Hej!
Jestem zmuszony w najbliższym czasie, który jest bliższy niż dalszy, wymienić (na używkę) tudzież zregenerować wtryskiwacz, ponieważ leje on niemiłosiernie. I mam pytanie, bo na różnych serwisach można spotkać wtryski już zregenerowane i na gwarancji, zazwyczaj 12 miesięcy. Już miałem kupować, tylko zacząłem się zastanawiać czy przypadkiem wtryski w moim silniku (2.0 121KM, po lifcie) nie są kodowane Jeśli są, to jakie będzie to mieć konsekwencje, jeśli podmienię wtryskiwacze na inne? Nie odpali czy może zwiększy się spalanie czy może jeszcze coś innego? Czy trudne jest kodowanie i ile może kosztować?
Pozdrawiam
DM
Regeneracja/wymiana wtrykiwacza
Strona 1 z 1
Dark_Mat napisał(a):Czy trudne jest kodowanie
program forscan – darmowy na komputer i wpisujesz sam kody...
Dark_Mat napisał(a):leje on niemiłosiernie.
jak to stwierdziłeś ?
Stwierdziłem to po dość głośnym stukaniu, które milknie wraz z odpuszczeniem gazu (np. jak hamuję silnikiem) oraz tym, że przy mocniejszym przyspieszeniu zostawiam za sobą czarną chmurę dymu (nie mam DPFa), czego wcześniej nie było. Poza tym, kiedyś zalałem czyścika Liquimoly i pomogło. Na 1500km. Potem problem znów wrócił.
Poza tym, po uruchomieniu, falują mi obroty. Czasem przez 3-5 sekund po zapłonie, czasem aż do czasu nagrzania się silnika. Jak już jest ciepły, to falowanie ustaje. Nie wiem jednak czy to przez wtryski czy przez coś innego. SCV wymieniony rok temu, przepustnica wyczyszczona, więc stawiam właśnie na wtrysk
Poza tym, po uruchomieniu, falują mi obroty. Czasem przez 3-5 sekund po zapłonie, czasem aż do czasu nagrzania się silnika. Jak już jest ciepły, to falowanie ustaje. Nie wiem jednak czy to przez wtryski czy przez coś innego. SCV wymieniony rok temu, przepustnica wyczyszczona, więc stawiam właśnie na wtrysk
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6