stukanie wtryskiwaczy video mazda 6 136km diesel
Odkręć pokrywę zaworów i dokręć wtryskiwacze odpowiednim momentem obrotowym (znajdziesz na forum) i koniecznie wymień podkładki pod wtryskiwaczami bo będziesz miał problemy!
- Od: 4 sie 2006, 18:48
- Posty: 35
- Skąd: Raszówka/Lubin
- Auto: Mazda 6 kombi 2003 rok 136 KM
Mazda 6 kombi 2008 rok 140 KM
frytek1302 napisał(a):proszę o poradę co to może być ? najciekawsze zaczyna się przy 1:20
nie odpalaj go!
masz wyrabane juz podkladki i/lub cale mocowanie wtryskow nr 1 i 2
TO WIDAC na filmie...
I to szybko napraw, bo bedziesz mial duuuuzo wieksze koszty!
ps. watek przenosze do dzialu diesel
ps czy mozesz uzupelnic swoj profil uzytkownika?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Zeby miec pewnosc co to jest, mozesz samemu wyciagnac wtryskiwacze.. Tyle zes rozkrecil to reszte tez dasz rade.. Filozofii nie ma.. Widac dokladnie ze jedynka i dwojka jest walnieta.. Ja stawiam na podkladki.. Zreszta widac jak wali olejem wkolo wtryskiwacza... Nie odpalaj go tak jak koledzy powyzej radzą i zrob to jak najszybciej... Oby nie bylo juz za pozno... I oby to byly tylko podkladki...
Daj znac co i jak.
Pzdr.
Daj znac co i jak.
Pzdr.
Mazda, najlepszy przyjaciel człowieka.
- Od: 5 mar 2009, 22:15
- Posty: 315
- Skąd: Żnin/Holandia
- Auto: Mazda 6 2.0/141 KM (benzyna) czerwona perła, 2004 r.
Pierwszy raz coś takiego widzę. Podkładki podkładkami, ale wydaje mi się że i mocowanie wtrysków 1 i 2 puściło i te wtryski trzyma chyba tylko dekiel. Na dodatek spod korka wlewu oleju jak z parowozu. Kolego szybko to napraw bo silnik będzie do niczego.
Ostatnio edytowano 12 gru 2011, 22:35 przez Nimrod-PW, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 13 paź 2010, 18:20
- Posty: 102
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda MPV 2003, 2.0Diesel Karakuri
ten filmik powinien być w poradniku dla przestrogi...
Neonixos666 napisał(a):ten filmik powinien być w poradniku dla przestrogi...
dobry pomysl...
moze zapytasz autora filmiku?
ps. mniej wiecej do wymiany:
– uszczelki wtryskiwaczy
– podkladki wtryskiwaczy
– kompletne mocowanie wtryskow
– uszczelka pod pokrywe zaworow
– olej
do sprawdzenia:
– smok olejowy
– wtryski
...i oby tylko to...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Pomijam sam fakt zaistniałej tu sytułacji ale ogólnie rzecz biorąc Mazda ( szefostwo ) powinni beknąc , żadnej akcji naprawczej a informacja rozeszła się pocztą pantoflową i myśle że sporo użytkowników żyje w niewiedzy ( ile silników by uratowano ) zawsze japońców uważałem za frajerów .
- Od: 16 sty 2008, 22:17
- Posty: 83
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 MZR-CD 143 DPF
ru35 napisał(a):Pomijam sam fakt zaistniałej tu sytułacji ale ogólnie rzecz biorąc Mazda ( szefostwo ) powinni beknąc , żadnej akcji naprawczej a informacja rozeszła się pocztą pantoflową i myśle że sporo użytkowników żyje w niewiedzy ( ile silników by uratowano ) zawsze japońców uważałem za frajerów .
To prawda! Szefostwo powinno też wycierać tyłek każdemu swojemu klientowi! Codziennie!
Pozdor Myjk
Myjk napisał(a):ru35 napisał(a):Pomijam sam fakt zaistniałej tu sytułacji ale ogólnie rzecz biorąc Mazda ( szefostwo ) powinni beknąc , żadnej akcji naprawczej a informacja rozeszła się pocztą pantoflową i myśle że sporo użytkowników żyje w niewiedzy ( ile silników by uratowano ) zawsze japońców uważałem za frajerów .
To prawda! Szefostwo powinno też wycierać tyłek każdemu swojemu klientowi! Codziennie!
