Enduro napisał(a):xANDy napisał(a): więc pozostają box'y, które de facto emulują niedogrzany silnik.
tu sie nie zgadzam:
bo w moimo poprzednim M6,rok02 z 136 KM
mialem taki Box niemieckiej firmy
Jak słusznie napisałeś, to o czym mówisz dotyczyło TWOJEGO samochodu czyli silnika CD, który da się chipować (zresztą też nie od zawsze), zaś to co napisałem dot. chyba (jeśli mnie pamięć nie myli) silników DiTD, któych chipowalność jest mocno ograniczona i robi to tak naprawde jedynie jedna firma w PL (zapytaj się Rikiego).
Tam jest dość sporo napisane, trzeba tylko dobrze poczytać. Poza tym – przez ostatnio rok zmieniło się sporo, ale póki co czekam na potwierdzone informacje.rozo napisał(a):W zwiazku z tym fajnie by bylo zmienic zapis o tuningu w poradniku.
Podpisuję się pod tym wszystkimi kończynami i jeszcze poklaskuję uszami!gstr napisał(a):Natomiast.... co do samego chipwania, to gdyby tak można było zrobić 170 KM samym chipem bez konsekwencji dla reszty silnika/podzespołów, to byśmy już dawno mieli MZR-CD-ULTIMATE, 150 KM i cenę o 15 KPLN wyższą oraz MZR-CD-ULTIMATE, 170 KM i cenę o 30 KPLN wyższą .
Ale genialnie Ci to wyszło. Masz rację. Mnie też wkurzają niemiłosiernie właściciele chińskich ksenonów mejd baj krzak – oni widzą wszystko, tylko ja prawie nic...gstr napisał(a):Nie złość się na jego najazdy na Zenony, to znów wynik uogólnień... 95% posiadaczy Zenenów świeci mi po oczach jak do domu jadę, też mnie k***ica na to bierze. Jak się mieścisz w pozostałych 5% to szacunek a i Lorento pewnie nigdy Cię nie zatrzyma On ma to zaburzone, bo tych 5% nie zauważa i nie zatrzymuje, więc z jego punktu widzenia 100% ma źle.