Lepsze przyspieszenie w deszczowe dni ? – Foto IC
Witam
Zauwazyłem że jak ostatnio padał deszcz i było stosunkowo zimno moja madzia ma lepszego "kopa" . Czy to normalne czy tak powinno być
Zauwazyłem tez ale to juz w każda pogoodę ze jak jej wdepne tak do 3 tys obrotów zostawia chmurę czarnego dymu.
Ale tym chyba nie powinienem sie przejmowac bo widzialem ostatnio nowego paska co tez zostawiał taka chmurę
Sorry powinno byc >>> dział diesel
Zauwazyłem że jak ostatnio padał deszcz i było stosunkowo zimno moja madzia ma lepszego "kopa" . Czy to normalne czy tak powinno być
Zauwazyłem tez ale to juz w każda pogoodę ze jak jej wdepne tak do 3 tys obrotów zostawia chmurę czarnego dymu.
Ale tym chyba nie powinienem sie przejmowac bo widzialem ostatnio nowego paska co tez zostawiał taka chmurę
Sorry powinno byc >>> dział diesel
Ostatnio edytowano 8 cze 2009, 08:35 przez diavollo, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 8 sty 2009, 20:09
- Posty: 11
- Skąd: Lodz
- Auto: M6 2.0 CiTD 136km 2003r.
diavollo napisał(a):Zauwazyłem tez ale to juz w każda pogoodę ze jak jej wdepne tak do 3 tys obrotów zostawia chmurę czarnego dymu.
Ale tym chyba nie powinienem sie przejmowac
wręcz przeciwnie – Skoro chura jest bardzo duża to coś jest nie tak. A Pasek czy Mondeo nie jest żadnym punktem odniesienia.
diavollo napisał(a):jak ostatnio padał deszcz i było stosunkowo zimno moja madzia ma lepszego "kopa"
kojarzę że był podobny temat, ktoś już opisywał podobną przypadłość
Przy chłodniejszej i wilgotniejszej pogodzie powietrze ma większą gęstość (to pomaga każdemu silnikowi, ale niewiele) i lepiej odbiera ciepło z Intercoolera (to daje dodatkowego buta samochodom z turbo i IC)
Co do chmury z tyłu – masz pewnie jakąś nieszczelność w układzie lotowym/doładowania.
Co do chmury z tyłu – masz pewnie jakąś nieszczelność w układzie lotowym/doładowania.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
w M6 jest kilka czujikow ktore to przez parametry,
ustalaja wartosci dla pracy silnika...
a ponadto kazdy Diesel a tymbardziej Turbo jest
korzystnie czuly na ochlodzenie,
gdyz im zimniejsze powietrze tym bardziej mozne je sprezyc itp..
co daje w efekcie lepszy proce spalania(mocy)
a co do chmury to nie jest normlne!
silnik moze zakopcic przy sporym otwarciu gazu!
ale nie kopcic!!!
albo dolot powietrza albo wtryski ?!!!
pozdr
E.
ustalaja wartosci dla pracy silnika...
a ponadto kazdy Diesel a tymbardziej Turbo jest
korzystnie czuly na ochlodzenie,
gdyz im zimniejsze powietrze tym bardziej mozne je sprezyc itp..
co daje w efekcie lepszy proce spalania(mocy)
a co do chmury to nie jest normlne!
silnik moze zakopcic przy sporym otwarciu gazu!
ale nie kopcic!!!
albo dolot powietrza albo wtryski ?!!!
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Pozostaje mi posprawdzac wszytkie węze itp czy cos nie peknięte albo przetarte.
Teraz tak zamierzałem zrobic kalibracje wtrysków. Czy ta operacje jest skomplikowana? Chodzi o to czy np. takie ASO w Łodzi na Szparagowej sobie z tym poradzi Czy jest jakas integracja mechaniczna czy tylko podpiąć pod urządzenie diagnostyczne ?
Tzn nie kopci cały czas jest to objaw przy ostrym raczej dodawaniu gazu które powiedzmy zakańczam na tych 3 tys.
Teraz tak zamierzałem zrobic kalibracje wtrysków. Czy ta operacje jest skomplikowana? Chodzi o to czy np. takie ASO w Łodzi na Szparagowej sobie z tym poradzi Czy jest jakas integracja mechaniczna czy tylko podpiąć pod urządzenie diagnostyczne ?
Tzn nie kopci cały czas jest to objaw przy ostrym raczej dodawaniu gazu które powiedzmy zakańczam na tych 3 tys.
