Czyszczenie soczewek i naprawa silniczków reflektorów.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez magicadm » 27 sie 2008, 14:39

Pawko_6 napisał(a):Pisałeś, że to sprawdzisz i co , bo jestem zainteresowany

Brakło czasu, przepraszam :|
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Riki » 27 sie 2008, 14:57

magicadm napisał(a):Standard we wszystkich typach usmiech


czy ja wiem... "u mnie" wyglądają jak nowe...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez vienek » 27 sie 2008, 15:56

Jeżleli budowa lampy z ksenonami nie odbiega od zwykłej to z wyjęciem nie ma większych problemów. Zeby wyjąć jedną nie trzeba nawet demontować całego zderzaka. Ażeby zdjąć klosz trzeba podgrzać suszarką techniczną i wtedy klej puści i mamy wszystko na stole. Przynajmniej u mnie tak było bo rozbierałem, gdyż miałem matowy klosz od zabrudzeń. Ale tak jak wspomniałem mam zwykłe lampy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 22:36
Posty: 50
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: M6 GY 2.0 diesel `04 136 KM

Postprzez magicadm » 27 sie 2008, 16:11

Riki napisał(a):zy ja wiem... "u mnie" wyglądają jak nowe...

Coś mi sie kojarzy, ze masz "nie ory" :P
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Blaster7 » 31 sie 2008, 20:33

Za kilka dni dostane ksenony do montażu i mam zamiar wyczyścić soczewke od wewnątrz wiec jak ktoś ma matową to soe przyda Spróbuje zrobić fotorelacje z opisem podczas montażu....ktoś powinien mi postawić flache za to ;P
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm

NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2008, 07:31
Posty: 220 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Mazda 6 2003 2 CITD, 121KM, GY

Postprzez Adaś » 31 sie 2008, 20:43

w Tuningu jest identyczny temat
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez xANDy » 31 sie 2008, 22:05

Pawko_6 napisał(a):okazało się słabe połączenie masowe

Jaksa – w którym miejscu jest to połaczenie masowe i jak je poprawiłeś?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Riki » 31 sie 2008, 22:38

magicadm napisał(a):Coś mi sie kojarzy, ze masz "nie ory"


są ory.... tylko że xenony... (poprzedni właściciel zmienił całe lampy)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Pawko_6 » 1 wrz 2008, 08:15

xANDy napisał(a):Pawko_6 napisał:
okazało się słabe połączenie masowe

Jaksa – w którym miejscu jest to połaczenie masowe i jak je poprawiłeś?


Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2003, 15:25
Posty: 1083 (3/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune

Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02

Postprzez wwy » 1 wrz 2008, 10:17

Pawko_6 ta pomyłka, to na 100% przez bardzo podobne zdjęcie w profilu, z tym jakie ma Jaksa... hehe. Przyznam, że w pierwszym momencie też pomyślałem, że to Jaksa (pozdrowienia przy okazji).

Ale do sedna...
Panowie, załużmy, że muszę jedną z lamp przednich odłączyć w możliwie najmniej rzucający się w oczy sposób (nie pytajcie po co) . Najprościej, to oczywiście zdjąć kostkę z palnika, to wiem, co więcej, potwierdzam iż do wymiany palników nie trzeba niczego rozkręcać ani broń Boże wyjmować lamp...
Chodzi mi po głowie odłączenie jednej przetwornicy, tylko wstyd się przyznać, nie wiem gdzie dokładnie się znajduje no i gdzie ma ewentualną kostkę...

Będę wdzięczny za pomoc...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2004, 16:52
Posty: 39
Skąd: Wyszków / Jabłonna
Auto: Mazda 6 2.0 CD GH 2010r. – przed FL – 173KM/411Nm

Postprzez Pawko_6 » 1 wrz 2008, 13:02

wwy napisał(a):Chodzi mi po głowie odłączenie jednej przetwornicy, tylko wstyd się przyznać, nie wiem gdzie dokładnie się znajduje no i gdzie ma ewentualną kostkę...


Przetwornica jest pod lampą, przykręcona do złącza. Można ją odkręcić, tylko Ty wiesz w jakim celu. <co?>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2003, 15:25
Posty: 1083 (3/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune

Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02

Postprzez xANDy » 1 wrz 2008, 19:44

Ciekawe z tą masą – mi nawala właśnie lewy (kiedyś miały fochy oba ale teraz tylko lewy), i pod puchą filtra powietrza rzeczywiście jest taka łączówka...
Jak mazda wróci z serwisu to dam znać czy to coś pomogło.

