Nie , to nazywa sie złosliwosc przedmiotów martwych Generalnie fajnie ten diesel pracuje czasami tesknie za klekotemkrzych napisał(a):Jak to juz chyba ktos kiedys stwierdzil na forum, doktor Jaksa sama obecnoscia swoja leczy
Serwis, obsługa i problemy z układem klimatyzacji
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Nie , to nazywa sie złosliwosc przedmiotów martwych Generalnie fajnie ten diesel pracuje czasami tesknie za klekotemkrzych napisał(a):Jak to juz chyba ktos kiedys stwierdzil na forum, doktor Jaksa sama obecnoscia swoja leczy
Mnie sie tez bardzo podoba dopoki nie klekocze metalicznie, nie dzwoni i nie terkocze Zrob jej dobrze?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Yapa napisał(a):
w coś w aucie trzeba zainwestować, by zapomnieć o tych wszystkich odgłosach oraz by było że człowiek zrobił coś dla auta
Ja tam wole inwestowac w "serce" i jego osprzet niz w ozdobki (nie stroj zdobi Mazde ).
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
od badania do badania serce sprawne?sprawne więc można walić kasę na używki a ze pomiędzy badaniami czasem zakłuje...
niestrój zdobi mazdę, chyba
chociaż powinieneś mieć to hasło w podpisie
krzych napisał(a):nie stroj zdobi Mazde
niestrój zdobi mazdę, chyba
chociaż powinieneś mieć to hasło w podpisie
- Od: 31 gru 2007, 16:39
- Posty: 527
- Skąd: Olsztyn
- Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM
Na razie wszystko jednak przeslania DPF, poki niestroj nie konczy sie palpitacja
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Mnie też czasem klekocze metalicznie, zwłaszcza jak daję w palnik. Podejrzewam, że wtedy jest tak duże ciśnienie gazów wylotowych, że zawory po prostu stukają z wysiłku. Czasem klekocze przy odpalaniu (zimno, wilgoć) lub na chwilę przy załączaniu sprężarki klimy – kiedy obciążenie silnika się zwiększy. Ale już przestałem na takie pierdoły zwracać uwagę (za radą Jaksy).
Ps a jak będziesz za tydzień u mnie, to przejadę się kawałek z Tobą i zerknę na Twoją technikę jazdy.
Może się jeszcze wyjaśni to wysokie spalanie.
Ps a jak będziesz za tydzień u mnie, to przejadę się kawałek z Tobą i zerknę na Twoją technikę jazdy.
Może się jeszcze wyjaśni to wysokie spalanie.
Pozdor Myjk
Myjk napisał(a): Ale już przestałem na takie pierdoły zwracać uwagę
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Witam koledzy.
Ja mam taki inny problem z klimatyzacja. Kiedy jeżdże bez włączonej klimatyzacji wszystko jest w porządku, natomiast kiedy ją włączę słyszę raz na jakiś czas pisk, czasem jest głośny tak jakby w momencie załączenia kompresora ślizgał sie pasek klinowy ( niedawno założyłem nowy w ASO ) więc to chyba nie jego sprawka. Ten pisk słyszę jakby od strony kierowcy i dobiega on spod maski silnika.
Czy może ktoś u siebie też coś takiego zaobserwował I co to może być
Ja mam taki inny problem z klimatyzacja. Kiedy jeżdże bez włączonej klimatyzacji wszystko jest w porządku, natomiast kiedy ją włączę słyszę raz na jakiś czas pisk, czasem jest głośny tak jakby w momencie załączenia kompresora ślizgał sie pasek klinowy ( niedawno założyłem nowy w ASO ) więc to chyba nie jego sprawka. Ten pisk słyszę jakby od strony kierowcy i dobiega on spod maski silnika.