Rozbawiły mnie te dwa wpisy powyżej... Była akcja serwisowa wymiany podkładek pod wtryskami, bezpłatna. A ja za frajerów uważam ludzi, którzy kupują nowy wóz za 100 tysięcy i żal im wydać kolejny tysiąc raz w roku na serwisowanie auta w ASO i dzięki temu być na bieżąco ze wszystkimi akcjami serwisowymi i w porę uratować siebie ( i swój samochód) przed kosztami ( uszkodzeniami ).
Wymiana podkładek to nie byłą akcja przywoławcza – to nie zagraża bezpieczeństwu... Samochody kwalifikowało się do naprawy przy okazji wizyty w serwisie Tak więc frajerem nie jest Japończyk, który stworzył ten wspaniały silnik a niedouczony skąpy użytkownik, który ma pretensje do całego świata o swoje zaniedbania... Ile z was przeczytało instrukcję obsługi?!
smile napisał(a):A ja za frajerów uważam ludzi, którzy kupują nowy wóz za 100 tysięcy i żal im wydać kolejny tysiąc raz w roku na serwisowanie auta w ASO
Rozumiem że każdy kto kupuje auto za sto tysięcy i więcej to nie ma prawa latac sobie dieselkiem ( oszczędzanie ) oraz gdy kupię sobie mieszkanie za pięcset tysięcy nie mam prawa wkręcic żarówki energooszcędnej ?
Wybacz ale dopiero twoja wypowiedz powaliła mnie z nóg. Każdy serwisuje tam gdzie ma ochotę zarówno w ASO jak i poza , jego wybór a poza tym ASO naprawia ( raczej wymienia ) każdy wie jak a już nie wspomnę o kosztach . Sam mam Mazde z 2007 r która obecnie ma 180 000 km regularnie serwisowana w ASO do przebiegu 165 000 i sewis mazdy nigdy nie chciał mi wymienic podkładek ( auto po gwarancji ) za darmo tylko miałem ja za to płacic a dobrze wiedzieli że ich wina .
- Od: 16 sty 2008, 22:17
- Posty: 83
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 MZR-CD 143 DPF
ru35 napisał(a):za darmo tylko miałem ja za to płacic a dobrze wiedzieli że ich wina .
Mnie się też zużyły ostatnio opony, i z baku zniknęło paliwo... i te sk.. z ASO mi nie wymienili opon i nie uzupełnili baku. Bezczelni, a dobrze wiedzieli że ich wina!
Pozdor Myjk
ru35 napisał(a):smile napisał(a):Była akcja serwisowa wymiany podkładek pod wtryskami,smile napisał(a):Wymiana podkładek to nie byłą akcja przywoławcza
I tutaj byś się moż e zdecydował
a Ty może byś nie pisał posta pod postem tylko używał opcji edycji. Poza tym nie wiem czy rozumiesz różnice pomiędzy akcją serwisową o normalnym priorytecie a akcje serwisową przywoławczą? Akcja serwisowa o normalnym priorytecie polega na sprawdzeniu auta po nr VIN w systemie, czy podlega akcji serwisowej, a przywoławcza polega na kontaktowaniu się z użytkownikami pojazdów marki Mazda i zapraszaniu ich do wizyty w serwisie. Poza tym jeżeli uważasz, że pan Rysio z warsztatu krzak jest w stanie właściwie serwisować Twoje auto to ja po Tobie takiego auta bym nie chciał kupić... Słyszałeś zapewne, o konieczności wykonywania chociaż by regularnie korekt dawek wtryskiwaczy w celu ich optymalnej pracy? Słyszałeś może także o naprawach z dobrej woli producenta? Nie? Pewnie dlatego, że ASO widziałeś tylko raz i nie umiesz rozmawiać z ludźmi siedzącymi za biurkami oraz dopilnować aby wszystko było wykonane w sposób właściwy... jeszcze raz NAUKA!!
Jestem przekonany w stu procentach że parę osób chociażby nawet z tego forum jest w stanie lepiej serwisowac auta niż ASO . Myślę że te kilka osób mogło się poczuc urażone twoją wypowiedzią mając zdecydowanie większą wiedze dysponując podobnym sprzętem. Jedyne co ASO może zaproponowac to dostęp do częsci . Nie będę z tobą polemizował na temat natury technicznej bo i po co ? czy przyczyni się do zmniejszenia efektu cieplarnianego ? Ja mam nie mniejszą wiedze jak sądze , ale zostawiam ją siebie .
- Od: 16 sty 2008, 22:17
- Posty: 83
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 MZR-CD 143 DPF
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6