Pękł (zerwany) pasek rozrządu
Tez nie rozumiem no coz ..... skoro to ma zamykac temat pozostawię to bez komentarzaRiki napisał(a):co jest jasne
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
mazda premacy 2,0ditd 2002 zerwany pasek rozrządu po 80tys. km – pasek contitech. Po demontażu stwierdziłem po za paskiem uszkodzenie 5 dźwigienek, pokrywa przednia z pompą olejową, koło zębate rozrządu wału korbowego,osłona dolna rozrządu oraz podejrzany jest czujnik położenia wału. Na jakie elementy silnika jeszcze zwrócić szczególną uwagę? Kupiłem już:
– pasek Mazda unitta
– rolki i napinacz NTN
– pompa wody GRAF z uszczelkami
– komplet dźwigienek z ośką z rozbiórki M6 anglik (26tys.mil)
– pokrywę przednią z pompą oleju (używka)
– koło zębate rozrządu na wale korbowym
– uszczelniacze wałka i wału
– uszczelkę pokrywy zaworów
– uszczelki przelewów.
Nie wiem jak sprawdzić czujnik wału korbowego.
– pasek Mazda unitta
– rolki i napinacz NTN
– pompa wody GRAF z uszczelkami
– komplet dźwigienek z ośką z rozbiórki M6 anglik (26tys.mil)
– pokrywę przednią z pompą oleju (używka)
– koło zębate rozrządu na wale korbowym
– uszczelniacze wałka i wału
– uszczelkę pokrywy zaworów
– uszczelki przelewów.
Nie wiem jak sprawdzić czujnik wału korbowego.
- Od: 17 sie 2008, 20:15
- Posty: 4
- Auto: 323f 2,0didt
Koledzy potrzebuje pomocy pekl mi pasek rozrzadu 30kkm od wymiany przyczyna nie dokrecona rolka prowadzaca zostaly uszkodzone dzwigienki zaworowe. W toku npraw zrzucilem glowice ioddalem ja do sprawdzenia czy wszystko jest o.k podobno jest , na tokach bylo widac odznaczenia po uderzenu w zawory ale zadnych uszkodzen. Kupilem dzwigienki , pasek , rolke i napinacz wszystko zamatowane ale nie chce odpaic niby jest ustawione na znakach podczas krecenia zaskakuje na sekunde ale na tym koniec i dalej nie odpala mechank nie ma pojecia co moze byc przyczyna postanowil sprawdzic wtryski ale przed awarja nie bylo zadnch problemow z samochodem . rosze o pomoc juz nie mam sily do tego autka 30kkm pekl mi tlok kupa kasy na naprawe teraz to i autko znow nie jezdzi.
- Od: 9 maja 2009, 07:59
- Posty: 6
- Skąd: Włocławek
wg. mnie, mechanik zle zamontowal pasek rorzadu!
pozdr.
Enduro
pozdr.
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
to nie pompa ani nie scv podlanczalismy wtrysk besposrednio pod pompe a potem pod listwe i pompa bardzo ladnie przebija . o dziwo mazda odpala po oaczeniu czujnika walka rozrzadu . czy to wadliwy czujnik czy cos z walkiem prosze o jakas podpowiedz . ponadto kontrolka od kontroli trakcji pali sie caly czas nawet jak silnik pracuje zapalila sie podczas gdy pekl pasek czy to ma cos wspolnego z tym ze autko nie chce zapalic z podlaczonym czujnikiem . gdy silnik pracuje i podlaczy sie czujnik walka rozrzadu natychmiast gasnie i nie odpala
- Od: 9 maja 2009, 07:59
- Posty: 6
- Skąd: Włocławek
Enduro napisał(a):wg. mnie, mechanik zle zamontowal pasek rorzadu!
pozdr.
Enduro
to jest przyczyna, sam nie wierze w uszkodzenie czujnika walka rozrzadu,
no chyba ze jest jakies zwarcie uczkodzenie instalacji elektr.?!
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam!
