Strona 1 z 1

problem ze wskaźnikiem paliwa

PostNapisane: 29 wrz 2008, 09:37
przez pedrok
Cześć wszystkim. Zaobserwowałem dziwne zachowanie wskaźnika poziomu paliwa w Mazdzie 6, 2.0D (2005). Za każdym razem przy przekręcaniu kluczyka w stacyjce skacze on na inną wysokość.. Raz zatrzymuje się na rezerwie, raz na środku, raz na maksimum.. (przy stałej ilości paliwa w baku). Podczas jazdy normalnie schodzi powoli do zera..

Dodatkowo obrotościomierz też skacze.. głównie przy wyłączaniu silnika... skacze w górę, spada, czasem po wyłączeniu silnika zostaje na obrotach ok. 1,0 tys. obr.

Wiecie co może być tego przyczyną?

PostNapisane: 29 wrz 2008, 09:44
przez magicadm
pedrok napisał(a):Wiecie co może być tego przyczyną?

Jakieś masowanie zegarów chyba się sypie :|

PostNapisane: 29 wrz 2008, 09:52
przez Grzyby
magicadm napisał(a):Jakieś masowanie zegarów chyba się sypie

wątpię żeby w takim przypadku robiło się np. tak
pedrok napisał(a):skacze w górę, spada, czasem po wyłączeniu silnika zostaje na obrotach ok. 1,0 tys. obr


pedrok, od kiedy masz auto? Nikt nie grzebał przy zegarach?

PostNapisane: 29 wrz 2008, 10:01
przez pedrok
dopiero kupiłem... w niemczech... zzauważyłem to jadąc z Niemec.. może ktoś coś majstrował.. co z tym zrobić??

PostNapisane: 29 wrz 2008, 10:11
przez Gość
Zapytaj kolegi Lorento on jest fachowcem na tym forum. :D

PostNapisane: 29 wrz 2008, 10:40
przez Brt
pedrok,
witamy na forum i jednocześnie prosimy o przestrzeganie zasad tu panujących,
zapoznaj się proszę z regulaminem działu i popraw temat stosując się do niego,
mam nadzieję, że uwiniesz się w 24h
pozdrawiam

PostNapisane: 29 wrz 2008, 12:06
przez magicadm
pavlos napisał(a):Zapytaj kolegi Lorento on jest fachowcem na tym forum.

Dajmy spokój "koledze" Lorento
pedrok
Proponuję poszukać czegoś na podmianę – a wcześniej – wypiąć i wpiąć ponownie zegary, ew czymś zapryskać złącza

PostNapisane: 29 wrz 2008, 12:09
przez Lorento
Skoro mnie wywołano, moje zdanko: Ktoś grzebał przy wskaźnikach, to jasne! Pytanie tylko czy przy okazji naprawy, czy przy kręceniu licznikiem. Same z siebie wskaźniki nie padają.

PostNapisane: 19 paź 2009, 11:27
przez Lotnik85
Panowie, jestem świeży na tym forum więc proszę o wyrozumiałość.
W mojej 6-ce mam problem ze wskazaniami poziomu paliwa. Przez rok miałem wrażenie, że nie tankuję do pełna tzn. po zatankowaniu do pełna wskazówka ustawiała się poniżej maksimum ( różne położenia). Czasami zdarzało się że było ok. tzn. maks. Ale niedawno miałem coś takiego, że miałem ok. 30l a pokazywał rezerwę ( żółta kontrolka). Co to może być : czujnik paliwa w zbiorniku,coś z komputerem czy też inna możliwość? Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

PostNapisane: 19 paź 2009, 11:38
przez Grzyby
Obstawiam czujnik paliwa w zbiorniku

PostNapisane: 25 paź 2009, 21:56
przez Lotnik85
Grzyby – dzięki i pozdrawiam. Jak będę miał trochę czasu to spróbuję go sprawdzić.