Klekotanie zaraz po odpaleniu i przez kilka pierwszych kilometrów.
Wielkie dzięki za podpowiedź.
Nie pozostaje nic innego, jak zastosować się do instrukcji.
Gdzie można kupić ten preparat?
Ile czasu wcześniej należy się do Ciebie zgłosić na umówienie kalibracji i ile ona trwa?
Nie pozostaje nic innego, jak zastosować się do instrukcji.
Gdzie można kupić ten preparat?
Ile czasu wcześniej należy się do Ciebie zgłosić na umówienie kalibracji i ile ona trwa?
- Od: 26 lis 2004, 16:52
- Posty: 39
- Skąd: Wyszków / Jabłonna
- Auto: Mazda 6 2.0 CD GH 2010r. – przed FL – 173KM/411Nm
U Nas i w Mabi , koszt butelki 70 złwwy napisał(a):Gdzie można kupić ten preparat?
Z dnia na dzien , ta operacja nie wymaga stanowiska , całosc dokonuje sie IDS-em siedząc w Twoim aucie tylko silnik musi miec 65 stopni czyli tak z drogi nie da rady , trzeba przyjechac i czekac az temperaturka spadnie do tych 65 stopni . Sama kalibracja trwa do 20 minut.wwy napisał(a):Ile czasu wcześniej należy się do Ciebie zgłosić na umówienie kalibracji i ile ona trwa?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Z tego co pamiętam, w soboty nie pracujecie?
- Od: 26 lis 2004, 16:52
- Posty: 39
- Skąd: Wyszków / Jabłonna
- Auto: Mazda 6 2.0 CD GH 2010r. – przed FL – 173KM/411Nm
W okresie wakacyjnym nie .wwy napisał(a):w soboty nie pracujecie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
popsute wtryski nie nadaja sie do naprawy
jesli kalibracje jest niemozliwa
a test ilosci zwrotu paliwa jest niekorzystny
to zalecam wymiane
szybko- jak najszybciej!!!
ja na lekko popsutym wtrysku przejechalem
ok. 1000 km
a potem musialem wymienic tloki....
no i oczywiscie wtrysk tez..
koszt przykry;
choc mazda pokryla 50 %rachunku netto,
pomimo ze gwarancja minela!
pozdr.
Enduro
jesli kalibracje jest niemozliwa
a test ilosci zwrotu paliwa jest niekorzystny
to zalecam wymiane
szybko- jak najszybciej!!!
ja na lekko popsutym wtrysku przejechalem
ok. 1000 km
a potem musialem wymienic tloki....
no i oczywiscie wtrysk tez..
koszt przykry;
choc mazda pokryla 50 %rachunku netto,
pomimo ze gwarancja minela!
pozdr.
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam,
Więc dzięki uprzejmości kolegi z pracy, który zakupił mi Forte w Mabi (miał bliżej), przejechałem ok. 600 km na tym środku i stwierdzam, że nie pomogło.
W zaprzyjaźnionym warsztacie u mnie w mieście wykonano mi test ilości zwrotu paliwa i wyszło, że 2 wtryski (1,3) minimalnie wypadają gorzej, ale to jakieś śladowe odchyły od normy.
Ja postanowiłem czekać, aż to zacznie nabierać jakiegoś konkretnego kształtu. Jak narazie jest to słyszalne tylko na nierozgrzanym dobrze silniku (do 10 min. jazdy) i to przy próbach wykorzystywania maksymalnego momentu, jeżdżąc po tatusiowemu nie odzywa się...
Co do kalibracji, to ww warsztat, sugeruje, że ten zabieg wykonuje się po np. wymontowaniu wtrysków i ogólnie po jakichś większych operacjach, no i że skoro IDS nie krzyczy o nieprawidłowościach, to nie ruszać. Sam nie wiem, co o tym myśleć....
Pewny tylko jestem, że mnie strasznie męczy to auto od strony awaryjności jednostki napędowej... Ale całe szczęście nadrabia to wieloma rzeczami...
Więc dzięki uprzejmości kolegi z pracy, który zakupił mi Forte w Mabi (miał bliżej), przejechałem ok. 600 km na tym środku i stwierdzam, że nie pomogło.