...kupilem Mazde 6 kombi 2003r 121kM 89 kw...miesiac temu...wracajac wczoraj z rodzinnej wycieczki pękl mi pasek rozrzadu autem szkublo...(.dodam ze jecham jakies 130km/h ) ...i na tym moja podroz sie skonczyla ...dobrze ze bylem juz blisko domu ...jakie moga byc tego konsekwencje przy takiej predkosci.Wedlug naklejki Continental rozrzad byl wymieniony przy 139 tys km...a mam przjechane 187tys jak to mozliwe ze rozlecial sie???...orientuje sie ktos ile to kosztuje?...dodam jeszcze ze czasem zapalala mi sie kontrolka silnika<check engine>+ESP moze miec to cos wspolnego z tym ze pekl ten pasek?z gory dziekuje za odpowiedz
masakra
...kupilem Mazde 6 kombi 2003r 121kM 89 kw...miesiac temu...wracajac wczoraj z rodzinnej wycieczki pękl mi pasek rozrzadu autem szkublo...(.dodam ze jecham jakies 130km/h ) ...i na tym moja podroz sie skonczyla ...dobrze ze bylem juz blisko domu ...jakie moga byc tego konsekwencje przy takiej predkosci.Wedlug naklejki Continental rozrzad byl wymieniony przy 139 tys km...a mam przjechane 187tys jak to mozliwe ze rozlecial sie???...orientuje sie ktos ile to kosztuje?...dodam jeszcze ze czasem zapalala mi sie kontrolka silnika<check engine>+ESP moze miec to cos wspolnego z tym ze pekl ten pasek?z gory dziekuje za odpowiedz
masakra
- Od: 7 sie 2012, 20:39
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 2003r.121kM 89kw
Turek napisał(a):.kupilem Mazde 6 kombi 2003r 121kM 89 kw...miesiac temu...w
Turek napisał(a):..mam telefon do goscia...ale co mu teraz powiem?
sprawdz wpisy w ASO (masz prawo wydruku jako wlasciciel auta...) i jezeli byl przebieg zanizony / zmieniony, to niech on pokryje koszty wymiany (lub naprawy silnika)...
stan techniczny sfalszowany
Dopisano Pn, 20 sie 2012, 23:50:
a watek przenosze do dzialu... diesel MZR-CD
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
z ciekawości... ile (jeżeli to nie tajemnica) dałeś za auto?
Wysłane z mojego GT-i9001 za pomocą Tapatalk 2
Wysłane z mojego GT-i9001 za pomocą Tapatalk 2
sq2jul napisał(a):z ciekawości... ile (jeżeli to nie tajemnica) dałeś za auto?
Wysłane z mojego GT-i9001 za pomocą Tapatalk 2
Patrząc na aktualne ceny M6 z 2003 r to znalazł pewnie sprowadzoną, prawie nie używaną, garażowaną, z pełną książką serwisową i użytkowaną przez dziadka który od 5 lat nie żyje za okazyjną cenę 22k PLN
Wpisy w ASO owszem do sprawdzenia dla aut począwszy od 2006 czy 2007r wtedy wprowadzili te książki elektroniczne. O mojej M6 z 06.2005r nic nie mogli powiedzieć. Więc sam ASO omijam z daleka kiedy stwierdzili że rurka dolotowa do IC kosztuje 1999,97 PLN a sam IC 5000 PLN ( wiadomo cieknący olej z IC akcja serwisowa na którą się nie załapałem ).
Ale nie odbiegając od tematu pewnie taniej wyjdzie kupić "nowy" silnik za około 4-5k PLN niż kupować części do tego i starać się z tego coś zrobić.
Dzwonić do sprzedającego... nie widzę powodu jak to mówią "widziały gały co brały" a kupujący zakładając że przebieg mógł być korygowany powinien od razu wymienić rozrząd.
Sq5nxx
- Od: 21 cze 2012, 10:52
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6
Co wy tak z tym przebiegiem i dlaczego od razu stan techniczny sfałszowany.
Wydaje mi się że widziały gały co brały. Od kiedy Mazda ładuje
do aut.
To nie jest oryginalny rozrząd i powinien być wymieniony zaraz po kupnie.
Wydaje mi się że widziały gały co brały. Od kiedy Mazda ładuje
Turek napisał(a):Continental
do aut.
To nie jest oryginalny rozrząd i powinien być wymieniony zaraz po kupnie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6