Czy może ktoś u siebie też coś takiego zaobserwował I co to może być
- Od: 10 cze 2008, 11:45
- Posty: 8
- Skąd: Poznań
- Auto: M6 kombi 2.0 diesel 136km 2004
Witam,mam pytanko.Moja mazda 6 ma automatyczna klimatyzacje dwustrtefowa.Jak sie zalacza tryb ECO ?.jak wlaczam kimatyzacje to albo automatycznie albo na samo A/C.Nie moge w zaden sposob ustawic trybu pracy ECO.Wiwem ze takowy jest po raz mi sie pokazal na wyswietlaczu.Niestety w mojej instrukcji nic na ten temat nie moge wyczytac(mam tylko ksero oryginalnej i nie jestem pewien czy jest kompletna)Dziekuje za podpowiedzi.Pozdrawiam
- Od: 13 mar 2009, 13:03
- Posty: 64
- Skąd: Bielsko-Biala
- Auto: Mazda 6 2,0 MZR-CD 140 KM 2008
Jak włączysz AUTO to sama dobierze tryb pracy. W przypadku silnie nagrzanego wnętrza włączy się normalny tryb AC. Jak różnica temperatur będzie niewielka samoczynnie przejdzie na ECO.
Możesz też (poza trybem AUTO) włączyć ECO samy przyciskiem AC. Po prostu naciśnij go 2 razy.
Możesz też (poza trybem AUTO) włączyć ECO samy przyciskiem AC. Po prostu naciśnij go 2 razy.
Tryb ECO załączy się automatycznie gdy klima schłodzi do ustawionej temperatury. Chyba że np. temperatura będzie ustawiona na 18 stopni a na zewnątrz bedize z 35 to wtedy nie przełączy się w tryb ECO, bo będzie mocno pracową żeby uzyskać żądaną temperaturkę.
- Od: 10 cze 2008, 11:45
- Posty: 8
- Skąd: Poznań
- Auto: M6 kombi 2.0 diesel 136km 2004
Wlasnie nie moge poza trybem Auto wlaczyc tryby ECO naciskajac 2 razy na przyciskA/C.Jak nacisne raz to sie zalacza A/C jak nacisne drugi raz to sie wylacza klima.I tak jest zawsze raz naciskam klima sie zalacza drugi raz naciskam klima sie wylacza.Byc moze jest to spowodowane roznica temperatur.Na dworze temp 28 stopni a klima nastawiona na 20 wiec dlatego sie nie przelacza w tryb ECO.Dziekuje za podpowiedzi
- Od: 13 mar 2009, 13:03
- Posty: 64
- Skąd: Bielsko-Biala
- Auto: Mazda 6 2,0 MZR-CD 140 KM 2008
Powinien się załączyc gdy wyrowna sie temperatura ktorą ustawiłes na wyswietlaczu z temperaturą wnetrza.krzysiekk38 napisał(a):Jak sie zalacza tryb ECO
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Witam.
Ja niestety też zauważyłem problem z moją klimą. Jak to miało miejsce kilka postów wyżej, wyraźnie czuję podczas jazdy lub postoju jak załącza mi się sprężarka od klimy. Spadają wówczas obroty i jest to dość mocno wyczuwalne. Przejrzawszy forum wnioskuję że klima jest niedobita albo mam tego wszystkiego ponad normę i będzie trzeba odciągnąć. Na pewno się tym zajmę ale nurtuje mnie inna sprawa. Nawet kiedy klima chodzi w normalnym trybie AC (nie ECO) to co 15 sekund wyłącza się sprężarka od klimy (czy jak to się zwie tam) i po kolejnych kilkunastu z powrotem załącza! I tak w nieskończoność! Zwariować idzie. Zaznaczam że ogólnie utrzymuje jakoś ustawioną temperaturę ale ogólnie nieciekawie się to prezentuje. Miał ktoś podobny objaw głupiejącej klimatyzacji?
Pozdrawiam,
manu.
Ja niestety też zauważyłem problem z moją klimą. Jak to miało miejsce kilka postów wyżej, wyraźnie czuję podczas jazdy lub postoju jak załącza mi się sprężarka od klimy. Spadają wówczas obroty i jest to dość mocno wyczuwalne. Przejrzawszy forum wnioskuję że klima jest niedobita albo mam tego wszystkiego ponad normę i będzie trzeba odciągnąć. Na pewno się tym zajmę ale nurtuje mnie inna sprawa. Nawet kiedy klima chodzi w normalnym trybie AC (nie ECO) to co 15 sekund wyłącza się sprężarka od klimy (czy jak to się zwie tam) i po kolejnych kilkunastu z powrotem załącza! I tak w nieskończoność! Zwariować idzie. Zaznaczam że ogólnie utrzymuje jakoś ustawioną temperaturę ale ogólnie nieciekawie się to prezentuje. Miał ktoś podobny objaw głupiejącej klimatyzacji?