W zaprzyjaźnionym warsztacie u mnie w mieście wykonano mi test ilości zwrotu paliwa i wyszło, że 2 wtryski (1,3) minimalnie wypadają gorzej, ale to jakieś śladowe odchyły od normy.
Ja postanowiłem czekać, aż to zacznie nabierać jakiegoś konkretnego kształtu. Jak narazie jest to słyszalne tylko na nierozgrzanym dobrze silniku (do 10 min. jazdy) i to przy próbach wykorzystywania maksymalnego momentu, jeżdżąc po tatusiowemu nie odzywa się...
Co do kalibracji, to ww warsztat, sugeruje, że ten zabieg wykonuje się po np. wymontowaniu wtrysków i ogólnie po jakichś większych operacjach, no i że skoro IDS nie krzyczy o nieprawidłowościach, to nie ruszać. Sam nie wiem, co o tym myśleć....
Pewny tylko jestem, że mnie strasznie męczy to auto od strony awaryjności jednostki napędowej... Ale całe szczęście nadrabia to wieloma rzeczami...
- Od: 26 lis 2004, 16:52
- Posty: 39
- Skąd: Wyszków / Jabłonna
- Auto: Mazda 6 2.0 CD GH 2010r. – przed FL – 173KM/411Nm
wwy napisał(a):na nierozgrzanym dobrze silniku (do 10 min. jazdy) i to przy próbach wykorzystywania maksymalnego momentu
Nie zdziw się niedługo pojawieniu się również innych dźwięków – np. świstu turbiny .
2B || !(2B) ? by mcbeth
- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
mcbeth, wiem co masz na myśli, ale zapewniam Cię, że znam podstawowe zasady i prawa fizyki jakie występują w silniku i jego podzespołach. Miałem na myśli pisząc cytowane przez Ciebie zdanie, o sytuacji kiedy masz pełną temperaturę na wskaźniku, a wtrysk nadal klepie jeszcze przez kila minut...
- Od: 26 lis 2004, 16:52
- Posty: 39
- Skąd: Wyszków / Jabłonna
- Auto: Mazda 6 2.0 CD GH 2010r. – przed FL – 173KM/411Nm
kalibracja jest warta polecenia...
dopsuje ona wtedy aktualny stan wtryskow do paliwa, warunkow silnika
i zuzycia wtryskow
no i sprawdzi przez to,
czy sa jeszcze okay!
nie obaw przed jakimis negatywami...
polecam...
E.
dopsuje ona wtedy aktualny stan wtryskow do paliwa, warunkow silnika
i zuzycia wtryskow
no i sprawdzi przez to,
czy sa jeszcze okay!
nie obaw przed jakimis negatywami...
polecam...
E.
Ostatnio edytowano 16 sie 2008, 19:06 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
jak ci klekocze to wlej sobie dobry rzadki olej najlepiej 5W40 i nie wkladaj rok do zaworow bo sa hydrauliczne.
-
pawelpool
Przepraszam ale co ma olej silnikowy do wtryskiwacza? ( układu paliwowego ) po drugie nie widziałem diesla w mazdzie który ma hydraulikę pod deklem zaworowym.pawelpool napisał(a):jak ci klekocze to wlej sobie dobry rzadki olej najlepiej 5W40 i nie wkladaj rok do zaworow bo sa hydrauliczne.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
zawory w dieslu sa
mechaniczne(regulowane)!
E.
mechaniczne(regulowane)!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
W środę wybrałem się do Jaksy, wykonał mi w Maździe kalibrację, przy okazji usunał muchę z przepływomierza(!) i stwierdzam, że klepanie niemalże całkowicie ustąpiło. Coś jeszcze słyszę, ale to już raczej specyfika diesla, a nie wtrysk. Czyli sam Forte nie pomoże, trzeba kalibrować.
Poza tym, stwierdzam, że autko lepiej słucha się pedału gazu, jest lekko żywsze, no ale również dostało większego apetytu na paliwo i to ok. 1 litra na chwilówkach przy tempomacie. Być może brak muchy w przepływce wzbogaca mieszankę paliwem.