PS. częściej odpala mi się ten lewy ksenon jak zapalę manetką wszystkie lampy (pociągnę do siebie – błysk), wtedy odpalają się często wszystkie żarówki i nie puszczając przekręcam włącznik i świecą się xeny...

Tylko szkoda mi prawej przetwornicy, bo czasem trzeba z 10x mrugnąć zanim się zapali ten lewy.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez hajdar » 8 wrz 2008, 13:09

No i co nikt sie jednak nie pokusił o sprawdzenie czy sie da wyjac ta soczewke bez rozklejania lampy?
Blaster7 nie sprawdzaleś?
Moja jakoś zaczęła działać to nie śpieszy mi się z wydawaniem kasy na nowa przetwornice, a robic dwa razy demontaż tez mi się nie chce- czekam do nastepnych kłopotów z lampą
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2008, 14:45
Posty: 75 (0/1)
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 2.0 MZR-CD'03, Astra 1.7TDS

Postprzez Blaster7 » 8 wrz 2008, 13:34

Witam

Sprawa wygląda tak nie dałem rady wyszarpać reflektora.... jak zobaczyłem ile jest do rozebrania MASAKRA nie miałem nikogo do pomocy....

Wiec tylko wyciągnołem żarówki i zamontowałem zestaw HID Xenony za 160zł z allegro barwa 6000 K

Świeci jak w bajce ....
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm

NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2008, 07:31
Posty: 220 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Mazda 6 2003 2 CITD, 121KM, GY

Postprzez hajdar » 8 wrz 2008, 14:05

szkoda... a wieście zniechęcające że tyle roboty
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2008, 14:45
Posty: 75 (0/1)
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 2.0 MZR-CD'03, Astra 1.7TDS

Postprzez magicadm » 8 wrz 2008, 14:06

Blaster7 napisał(a):jak zobaczyłem ile jest do rozebrania MASAKRA nie miałem nikogo do pomocy....

Jeden człowiek nie da rady :|

Blaster7 napisał(a):Świeci jak w bajce ....

Też powoli "dojrzewam" do HID-ów :)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Blaster7 » 8 wrz 2008, 14:20

Wygląda jak oryginalny ksenon

Ładnie widać linie na horyzoncie nie oślepia a świeci z 3 razy mocniej Wszystkie znaki ładnie odblaskują pasy na jezdni jakby odblaskowe bajka..

i po co kupowac oryginały heheheh jeszcze tylko atrapki spryskiwaczy musze załatwić na zdeżak co sie gliny nie dowalą....
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm

NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2008, 07:31
Posty: 220 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Mazda 6 2003 2 CITD, 121KM, GY

Postprzez magicadm » 8 wrz 2008, 14:37

Blaster7 napisał(a):jeszcze tylko atrapki spryskiwaczy musze załatwić na zdeżak co sie gliny nie dowalą....

Daj znać jak coś "wyczarujesz" ;)

Też wolę sprawne "Zenony" niż zakompleksione (patrzące w podłogę) ory-niedoróbki
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez hajdar » 8 wrz 2008, 14:41

Blaster7 napisał(a):i po co kupowac oryginały heheheh jeszcze tylko atrapki spryskiwaczy musze załatwić na zdeżak co sie gliny nie dowalą....


To może ja se kupie taki zestaw i wywale oryginalne – spryskiwacze juz mam nawet dziłąja... za cene jednej szwankujacej przetwornicy (co ja mówie za cene jednej żarówki) mam cały zestaw i jeszcze kupa kasy zostanie... ;)
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2008, 14:45
Posty: 75 (0/1)
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 2.0 MZR-CD'03, Astra 1.7TDS

Postprzez hajdar » 8 wrz 2008, 14:44

magicadm napisał(a):Też wolę sprawne "Zenony" niż zakompleksione (patrzące w podłogę) ory-niedoróbki


no właśnie, moje badziewiaki się podnoszą, ale ich zasieg i tak jest jakiś nieciekawy- jednym słowem ja nie czuje ze xenony coś mi dają, swiatła mam podobne do tych w starej astrze (tylko kolor inny), czy to wina zmatowionych soczewek? czy reczna regulacja?
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2008, 14:45
Posty: 75 (0/1)
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 2.0 MZR-CD'03, Astra 1.7TDS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6