Pozdrawiam,
manu.
- Od: 7 wrz 2008, 02:09
- Posty: 49
- Skąd: wielkopolska
- Auto: Mazda 6 CiTD 136 KM. 2004r.
manu napisał(a):wnioskuję że klima jest niedobita
manu napisał(a):co 15 sekund wyłącza się sprężarka od klimy (czy jak to się zwie tam) i po kolejnych kilkunastu z powrotem załącza
klima jest niedobita. Jak jej nie napełnisz to ją zupełnie dobijesz
a tak bez żartów to właśnie mała ilość czynnika może powodować takie anomalia
- Od: 31 gru 2007, 16:39
- Posty: 527
- Skąd: Olsztyn
- Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM
Witam.
Muszę sprostować swoją wcześniejszą wypowiedź dotyczącą tego, że co 15 sekund wyłącza i załącza mi się sprężarka od klimy. Dzisiaj się okazało, że to wariują wentylatory od chłodnicy! Powiedzcie mi koledzy, czy to jest normalne, że co chwilę one się włączają i wyłączają, i że ma to miejsce tylko w trybie klimatyzacji? Pewnie przez to czuję ten minimalny spadek obrotów.
Faktem jest że klima była niedobita, bo wykazało że mam tylko 200 czynnika. Uzupełniłem wszystko, ale sytuacja z wentylatorami ciągle się powtarza. Ma ktoś pomysł gdzie tkwi problem?
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam,
manu.
Muszę sprostować swoją wcześniejszą wypowiedź dotyczącą tego, że co 15 sekund wyłącza i załącza mi się sprężarka od klimy. Dzisiaj się okazało, że to wariują wentylatory od chłodnicy! Powiedzcie mi koledzy, czy to jest normalne, że co chwilę one się włączają i wyłączają, i że ma to miejsce tylko w trybie klimatyzacji? Pewnie przez to czuję ten minimalny spadek obrotów.
Faktem jest że klima była niedobita, bo wykazało że mam tylko 200 czynnika. Uzupełniłem wszystko, ale sytuacja z wentylatorami ciągle się powtarza. Ma ktoś pomysł gdzie tkwi problem?
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam,
manu.
- Od: 7 wrz 2008, 02:09
- Posty: 49
- Skąd: wielkopolska
- Auto: Mazda 6 CiTD 136 KM. 2004r.
Wszystko jest ok , wentylatory zawsze pracuja razem ze sprezarka klimatyzacji .manu napisał(a):Ma ktoś pomysł gdzie tkwi problem
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a): Wszystko jest ok , wentylatory zawsze pracuja razem ze sprezarka klimatyzacji .
to mam rozumieć, że jeśli wentylatory załączają i wyłączają się średnio co 15 sekund to jest to właściwy objaw pracy klimatyzacji no i sprężarki, która jak rozumiem również chodzi kilkanaście sekund po czym się wyłącza i tak na okrągło?
Tylko mnie nie za te pytania. To moje pierwsze auto z klimatronikiem
Chcę być pewny, że wszystko w tym temacie mam sprawne
Pozdrawiam,
manu.
- Od: 7 wrz 2008, 02:09
- Posty: 49
- Skąd: wielkopolska
- Auto: Mazda 6 CiTD 136 KM. 2004r.
Tak ..... w kazdej 6 jest tak samo .... nigdy nie mierzyłem co ile czasu sie załącza ale czesto ( prawie jak lodówka w domu ) wszystko zalezy od temperatury zewnetrznej i zadanej na wyswietlaczu. Generalnie klawisza "auto" uzywam tylko w trasie , przy krotkich odcinkach jazdy na klimie wentylator wnetrza chce mi głowe urwac usiłuje pełną mocą schłodzac wnetrze ( nie da sie rozmawiac przez telefon ) Pojezdzisz miesiac i sam dojdziesz co i jak.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6