Czyszczenie soczewek i naprawa silniczków reflektorów.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Prusiak » 12 lis 2008, 00:49

Pawko_6 napisał(a):więc dlaczego należy zmienić reflektor na symetryczny w Europie przy montażu xenonów h-1

Zeby sie kolega Lorento nie czepial ;P ;)
Od lat wierny tylko japończykom...
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2008, 01:35
Posty: 113

Postprzez Pawko_6 » 12 lis 2008, 09:10

magicadm napisał(a):Ze smutkiem potwierdzam, że trzeba rozklejać. Po prostu otwór od strony dekla jest za mały

Dzięki.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2003, 15:25
Posty: 1083 (3/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune

Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02

Postprzez arturecki » 27 lut 2009, 23:42

Witam Koledzy
dało sie coś zrobić z tymi silniczkami???
Bo wygląda niestety na to że mam ten sam problem.
Pozdrawiam
Człowiek nie wielbłąd, czasami pić musi!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2009, 12:14
Posty: 47
Skąd: Rumia
Auto: jest: Mazda 5 CR USA 2,3 Aut. 157 kM 2007
była: Mazda 6 GY 136 kM 2004

Postprzez Enduro » 28 lut 2009, 14:46

problem z lampami w M6 ,w pierwszej wersji do 20005
(nie Xenon!, bo tu jest silniczek BMW!)
polega:
na mizernej jakosci silniczka (AL-Made in Malaisia),
ktory to jest w srodku lampy
troche trudno go wymienic, go lampa jest sklejona,
jest to mozliwe ale pracochlonne i wymaga cierpliwosci (osobiscie trzy razy rozbieralem i skladalem lampy przednie, ale w tuningowy celu!)
ale tu pytanie: na co go wymienic...bo na pewno nie kupimy silniczka osobno w ASO....
z dosc pewego zrodla wiem, ze pasuje silniczek od GF-GW (produkcji Boscha), a ten jest raczej bezawaryjny.
P.S.
po lifcie nie ma raczej tekiego probelmu,
a proby stukania czy szarpania lampami nie dadza efektu....
do wymiany i wtedy na liftowe....
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez J.B. » 29 mar 2009, 23:50

Enduro
Czyli lampki po Lifcie (np. czarnesrodki nie xenony) beda pasowaly plug & play ??? nie trzeba nic rzezbic ??? bo tez mam ostatnio problem z silniczkami a i tak marza mi sie czarne srodki :D
Pozdrawiam Kuba
M6 Sport Wagon GY 2.0 CiTD 154,6 Hp i 325,8 Nm
HeHeHeHeHe Cala Moc SERYJNA..... :D
www.cds-autospa.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 paź 2007, 19:21
Posty: 44
Skąd: z MAMY
Auto: Mazda 6 GY 2.0 Diesel '04

Postprzez Enduro » 30 mar 2009, 00:00

J.B. napisał(a):Enduro
Czyli lampki po Lifcie (np. czarnesrodki nie xenony) beda pasowaly plug & play ??? nie trzeba nic rzezbic ???

Tak, pasują bezproblemowo!
P.S.mam takie lampy po lifcie (non Xenon!) do odsprzedania..
no jesli jest zainteresowanie z twojej strony
to na PW...
pozdr.
E.
Ostatnio edytowano 30 mar 2009, 12:57 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez J.B. » 30 mar 2009, 00:11

Enduro poszlo PW i dzieki za odpowiedz :D
Pozdrawiam Kuba
M6 Sport Wagon GY 2.0 CiTD 154,6 Hp i 325,8 Nm
HeHeHeHeHe Cala Moc SERYJNA..... :D
www.cds-autospa.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 paź 2007, 19:21
Posty: 44
Skąd: z MAMY
Auto: Mazda 6 GY 2.0 Diesel '04

Postprzez RafJak » 19 sie 2009, 12:35

Witam,

Czy da się przetestować działanie silniczka świateł w wyjętej całej lampie?
Tzn jakie napięcie i na które styki podać we wtyczce?

Pozdrawiam
RJ
Początkujący
 
Od: 10 gru 2007, 21:31
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 Kombi
2.0 diesel 136KM
2004

Postprzez Enduro » 19 sie 2009, 13:20

RafJak napisał(a):Witam,

Czy da się przetestować działanie silniczka świateł w wyjętej całej lampie?
Tzn jakie napięcie i na które styki podać we wtyczce?

Pozdrawiam
RJ

najprosciej /przy aucie z miernikiem i kartką papieru i dlugopisem
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez magicadm » 19 sie 2009, 21:59

Enduro napisał(a):najprosciej /przy aucie z miernikiem i kartką papieru i dlugopisem

??? :|

Generalnie najlepiej jednak podłączyć pod wtyczkę – choć wiem, że to raczej trudne bez demonażu lampy
Silniczek jest podłączony 3 przewodami: masa, +12V i napięcie sterujące, które się zmienia w jakimś (zapomniałem jakim :0 ) zakresie. Podanie napięcia sterującego spoza zakresu nie wysteruje silniczka.

