Klekotanie zaraz po odpaleniu i przez kilka pierwszych kilometrów.

Postprzez wwy » 30 lip 2008, 14:32

Wielkie dzięki za podpowiedź.

Nie pozostaje nic innego, jak zastosować się do instrukcji.
Gdzie można kupić ten preparat?
Ile czasu wcześniej należy się do Ciebie zgłosić na umówienie kalibracji i ile ona trwa?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2004, 16:52
Posty: 39
Skąd: Wyszków / Jabłonna
Auto: Mazda 6 2.0 CD GH 2010r. – przed FL – 173KM/411Nm

Postprzez Jaksa » 30 lip 2008, 15:17

wwy napisał(a):Gdzie można kupić ten preparat?
U Nas i w Mabi , koszt butelki 70 zł
wwy napisał(a):Ile czasu wcześniej należy się do Ciebie zgłosić na umówienie kalibracji i ile ona trwa?
Z dnia na dzien , ta operacja nie wymaga stanowiska , całosc dokonuje sie IDS-em siedząc w Twoim aucie <lol> tylko silnik musi miec 65 stopni czyli tak z drogi nie da rady , trzeba przyjechac i czekac az temperaturka spadnie do tych 65 stopni . Sama kalibracja trwa do 20 minut.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez wwy » 30 lip 2008, 16:07

Z tego co pamiętam, w soboty nie pracujecie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2004, 16:52
Posty: 39
Skąd: Wyszków / Jabłonna
Auto: Mazda 6 2.0 CD GH 2010r. – przed FL – 173KM/411Nm

Postprzez Jaksa » 30 lip 2008, 21:02

wwy napisał(a):w soboty nie pracujecie
W okresie wakacyjnym nie .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Enduro » 9 sie 2008, 18:40

popsute wtryski nie nadaja sie do naprawy
jesli kalibracje jest niemozliwa
a test ilosci zwrotu paliwa jest niekorzystny
to zalecam wymiane
szybko- jak najszybciej!!!

ja na lekko popsutym wtrysku przejechalem
ok. 1000 km
a potem musialem wymienic tloki....
no i oczywiscie wtrysk tez..
koszt przykry;
choc mazda pokryla 50 %rachunku netto,
pomimo ze gwarancja minela!
pozdr.
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez wwy » 11 sie 2008, 12:35

Witam,

Więc dzięki uprzejmości kolegi z pracy, który zakupił mi Forte w Mabi (miał bliżej), przejechałem ok. 600 km na tym środku i stwierdzam, że nie pomogło.
W zaprzyjaźnionym warsztacie u mnie w mieście wykonano mi test ilości zwrotu paliwa i wyszło, że 2 wtryski (1,3) minimalnie wypadają gorzej, ale to jakieś śladowe odchyły od normy.
Ja postanowiłem czekać, aż to zacznie nabierać jakiegoś konkretnego kształtu. Jak narazie jest to słyszalne tylko na nierozgrzanym dobrze silniku (do 10 min. jazdy) i to przy próbach wykorzystywania maksymalnego momentu, jeżdżąc po tatusiowemu nie odzywa się...
Co do kalibracji, to ww warsztat, sugeruje, że ten zabieg wykonuje się po np. wymontowaniu wtrysków i ogólnie po jakichś większych operacjach, no i że skoro IDS nie krzyczy o nieprawidłowościach, to nie ruszać. Sam nie wiem, co o tym myśleć....
Pewny tylko jestem, że mnie strasznie męczy to auto od strony awaryjności jednostki napędowej... Ale całe szczęście nadrabia to wieloma rzeczami...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2004, 16:52
Posty: 39
Skąd: Wyszków / Jabłonna
Auto: Mazda 6 2.0 CD GH 2010r. – przed FL – 173KM/411Nm

Postprzez mcbeth » 11 sie 2008, 14:06

wwy napisał(a):na nierozgrzanym dobrze silniku (do 10 min. jazdy) i to przy próbach wykorzystywania maksymalnego momentu

<boje się> Nie zdziw się niedługo pojawieniu się również innych dźwięków – np. świstu turbiny :] .
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez wwy » 11 sie 2008, 18:53

mcbeth, wiem co masz na myśli, ale zapewniam Cię, że znam podstawowe zasady i prawa fizyki jakie występują w silniku i jego podzespołach. Miałem na myśli pisząc cytowane przez Ciebie zdanie, o sytuacji kiedy masz pełną temperaturę na wskaźniku, a wtrysk nadal klepie jeszcze przez kila minut...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2004, 16:52
Posty: 39
Skąd: Wyszków / Jabłonna
Auto: Mazda 6 2.0 CD GH 2010r. – przed FL – 173KM/411Nm

Postprzez Enduro » 11 sie 2008, 20:23

kalibracja jest warta polecenia...
dopsuje ona wtedy aktualny stan wtryskow do paliwa, warunkow silnika
i zuzycia wtryskow
no i sprawdzi przez to,
czy sa jeszcze okay!

