Jak zaprogramować fabrycznego pilota centralnego zamka?
Czy rozwiązał już ktoś problem pilotów, które nie chcą działać po wymianie baterii?
Wszystko według instrukcji idzie do punktu, w którym należy wcisnąć dwukrotnie dowolny przycisk na pilocie – auto na to nie odpowiada...
(swoją drogą to instrukcja serwisowa pomija "punkt 2" dotyczący dwukrotnego zaryglowania drzwi – chyba że po lifcie coś się zmieniło)
Pozdrawiam
Wszystko według instrukcji idzie do punktu, w którym należy wcisnąć dwukrotnie dowolny przycisk na pilocie – auto na to nie odpowiada...
(swoją drogą to instrukcja serwisowa pomija "punkt 2" dotyczący dwukrotnego zaryglowania drzwi – chyba że po lifcie coś się zmieniło)
Pozdrawiam
- Od: 28 cze 2013, 02:30
- Posty: 47
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 GY 1.8l/GJ 2.0l
Witam. Mam problem dzisiaj samochód przestał się zamykać z pilota, otwierania działa, przed chwilą programowałem pilota i wszystko przebiegło pomyślnie. Byłem również w serwisie i powiedzieli że na pilocie sygnał jest. Dodam, że ostatnimi czasy jak zamykałem potrafił zaryglować 2 razy i w ten czas przez parę sekund świeciła kontrolka immo. Doradźcie czy to coś z pilotem czy może z centralnym.
- Od: 25 paź 2010, 08:21
- Posty: 224
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 RF5C 136km 03r.
Mam ważne dla mnie pytanie,
Mając dwa oryginalne zaprogramowane kluczyki, i programując od nowa tylko jeden z nich, to czy ten drugi nadal będzie działał czy zostanie zapomniany ? w poprzednim aucie trzebabyło programować 2 na raz aby obydwa działały
Pytanie o tyle ważne że zgubiłem wczoraj jeden z nich, być może ktoś go przytulił z obawy przed włamaniem/kradzieżą zakodowałem zapasówke od nowa z nadzieją ze ten zgubiony przestanie działać i puki co ograniczył bym sie jedynie do wymiany wkładki w zamku drzwi, oile ten zgubiuony rpzestał działać
Ktoś wie ? Albo może sprawdzić na swoich dwóch ?
Mając dwa oryginalne zaprogramowane kluczyki, i programując od nowa tylko jeden z nich, to czy ten drugi nadal będzie działał czy zostanie zapomniany ? w poprzednim aucie trzebabyło programować 2 na raz aby obydwa działały
Pytanie o tyle ważne że zgubiłem wczoraj jeden z nich, być może ktoś go przytulił z obawy przed włamaniem/kradzieżą zakodowałem zapasówke od nowa z nadzieją ze ten zgubiony przestanie działać i puki co ograniczył bym sie jedynie do wymiany wkładki w zamku drzwi, oile ten zgubiuony rpzestał działać
Ktoś wie ? Albo może sprawdzić na swoich dwóch ?
-
pawloooo
Będzie działał. Jeśli chcesz aby zagubiony pilot nie był aktywny musisz w jego miejsce zaprogramować nowy.
Dopisano 2 sie 2015, 11:14:
Kolego deevilek odezwij się to podam Ci numer do gościa od pilotów.
Dopisano 2 sie 2015, 11:15:
Kolego Zielkq jedynie wymiana na inny pilot uratuje sprawę. Nasze mazdy niestety mają tą przypadłość.
Dopisano 2 sie 2015, 11:14:
Kolego deevilek odezwij się to podam Ci numer do gościa od pilotów.
Dopisano 2 sie 2015, 11:15:
Kolego Zielkq jedynie wymiana na inny pilot uratuje sprawę. Nasze mazdy niestety mają tą przypadłość.
Dziś wymieniałem aku na nowy oraz baterię w karcie magnetycznej,czy jak ją tam zwał,no i furmanka odpala tylko jak włożę kluczyk w stacyjkę.Moje pytanie brzmi :czy zakoduję tą kartę jak w opisach wyżej?
