Dzieki łukasz za wstazówki, podczas ruszania bez użycia gazu zadnych dgrań nie zauważyłem, trzymajac go na hamulcu recznym i ruszajac bez użycia gazu dopiero wtedy delikatnie zaczyna drgać kierownica (tylko kierownica). W poniedziałek (15.03) bede wszystko rozpinał dam znać jak to wszystko wygląda.
Pozdrawiam!!!
Padło koło dwumasowe, czy tylko sprzęgło?
1, 2
A ja ostatnio zauważyłem u siebie taki problem i nie wiem co to może być.Sprzęgło nie ślizga, nie szarpie, ale dziwnie piszczy gdy wcisnę pedał sprzęgła, gdy puszczę przestaje piszczeć.Nie wiem czy to ważne ale też cyka z okolicy paska wielorowkowego. Pisku nie mogę sam zidentyfikować skąd dochodzi.
-
navo33
Piszczeć moze łozysko wyciskowe sprzegła , sprawdz czy ten pisk nie wydobywa sie z okolicy paska alternatora .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Łukasz1979 napisał(a):1. Spróbuj ruszyc samochodem z pierwszego biegu oczywiście nie dodając przy tym "gazu", samochód powinien ruszyć bez szarpania.
2. Uszkodzone koło dwumasowe przenosi wibracje na nadwozie pojazdu, najbardziej wyczuwalne jest to przy prędkości obrotowej silniki 1000 – 1500 obr/min, gdy samochód jest na luzie.
U mnie po wymianie dwumasy jak ruszam to czuć szarpanie. Wymienione koło ze sprzęgłem jakieś 500km temu.
Może się ktoś wypowie na ten temat.
- Od: 16 sie 2010, 15:20
- Posty: 25
- Skąd: Białystok
- Auto: Madzia 6 2003 2,0 D 121KM
Riki napisał(a):Czy po zmianie kpl. (koło + sprzęgło) była jakaś różnica na plus?
Przed wymianą przy ruszaniu bez gazu było tak samo(szarpanie) . Po wymianie nic się nie zmieniło. Myślałem że to może poduszki, ale są ok.
Niech ktoś się wypowie co może być przyczyną szarpania przy ruszaniu bez dodawania gazu.
- Od: 16 sie 2010, 15:20
- Posty: 25
- Skąd: Białystok
- Auto: Madzia 6 2003 2,0 D 121KM
CinekM6 napisał(a):Ja mam pytanie z innej beczki. Czy samemu w domowych warunkach idzie wymienić 2m ?
Chodzi mi czy opisał to ktoś na tyle dokladnie żeby sobie z tymporadzić i top oustawiać z czym sa ewentualne problemy?
jak masz domowy warsztat – duzo dobrych narzedzi, podnosnik / kanal, 2 dni wolnego, pomocnika .. nie, generalnie nie jest to robota na "garaz" zapewniam Cie
- Od: 2 mar 2010, 21:05
- Posty: 56
- Auto: M6 GY 03r CiTD
To ja się podepnę pod temat. Obecnie mam przebieg 65tkm i objawy ślizgającego się sprzęgła (sic!). Tak, było wcześniej dwa razy przypalone przez moją żonę, niestety. Objawy są w zasadzie standardowe. Obrotomierz idzie w górę, ale nie wyjeżdża wyżej niż 3500-4000 obr. a auto przyśpiesza w miarę normalnie. Co więcej, sytuacja nie występuje za każdym razem. Zaczęło się tak robić przy ostatnich cieplejszych dniach. I tak przy +8 problem występował, przy +2 dopiero po dłuższej jeździe po mieście, obecnie przy temperaturze poniżej zera nie występuje wcale. Czy tak zachowywałoby się zdezelowane sprzęgło?
Pozdor Myjk
do objawów można jeszcze zaliczyc trudnosc odpalenia samochodu :/ tzn ze rozrusznik nie chwyta poniewaz kolo 2masowe sie wykrusza i opilki dostaja sie do rozrusznika zabrudzajac szczotki... wiem bo wlasnie borykam sie z tym problemem..
- Od: 21 lip 2009, 22:40
- Posty: 27
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda 6 hatchback r.2002
MZR-CD 136KM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6