Jak zaprogramować fabrycznego pilota centralnego zamka?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Krisek » 11 maja 2008, 16:38

iiyama napisał(a):
Pablo70 napisał(a):A cóż to za fajny kluczyk masz na oku?
jakiś link, z góry dzięki.


Jest tego sporo np. http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=357786843

ciekawe jeszcze czy da się zamontować do M6, jutro zadzwonie i się wypytam.


wszystko sie da czy bym zamonotowal ? raczej nie...
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2008, 07:24
Posty: 1353 (0/2)
Skąd: Canada

Postprzez Tom » 11 maja 2008, 18:25

Krisek prosze dowiedz sie dla mnie wszystko: cena i koszt przesylki do Polski.

Klucz mozna dociac pewnie wszedzie gorzej bedzie z zaprogramowaniem, sam tego nie zrobie bo mam tylko jeden kluczyk (pilot zreszta tez). daj znac na priv o kosztach dzieki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2007, 08:51
Posty: 1826

Postprzez rafaleq » 16 lip 2008, 13:48

Ralpheek napisał(a):Step 1: Open drivers door and leave open.

Step 2: Lock and unlock the drivers door using the power door lock switch on the door.

Step 3: Insert key into the ignition.

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT – use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

Step 5: Open and close the drivers door 3 times. (Door should be left open after this step).

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

Step 8: Press any button on remote #2 twice (etc.) Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks.


dokupilem sobie pilota i probowalem tym sposobem go zaprogramowac.nijak mi sie nie udalo...chyba wszystko robie dobrze. probowal ktos? udalo sie komus?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 maja 2008, 20:27
Posty: 16
Skąd: Londyn
Auto: Mazda 6 ts 2.0 Diesel 136KM

Postprzez Ralpheek » 17 lip 2008, 15:52

W A-Spec szóstkach działa. Nie wiem niestety, czy w Euro programuje sie podobnie. W każdym razie trzeba dosyć sprawnie przeprowadzić wszystkie te czynności, są na nie okreslone interwały czasowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2005, 15:54
Posty: 53
Skąd: Dolny Śląsk
Auto: Skoda Octavia Super '59 1.3

Postprzez szopen6 » 27 sie 2008, 11:39

rzetlumaczone na przyszlosc moze komus sie przyda kto nie czyta po Angielsku



Krok 1: Otworzy Drzwi Kierowcy i zostaw otwarte

Krok 2: Nacisnij przycisk otwierania drzwi ( zamknij otworz przyciskiem )

Krok 3: Wloz kluczyk do stacyjki

Krok 4: Przekrec kluczyk na ON ( czyli az zaswieca sie kontrolki ) zrob to 3 razy i zostaw kluczyk w stacyjce

Krok 5: Otworz i zamknij drzwi kierwocy 3 razy (doslownie otworz i zamknij cale drzwi i zostaw je otwarte )

Krok 6: Ecu powinno zaregowac (otworzy zamknie drzwi )

Krok 7: Nacisnij przycisk na pilocie 2 krotnie ( autko powinno juz reagowac na pilota )

Krok 8: Wyciagnij kluczyk ze stacyjki i autko powinno znowu wykonac zamkniecie – otwarcie drzwi.


Witam kolegów i mam pytanie czy ten wariant kodowania pilota bendzie pasował do wersji USA
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 09:51
Posty: 63
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 5 2.3 l USA 07+LPG

Postprzez szopen6 » 28 sie 2008, 12:40

W którym miejscu znajduje się centralka do pilota ( Mazda 6) problem z zakodowaniem pilota
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 09:51
Posty: 63
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 5 2.3 l USA 07+LPG

Postprzez bulion » 1 wrz 2008, 23:55

Nie wiem gdzie jest centralaka, ale instrukcja przedstawiona powyzej działa na 100% (zgodnie z wersją angielska) sam sprawdzilem kilka dni temu.
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2008, 23:46
Posty: 39
Auto: mazda 6, 2004, 3.0 V6

Postprzez szopen6 » 2 wrz 2008, 11:28

Wszystko działa do momentu gdy mam przycisnąć 2-razy przycisk na pilocie w tym momencie niema żadnej reakcji pilota sprawdzałem niby pobiera prąd .........co może być przyczyną
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 09:51
Posty: 63
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 5 2.3 l USA 07+LPG

Postprzez voytecku » 2 wrz 2008, 13:34

szopen6 napisał(a):co może być przyczyną

Nie ten pilot. Dostales pilota razem z samochodem, czy dokupiles oddzielnie?