Pozrawiam,
Robert
P.S. Dzięki Jarku za pomoc.
Poza tym, stwierdzam, że autko lepiej słucha się pedału gazu, jest lekko żywsze, no ale również dostało większego apetytu na paliwo i to ok. 1 litra na chwilówkach przy tempomacie. Być może brak muchy w przepływce wzbogaca mieszankę paliwem.
Pozrawiam,
Robert
P.S. Dzięki Jarku za pomoc.
- Od: 26 lis 2004, 16:52
- Posty: 39
- Skąd: Wyszków / Jabłonna
- Auto: Mazda 6 2.0 CD GH 2010r. – przed FL – 173KM/411Nm
czy ten preparat Forte to to samo co ten tutaj --> http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m1b13s26p492
Wydaje mi sie, ze moja 6tka troche za glosno pracuje(klekocze). Czy moglibyscie podpowiedziec czy tak jest ok, czy jednak nie za bardzo i co ewentualnie jest do zrobienia
http://www.youtube.com/v/UCRe80oNRNw
Silnik cieply, postaram sie zalaczyc jeszcze nagranie zimnego silnika, pracuje jescze glosniej
Wydaje mi sie, ze moja 6tka troche za glosno pracuje(klekocze). Czy moglibyscie podpowiedziec czy tak jest ok, czy jednak nie za bardzo i co ewentualnie jest do zrobienia
http://www.youtube.com/v/UCRe80oNRNw
Silnik cieply, postaram sie zalaczyc jeszcze nagranie zimnego silnika, pracuje jescze glosniej
- Od: 17 sie 2008, 20:02
- Posty: 15
- Auto: mazda 6 2.0 CiTD 136bhp '03
NIe jest ok. Stanowczo za glosno chodzi. Zaden preparat nie zastapi dobrego przegladu, Czyli po kolei, zawory,egr, filtry, przeplywomierz,kierownice turbiny, szczelnosc ukladu dolotowego, sprawdzenie wszystkich rurek podcisnieniowych, solenoidow i podpiecie pod IDS /kalibracja wtryskiwaczy, sprawdzenie parametrow pracy silnika/. Jak poprzegladasz to wszystko i klekotanie nie przejdzie wtedy szukanie dalej.
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Jade w piatek do ASO podlaczyc auto do kompa....oby wynik byl pozytywny, po nocach juz mi sie sni czarny scenariusz uszkodzonych wstryskiwaczy, tyle sie tego naczytalem na forum Tak wogole to jakie sa objawy uszkodzonych wtryskow?
I czy objawem klekotania moze byc zabrudzony EGR, SCV(czasami gasnie na niskich obrotach) i uszkodzony napinacz i rolka paska wieloklinowego?
ps. czy ten preparat, ktory podalem to ten sam o ktorym piszecie?
I czy objawem klekotania moze byc zabrudzony EGR, SCV(czasami gasnie na niskich obrotach) i uszkodzony napinacz i rolka paska wieloklinowego?
ps. czy ten preparat, ktory podalem to ten sam o ktorym piszecie?
- Od: 17 sie 2008, 20:02
- Posty: 15
- Auto: mazda 6 2.0 CiTD 136bhp '03
Witam to powinno wszystkich zainteresować
https://www.injectedperformance.com/ec/ ... 2&TCatID=9
Nowe wtryski do naszej mazdy w normalnych cenach.
Pozdrawiam.
https://www.injectedperformance.com/ec/ ... 2&TCatID=9
Nowe wtryski do naszej mazdy w normalnych cenach.
Pozdrawiam.
- Od: 19 kwi 2008, 13:17
- Posty: 6
- Skąd: Marki
- Auto: Mazda 6 GH MZR-CD
ale tu nie widze do diesel nic
a to one są najbardziej popytne...
e.
a to one są najbardziej popytne...
e.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
....a wtryski benzynowe sa dozywotnie gdy auto zasilane jest tylko benzyną . ( bez LPG )Enduro napisał(a): tu nie widze do diesel nic
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6