś sie z tym spotkał i wie co zobić żeby bylo ok
pozdrawiam

PostNapisane: 16 lip 2008, 23:22
przez Riki
ciamas uzupełnij prosze swoj profil.. nawet nie wiemy jakie auto posiadasz :]

re

PostNapisane: 18 lip 2008, 06:59
przez Blaster7
Ustawiłem całkowicie na dół i walnołem ręką w reflekor i słychać idzie w dół podchodze do drógiego i to samo
potem działały cały czas jak sie tym bawiłem ustawiłem max góra!! i poszły ale po tygodniu znowu cisza coś sie tam blokuje Czy ktoś to rozbierał bo widze że mam taką przyćmioną soczewke i chętnie bym jąwyczyścił i włożył ksenon przy okazji....

PostNapisane: 18 lip 2008, 12:08
przez Tomo79
Moj prawy silniczek tez lubi pracowac jak nie trzeba. Myslalem, ze to poprzedni wlasciciel cos zepsul, a tu takie jaja.. :)