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez Globy » 2 wrz 2008, 13:47

Brt, ile kosztuje dorobienie pilota w AZ?
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez szopen6 » 2 wrz 2008, 13:54

Pilot dostałem z samochodem podam Model 41805
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 09:51
Posty: 63
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 5 2.3 l USA 07+LPG

Postprzez szopen6 » 2 wrz 2008, 13:55

szopen6 napisał(a):Pilot dostałem z samochodem podam Model 41805


zapomniałem dopisać VISTEON
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 09:51
Posty: 63
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 5 2.3 l USA 07+LPG

Postprzez Globy » 2 wrz 2008, 17:38

Pewnie mamy ten sam problem, również mam Viseton 41805. Jak na razie sam pilot i kilka kluczyków ;) Używaj proszę funkcji Edytuj post. Ja wybiorę się do AZ Auto, jeśli nie uda się go samodzielnie skalibrować.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez voytecku » 2 wrz 2008, 17:47

szopen6 napisał(a):Pilot dostałem z samochodem podam Model 41805

A masz wersje sedan czy kombi?

I jeszcze jedno, jakie jest FCCID na pilocie?

szopen6 napisał(a):podam Model 41805

Jak wyglada ten pilot?

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez Globy » 2 wrz 2008, 18:02

Nie chce mi się Wojtku wyciągać aparatu, ale ma przyciski Lock/Unlock z prawej strony, z lewej przycisk do klapy i czwarty, ostatni – czerwony. FCC ID: KPU41805
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez voytecku » 2 wrz 2008, 19:57

Globy napisał(a):ale ma przyciski Lock/Unlock z prawej strony, z lewej przycisk do klapy i czwarty, ostatni – czerwony.

Wyglada na to, ze jest do sedana. Na pilocie do kombi (i prawdopodobnie do hachbacka) przyciski umieszczone sa w jednym rzedzie.

FCCID: KPU41805 jest prawdopodobnie do modeli od roku 2004.

Teraz pytanie do szopena6, czy on ma kombi lub hatchbacka?

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez szopen6 » 3 wrz 2008, 07:25

FCCID: KPU41805 jest prawdopodobnie do modeli od roku 2004.

Teraz pytanie do szopena6, czy on ma kombi lub hatchbacka?


Moja Mazdeczka to SEDAN..........a FCCID:mam takie same
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 09:51
Posty: 63
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 5 2.3 l USA 07+LPG

Postprzez szopen6 » 3 wrz 2008, 10:07

A mam pytanie ......czy może wiecie gdzie można kupić taki pilot i ile może kosztować
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 09:51
Posty: 63
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 5 2.3 l USA 07+LPG

Postprzez szopen6 » 2 paź 2008, 14:04

Panowie dalej wałkuje temat pilota .............a czenstotliwość USA a Polska ma jakiś wpływ na niedziałanie pilota
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 09:51
Posty: 63
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 5 2.3 l USA 07+LPG

Postprzez Mantheo » 8 paź 2008, 23:33

szopen6 napisał(a):A mam pytanie ......czy może wiecie gdzie można kupić taki pilot i ile może kosztować

właśnie dziś przeglądałem e-buy i jest tego cała masa ale który będzie się nadawał do konkretnego modelu to sam do końca nie wiem
na dodatek są same piloty,np
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Ac ... 06.c0.m245

lub kluczyki z pilotami w jednej postaci(takie jak ktoś wcześniej pokazywał na fotce), np.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Ac ... 06.c0.m245
można byłoby to kupić ale diabli wiedzą które się nadają
mam kupioną m6 2,3 l z '05 roku i jest tam jeden kluczyk ale z tego co zrozumiałem to bez pilota(chyba że się mylę-dowiem się dokładnie)-auto jest jeszcze w USA i nie bardzo wiem co robić,bo gość mówi że: "cena kluczyka z pilotem jest 225 $ i auto trzeba zawiesc do dealera mazdy na lawecie , po pilot trzeba zaprogramowac. To jest kolejne 100$ za towing. Zastanow sie co robic" trochę dziwna różnica w cenie – może chce zarobić dodatkowo? tego nie wiem i nie do końca rozumiem po co serwis ma coś programować jeżeli pilota można zaprogramować samemu – ale tak to jest z zakupami na "mokrą" odległość i jak robi się coś po raz pierwszy
proszę Was o jeszcze trochę więcej info w tym temacie
REALIZOWAĆ MARZENIA – CÓŻ MOŻE BYĆ PIĘKNIEJSZEGO
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2008, 12:33
Posty: 21
Skąd: Puławy
Auto: M6 2,3i '05 manual

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6