nie obaw przed jakimis negatywami...
polecam...
E.
Ostatnio edytowano 16 sie 2008, 19:06 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez pawelpool » 16 sie 2008, 16:54

jak ci klekocze to wlej sobie dobry rzadki olej najlepiej 5W40 i nie wkladaj rok do zaworow bo sa hydrauliczne.
pawelpool
 

Postprzez Jaksa » 16 sie 2008, 20:14

pawelpool napisał(a):jak ci klekocze to wlej sobie dobry rzadki olej najlepiej 5W40 i nie wkladaj rok do zaworow bo sa hydrauliczne.
Przepraszam ale co ma olej silnikowy do wtryskiwacza? ( układu paliwowego ) po drugie nie widziałem diesla w mazdzie który ma hydraulikę pod deklem zaworowym.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Enduro » 16 sie 2008, 22:20

zawory w dieslu sa
mechaniczne(regulowane)!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez wwy » 18 sie 2008, 08:44

W środę wybrałem się do Jaksy, wykonał mi w Maździe kalibrację, przy okazji usunał muchę z przepływomierza(!) i stwierdzam, że klepanie niemalże całkowicie ustąpiło. Coś jeszcze słyszę, ale to już raczej specyfika diesla, a nie wtrysk. Czyli sam Forte nie pomoże, trzeba kalibrować.
Poza tym, stwierdzam, że autko lepiej słucha się pedału gazu, jest lekko żywsze, no ale również dostało większego apetytu na paliwo i to ok. 1 litra na chwilówkach przy tempomacie. Być może brak muchy w przepływce wzbogaca mieszankę paliwem.

Pozrawiam,
Robert

P.S. Dzięki Jarku za pomoc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2004, 16:52
Posty: 39
Skąd: Wyszków / Jabłonna
Auto: Mazda 6 2.0 CD GH 2010r. – przed FL – 173KM/411Nm

Postprzez diodaq » 15 wrz 2008, 19:30

czy ten preparat Forte to to samo co ten tutaj --> http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m1b13s26p492

Wydaje mi sie, ze moja 6tka troche za glosno pracuje(klekocze). Czy moglibyscie podpowiedziec czy tak jest ok, czy jednak nie za bardzo i co ewentualnie jest do zrobienia :(

http://www.youtube.com/v/UCRe80oNRNw

Silnik cieply, postaram sie zalaczyc jeszcze nagranie zimnego silnika, pracuje jescze glosniej
Początkujący
 
Od: 17 sie 2008, 20:02
Posty: 15
Auto: mazda 6 2.0 CiTD 136bhp '03

Postprzez MAZVAGTECH » 15 wrz 2008, 22:47

NIe jest ok. Stanowczo za glosno chodzi. Zaden preparat nie zastapi dobrego przegladu, Czyli po kolei, zawory,egr, filtry, przeplywomierz,kierownice turbiny, szczelnosc ukladu dolotowego, sprawdzenie wszystkich rurek podcisnieniowych, solenoidow i podpiecie pod IDS /kalibracja wtryskiwaczy, sprawdzenie parametrow pracy silnika/. Jak poprzegladasz to wszystko i klekotanie nie przejdzie wtedy szukanie dalej.
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez diodaq » 17 wrz 2008, 20:56

Jade w piatek do ASO podlaczyc auto do kompa....oby wynik byl pozytywny, po nocach juz mi sie sni czarny scenariusz uszkodzonych wstryskiwaczy, tyle sie tego naczytalem na forum :| Tak wogole to jakie sa objawy uszkodzonych wtryskow?
I czy objawem klekotania moze byc zabrudzony EGR, SCV(czasami gasnie na niskich obrotach) i uszkodzony napinacz i rolka paska wieloklinowego?

ps. czy ten preparat, ktory podalem to ten sam o ktorym piszecie?
Początkujący
 
Od: 17 sie 2008, 20:02
Posty: 15
Auto: mazda 6 2.0 CiTD 136bhp '03

Postprzez Stilgar » 17 wrz 2008, 21:45

Witam to powinno wszystkich zainteresować

https://www.injectedperformance.com/ec/ ... 2&TCatID=9

Nowe wtryski do naszej mazdy w normalnych cenach.

Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 kwi 2008, 13:17
Posty: 6
Skąd: Marki
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD

Postprzez Enduro » 17 wrz 2008, 22:19

ale tu nie widze do diesel nic
a to one są najbardziej popytne...
e.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Jaksa » 18 wrz 2008, 07:41

Enduro napisał(a): tu nie widze do diesel nic
....a wtryski benzynowe sa dozywotnie gdy auto zasilane jest tylko benzyną . ( bez LPG )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Stilgar » 18 wrz 2008, 22:21

Napisałem do nich maila wtryski do diesla maja ale niestety są już sporo droższe około 300 funtów a jak dla ludzi z poza UK 400 euro.
Więc można próbować.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 kwi 2008, 13:17
Posty: 6
Skąd: Marki
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6