- Od: 9 gru 2015, 21:42
- Posty: 9
- Skąd: Polkowice
- Auto: Mazda 6 2.0 Diesel .2005 r.kombi.
czesc koduje pilot tak jak w instrukcji i rowniez wszystko działa do mometu naciscieca guzika na pilocie, nie reaguje ani jeden ani drugi. mazda rocznik 2004 sedan wersja pilota: Visteon model No. 41803 dostałem go wraz z samochodem, 2 sztuki prosze podpowiedzcie co mozna by zrobic
-
kubasatan666
Immo i grot mogę przełożyć z chinola chodzi tylko właśnie o samego pilota i solidną obudowę.
Jeszcze spróbuję przymierzyć mojego pilota za kilka dni do tego nowego, może da się coś wyrzeźbić.
Ewentualnie może jest jakaś fajna opcja od razu z domykaniem szyb?
Jeszcze spróbuję przymierzyć mojego pilota za kilka dni do tego nowego, może da się coś wyrzeźbić.
Ewentualnie może jest jakaś fajna opcja od razu z domykaniem szyb?
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
generalnie wnętrza polifta i przedlifta różnią się diametralnie, więc rzeźba nie wchodzi w grę :/ szkoda że nie da się tego pilota zaprogramować bo tylko bym poprzekładał co trzeba i gotowe
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Panowie, a mnie po wymianie baterii auto nie reaguje na pilota. Tzn. pilot działa, zaświeca się czerwona dioda przy nacisikaniu przycisków, ale centralnego nie otwiera, ani nie zamyka. Doczytałem, że pewnie kluczyk się rozkodował.
Da się zakodować go na nowo przy jednym działającym pilocie? Próbowałem programować kluczyk sposobem opisanym na forum, ale efektów nie ma. Czy wymiana transpondera w niedziałającym kluczyku na "dziewiczy" może przynieść efekt w postaci możliwości zaprogramowania go na nowo? Czy pozostaje już tylko wizyta w specjalistycznym warsztacie zajmującym się programowaniem kluczyków?
Da się zakodować go na nowo przy jednym działającym pilocie? Próbowałem programować kluczyk sposobem opisanym na forum, ale efektów nie ma. Czy wymiana transpondera w niedziałającym kluczyku na "dziewiczy" może przynieść efekt w postaci możliwości zaprogramowania go na nowo? Czy pozostaje już tylko wizyta w specjalistycznym warsztacie zajmującym się programowaniem kluczyków?
- Od: 17 wrz 2013, 12:15
- Posty: 56
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 6 GG 2006 r
benzyna 2.0 (147 KM)
Transpondera jest potrzebny do uruchomienia silnika a nie do otworzenia samochodu.
Nie chce się zaprogramować czy nie wchodzi w procedurę programowania ?
Nie chce się zaprogramować czy nie wchodzi w procedurę programowania ?
Wszystko idzie zgodnie z instrukcją aż do momentu gdzie po 3-krotnym zamknięciu drzwi należy nacisnąć dwa razy któryś z guzików na pilocie – nie żadnej ma reakcji. Drugi pilot, który działa reaguje, po wyjęciu kluczyka ze stacyjki także jest reakcja ECU, który dwa razy blokuje i otwiera drzwi. A pilot jak nie działał, tak nie działa.
Próbowałem resetować, zdejmowałem kleme itd – bez efektów.
Próbowałem resetować, zdejmowałem kleme itd – bez efektów.
- Od: 17 wrz 2013, 12:15
- Posty: 56
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 6 GG 2006 r
benzyna 2.0 (147 KM)
Spróbuj dobrać się do elektroniki i przemyć ją alkoholem za pomocą szczoteczki do zębów może coś tam zaśniedziało i porobiły się "nowe obwody"
drugi pilot programuje się tak jak trzeba
drugi pilot programuje się tak jak trzeba
Tak jest, drugi pilot działa i programuje się bez problemu, chociaż też ma baterie nadającą się już do wymiany, ale boje się jej wyciągać, żeby nie stracić sterowania także na drugim pilocie.
Spróbuje jeszcze jutro z tą elektroniką...
Spróbuje jeszcze jutro z tą elektroniką...
- Od: 17 wrz 2013, 12:15
- Posty: 56
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 6 GG 2006 r
benzyna 2.0 (147 KM)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6