Proponuję przemierzyć wtyczkę i spreparować mu obwód pracy.
Jak jesteś z Wawy to mogę Tobie chyba taki "układ" pożyczyć :) – jak go jeszcze nie zgubiłem....
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Enduro » 19 sie 2009, 22:03

magicadm napisał(a):Silniczek jest podłączony 3 przewodami: masa, +12V i napięcie sterujące, które się zmienia w jakimś (zapomniałem jakim :0 ) zakresie. Podanie napięcia sterującego spoza zakresu nie wysteruje silniczka.proponuję przemierzyć wtyczkę i spreparować mu obwód pracy.
Jak jesteś z Wawy to mogę Tobie chyba taki "układ" pożyczyć :) – jak go jeszcze nie zgubiłem....

jak w tym sens..?
bo generalnie to motorki padają w tych lampach
i trzeba je wymienić lub kpl. lampy..

no chyba, że tu chodzi o jakieś zmiany tuningowe....
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez magicadm » 19 sie 2009, 22:35

Enduro napisał(a):jak w tym sens..?

RafJak zapytał jak sprawdzić silniczek czy działa – więc mu opisałem :)
Nie precyzował dokładnie, więc zakładam, że ma już padnięte silniki w lampach i chce "nowe" przetestować bez rozkręcania samochodu
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez RafJak » 20 sie 2009, 17:05

Witam,
To może ja się wytłumaczę.
Faktycznie mam padnięte silniczki w obu lampach.
Tzn tak mi się przynajmniej wydaje.
Na dodatek ostatnio trafiłem sarnę i ( o dziwo !!!!)
klosz cały a w środku wszystko pogruchotane
tzn. zaczepy soczewek pozrywane i połamane
więc lampa do wymiany (poza tym drobne pęknięcia w środku).
Kupiłem używaną dobrą lampę i chciałem przetestować w niej silniczek.
Jeszcze tego nie zrobiłem, ale faktycznie zapalę światła w samochodzie
i pomierzę napięcia.
Jeszcze takie pytanie, czy silniczek z lewej lampy będzie pasował do prawej,
bo może w tek pogruchotanej okaże się dobry.

Pozdrawiam
RJ
Początkujący
 
Od: 10 gru 2007, 21:31
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 Kombi
2.0 diesel 136KM
2004

Postprzez magicadm » 20 sie 2009, 20:02

RafJak napisał(a):Jeszcze takie pytanie, czy silniczek z lewej lampy będzie pasował do prawej,

TAK
i pasują silniczki od FORDa Mondeo – na Allegro za 30zł – poszukaj mojego opisu. Tam jest wszystko
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez macp » 28 sie 2009, 10:55

Witam

A można rozklejać wogóle lampę Xenon tzn. oddzielić klosz od lampy
bez żadnych konsekwencji typu późniejsze parowanie lamp i woda w kloszu?
Pytam się ponieważ mam właśnie taki problem, że przykopcił mi się klosz (jest cały
taki mglisty). Powodem była żarówka postojówki, która przesunęła się do środka
lampy i zaczęła grzać plastik. Jeżeli jst tak możliwość to może wiecie gdzie można kupić taki klosz (na allegro widziałem same lampy) ewentualnie kogoś z okolic Szczecina, który podjął by się takiej wymiany?


Pozdrawiam
Maciej
Mazda 6 2002, 2.3l 166KM TOP, 110k
Początkujący
 
Od: 10 cze 2009, 10:52
Posty: 4
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 6 02r. 2.3l 166KM 110k

Postprzez magicadm » 28 sie 2009, 15:04

macp napisał(a):A można rozklejać wogóle lampę Xenon tzn. oddzielić klosz od lampy
bez żadnych konsekwencji typu późniejsze parowanie lamp i woda w kloszu?

Zależy kto i jak robi ;)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Karol » 28 sie 2009, 16:28

Panowie tak samo zalozylem zestaw HID -xenon 6000k
Roznica kolosalna na drodze jak i na poboczu widac wszystko
moztaz 30min i mozna sie cieszyc bialutkim swiatelkiem
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez magicadm » 28 sie 2009, 19:53

Trec_Londyn napisał(a):na drodze jak i na poboczu widac wszystko

Ciekawe czy inni użytkownicy dróg mogą to samo powiedzić po mijance z Tobą...

Trec_Londyn napisał(a):moztaz 30min

W 30 minut założyłeś komplet (przetwornice, palniki, spryskiwacze, modyfikacja przesłony) czy tylko wymieniłeś "żarówki" ??? – bo ja tylko to ostatnie to kiepski czas
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Stivi » 28 sie 2009, 21:47

magicadm napisał(a):W 30 minut założyłeś komplet (przetwornice, palniki, spryskiwacze, modyfikacja przesłony)

do tego dochodzi demontaz lamp tez, w 30 min to czas bardzo dobry az dziwne
magicadm napisał(a):czy tylko wymieniłeś "żarówki" ? – bo ja tylko to ostatnie to kiepski czas

jak ktos ma dlonie jak bochen chleba to 30 min to dobry czas :)
Stivi
 

Postprzez Karol » 29 sie 2009, 13:01

magicadm napisał(a):W 30 minut założyłeś komplet (przetwornice, palniki, spryskiwacze, modyfikacja przesłony) czy tylko wymieniłeś "żarówki" ? – bo ja tylko to ostatnie to kiepski czas


Przetwornice i palniki a niewiem dlaczego wszyscy zdejmuja LAMPY chyba ze chca przetwornice tam schowac spryskiwacze nie potrzebne <killer> <killer>

Obejrzyjcie na you tube jak pewien rusek montuje zarniki w m6 swietny sposob i 2 razy szybszy jak zdejmowanie lamp itd...
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6