Strona 5 z 8

[Usunięte]

PostNapisane: 21 sty 2009, 23:07
przez madzia6
PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 5 sty 2012, 20:25.
Powód: porządki

[Usunięte]

PostNapisane: 21 sty 2009, 23:51
przez Riki
PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 5 sty 2012, 20:25.
Powód: porządki

[Usunięte]

PostNapisane: 22 sty 2009, 00:25
przez Gość
PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 5 sty 2012, 20:25.
Powód: porządki

PostNapisane: 22 sty 2009, 09:28
przez Mish
Skoro jest temat o filtrach, to zadam pytanie tutaj...

Niedawno wymieniałem po kupnie auta komplet filtrów, w tymr kabinowy w serwisie Perfect Service (że niby na japońcach się znają)... Zadał mi facet pytanie, czy filtr kabinowy ma być z węglem aktywnym, czy nie... Cena tego pierwszego to ponad 150zł (Knecht), a taki zwykły to ok. 60zł... ponieważ przy okazji wymieniałem olej silnikowy i przekładniowy, a tydzień wcześniej cały rozrząd, to moje zapasy gotówki były mocno uszczuplone i pojechałem "budżetowo"... Pytanie brzmi: czy filtr węglowy jest tutaj potrzebny, czy zbędny bajer?!

BTW. po kupnie auta co rusz wyłączałem radio i klimę, żeby posłuchać dźwięku silnika, czy wszystko ok – poprzednio jeździłem Chryslerem Voyager po nieudanym remoncie (zerwany łańcuch rozrządu, przepalone gniazda zaworów, "żenione" szpiliki głowicy, ukręcony (sic!) wał korbowy) i stałem się przewrażliwiony (z Torunia najbliżej jest do Świecia, paranoja była blisko)... Stwierdzam jednak, że z moją Madzią nie jest tak źle... przy największych mrozach szyby na zewnątrz były czyste w ok. 7 minut, silnik nawet przy 180km/h pracuje stosunkowo cicho (szybciej jeszcze nie jechałem, a i to 180 wyszło przypadkiem, po prostu za długo przytrzymałem pedał gazu), dynamika jest zadowalająca (80-120km/h w 9 sekund)... Dodam, że jest to wersja słabsza (121KM) bez żadnych zabaw tuningowych)... Chwalę się, czy żalę?! Chwalę :)

PostNapisane: 22 sty 2009, 09:31
przez Bolec100984
ja wymienilem na filtr z weglem aktywnym bo podobno mial powstrzymywac roznego rodzaju zapachy ale powiem Ci ze sie za bardzo to nie sprawdzilo takze moim zdaniem tenz wykly tez bedzie dobry.

[Usunięte]

PostNapisane: 22 sty 2009, 17:48
przez Gość
PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 5 sty 2012, 20:25.
Powód: porządki

PostNapisane: 22 sty 2009, 18:08
przez madzia6
pavlos napisał(a):dalej z tym walczysz?


no niestety tak, musze sie umowic na przeglad klimy moze tam jest jakas przyczyna w razie czego jak dojde co jest przyczyna to dam znac

[Usunięte]

PostNapisane: 22 sty 2009, 21:19
przez martinpl
PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 5 sty 2012, 20:25.
Powód: porządki

PostNapisane: 7 maja 2009, 13:05
przez zbigi
Uzytkownicy M6 ver US gdzie kupujecie fitr kabinowy? nie moge nigdzie w sklepie kupic bo jest inny od modelu w versji EU ktotszy o 15 mm w zwiazku z czym nie zaslania w calosci przelotu i wentylator ciagnie smieci... Ten oryginalny ma wymiary: (225x210x25)mm Moze pasuje od jakiegos innego modelu mazdy?

PostNapisane: 7 maja 2009, 13:44
przez darko12345
bardzo dobry temat, ale dorzuce sie do tematu z pytaniem jak to sie ma do angielskiego auta, czy filtr od klimy tez jest za schowkiem?? i wystarcza 3 min na jego zmiane ?
pozdro

PostNapisane: 7 maja 2009, 13:57
przez Maciej Loret
darko12345 napisał(a):[...] jak to sie ma do angielskiego auta, czy filtr od klimy tez jest za schowkiem??


Szybciej sprawdzisz niż doczekasz się odpowiedzi...

PostNapisane: 7 maja 2009, 13:59
przez darko12345
jestes pierwszy, wiec poczekam jeszcze chwile :)

PostNapisane: 7 maja 2009, 14:52
przez herci62
Dokladnie tak samo 3-min roboty.Pozdrawiam

PostNapisane: 7 maja 2009, 15:20
przez darko12345
dzieki ;)

PostNapisane: 7 maja 2009, 18:52
przez krzych
Ze co, ze schowek tez masz po drugiej stronie niz inni europejczycy jak kierownice? Przeciez to logiczne ze masz filtr w tym samym miejscu, a zdjac schowek nawet ja umialem nie wiedzac jak, ale chcac :) (jak sobie klime odgrzybilem samodzielnie za pomoca "nano" – powiem, ze nawet dziala, nie jest super, ale jest ok).

PostNapisane: 8 maja 2009, 17:36
przez chemical
Faktycznie 3 min i po wymianie, ale za to JAKI EFEKT:
Obrazek
Tak wyglądał filtr w świeżo kupionym aucie. Tragedia :|, o dziwo klima i nawiew chodziły. Polecam zajrzeć profilaktycznie.

PostNapisane: 8 maja 2009, 22:56
przez krzych
No ale wlasnie tak ma byc :) Po to filtr jest zeby sie czarnym stac. U mnie po miesiacu chyba jest juz szary. Podejrzewam, ze zeby miec czysty w miare trzebaby wlasnie tak raz na miesiac wymienic/wyczyscic. Ostatnio widzialem za 22 zl jakis zamiennik ale Jarek odradzal ze wzgledu na pogorszone chlodzenie klimy jakis konkretny (przy czym nie dokladnie ten). Moze kiedys przetestuje...

PostNapisane: 9 maja 2009, 14:01
przez cwieta
te 3 minuty to liczycie oczywiście z wypiciem browca? trwa to nie dłużej niż 30 sek

PostNapisane: 9 maja 2009, 14:19
przez zbigi
jaki filtr do M6 w versji US

PostNapisane: 9 maja 2009, 15:15
przez Karol
heheheh ja jezdze bez filtra poonad miesiac i jest OK <glupek2>