Ostatnio edytowano 13 maja 2009, 14:39 przez diavollo, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 8 sty 2009, 20:09
- Posty: 11
- Skąd: Lodz
- Auto: M6 2.0 CiTD 136km 2003r.
diavollo napisał(a):Pozostaje mi posprawdzac wszytkie węze itp czy cos nie peknięte albo przetarte.
proponuje, abys wszystkie weze te cienkie od podcisnien
wymienil na nowe!
bo zdarza sie, ze sie od srodka zaklejaja brudem
i nie mozna wtedy nawet tego wydmuchac pod cisnieniem...
i nie musisz zmieniac ich na originalne!
wystarczy, aby byly dobre, podobnej srednicy i dlugosci
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Riki napisał(a):U mnie różnica jest kosmiczna.... jazda w dzień a w nocy. Różnica temp. robi swoje...
czyli co, tylko w nocy?
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
A nie jest tak przypadkiem że schładzanie IC też dużo daje ?
Z tego co pamiętam na wyscigach na 1/4 jest praktykowane spryskiwanie IC przed startem.
Enduro >>> znajde gdzies które to sa te podciśnieniowe ? Jest gdzieś jakiś schemacik ?
Z tego co pamiętam na wyscigach na 1/4 jest praktykowane spryskiwanie IC przed startem.
Enduro >>> znajde gdzies które to sa te podciśnieniowe ? Jest gdzieś jakiś schemacik ?
- Od: 8 sty 2009, 20:09
- Posty: 11
- Skąd: Lodz
- Auto: M6 2.0 CiTD 136km 2003r.
diavollo napisał(a): znajde gdzies które to sa te podciśnieniowe ? Jest gdzieś jakiś schemacik ?
no ..
popatrz w rubryce
diesel, mazda 6 nie taka straszna..
autorstwa maxklsa
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Riki napisał(a):U mnie różnica jest kosmiczna
No no ....Riki tylko w nocy jezdzi ( bez korków )Enduro napisał(a):czyli co, tylko w nocy?
Tylko IDS ...diavollo napisał(a):Czy jest jakas integracja mechaniczna czy tylko podpiąć pod urządzenie diagnostyczne ?
Nie znam akurat tam nikogo ale jak mają sprzet i szkolonych ludzi to powinni sobie poradzic no i jeszcze jedno , wszystko zalezy tez od Twoich wtrysków ( zniszczone wtryski – nie ma kalibracji )diavollo napisał(a):takie ASO w Łodzi na Szparagowej sobie z tym poradzi
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Najlepsze chłodzenie i prężność powietrza jest w okolicy tzw. punktu potrójnego wody (lub tzw. punkt rosy). Wtedy wilgotność powietrza wpływa tak na silnik, że ma najwyższą sprawność cieplną i największego kopa.
Maluchem mozna było wtedy wyciagać rekordowe prędkości. Często występuje taka sytuacja zaraz po zachodzie słońca.
Maluchem mozna było wtedy wyciagać rekordowe prędkości. Często występuje taka sytuacja zaraz po zachodzie słońca.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
[quote="diavollo"]
Przy połaczeniach są uszczelki czy silikon?.
Czy po zdjęciu cały IC należało by wyczyścić , powiedzmy benzyna czy naftą ?
IC uszczelniony jest gumowymi usczelkami
a wyczyszenie go jest warte polecenia,
ale po wymyciu np. benznyna lub nafta nalezy go
absolutnie i BARDZO doklanie osuchyc z tych wybuchowych oparow,
bo jak tego nie zrobisz, to moze motor ulec uszkodzeniu
przez b. wysokie obroty!!!!!!
E.
Przy połaczeniach są uszczelki czy silikon?.
Czy po zdjęciu cały IC należało by wyczyścić , powiedzmy benzyna czy naftą ?
IC uszczelniony jest gumowymi usczelkami
a wyczyszenie go jest warte polecenia,
ale po wymyciu np. benznyna lub nafta nalezy go
absolutnie i BARDZO doklanie osuchyc z tych wybuchowych oparow,
bo jak tego nie zrobisz, to moze motor ulec uszkodzeniu
przez b. wysokie obroty!!!!!!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
diavollo napisał(a):Zauwazyłem że jak ostatnio padał deszcz i było stosunkowo zimno moja madzia ma lepszego "kopa" .
Czyli norma, nawet seryjne diesle puchną po paru dynamiczniejszych przejazdach. Zrób sobie program to dopiero poczujesz różnice jak ja czy Riki. W tej chwili jeśli temperatura jest większa niż 15stop. po paru przejazdach robi się masakra. A przy np. 9stop. mam wrażenie, że dostałem dodatkowe 10KM (bo pewnie tak jest ).
Lek jest jeden na to: większy wydajniejszy IC.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6