gaśnie na wolnych obrotach
filtr paliwa mam nowy zmienili mi go w salonie mazdy tutaj a stary mam caly czarny w srodku i pokazywali mi smieci jakie w nim byly i nie bylo tam zadnego brokatu tylko jakies czarne smieci i powiedzieli w salonie ze na na 100 % jest pompa i mam opis pompy po tym jak nie dalo sie jej zregenerowac chyba ze enduro znasz niemiecki to moge opisac ta pompe i sam ocenisz co i jak ale to jak wroce z pracy bo niedziele mam pracujaca pozdro
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
Enduro napisał(a):bolkot napisał(a):Ja mialem filtr cały czarny, ale brokatu tam nie było. A co brokat oznacza ?
oznacza: koniec pompy + wtryskow + plukanie zbiornika i przewodow paliwowych
pozdr.E
Wyczyściłem zbiornik i wymieniłem wtryski. Auto jeździ nie gaśnie. Tak więc pompa chyba jeszcze da rade.
Enduro widze że ogarniasz temat tak więc może i mi podpowiesz.
Mam Mazdę 6 2002r po VIN 2003r 121KM przebieg 127000 z kwitów wychodzi że orgnialny. Naświetle całą sytuację. Pojechałem z rodzinką w góry ( 700Km). Mazda zaczeła gasnąć na wolnych obrotach. Przejrzałem forum i również były spaliny w korku wlewu oleju. Zakupiłem SCV i podkładki pod wtryski. Mechanicy wymienili podkładki, olej, filtry i wyczyścili smoka (delikatnie brudny). Oddali mi auto ale cały czas gasło. Postawili na wtryski i takowe zakupiłem, ale niestety bez kabli oporowych. Zamontowali mi wtryski i mazda nie gaśnie ale słychać było turkot do momentu aż się nagrzeje. ( stukanie wtrysków). Pojechałem do domu i tu chciałem je skalibrować obdzwaniając ASO i inne warsztaty, każdy mi mówił że tego nie robią bo kable oporowe za to odpowiadają. Zakupiłem odpowiednie. Mazda nadal chociaż już mniej terkocze zanim się nagrzeje. I czuje delikatne wibracje silnika w przedziale 1100-1200. Przy niższych i wyższych obrotach OK. na starych wtryskach nie było tego objawu. I moje pytanka
1. Czy kalibracja tu pomoże ?
2. Wydaje mi się że mechanicy zakładając podkładki na moje stare wtryski a później podczas wymiany na sprawne użyli tych samych podkładek I czy to może być przyczyną stukania?
3. Inne jakies sugestie ?
Pozdrawiam
bolkot napisał(a):1a....i inne warsztaty, każdy mi mówił że tego nie robią bo kable oporowe za to odpowiadają. ...
1. Czy kalibracja tu pomoże ?
2. Wydaje mi się że mechanicy zakładając podkładki na moje stare wtryski a później podczas wymiany na sprawne użyli tych samych podkładek I czy to może być przyczyną stukania?
3. Inne jakies sugestie ?
Pozdrawiam
1a bzdura
1warto ja przeprowadzic bo ona zawsze polepsza cykl parcy silnika i potwierdza czy wtryski sa okay
2.to jest kardynaly blad...sprawdz czy masz przedmuchy pod deklem glowicy
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam ponownie przetlumaczylem ten tekst co dostalem na temat pompy ale niestety ja jezyka nie znam i zrobilem to za pomoca translatora a wyszlo to tak;
dostarczona pompa CR oczyszczany i wejściowy egzamin prowadzony.
Wynik badań: pompa CR staje się bardzo silne mechaniczne zużycie i musiałby kosztowna instandgesetzt
Na wyraźnym wniosku klientów żadna naprawa lecz jedynie kompletacja następowała pod zastosowanie starożytni DIchtungen w ryzyko klienta
Od ponownego wykorzystywania ten jest pompą CR pilnie to są najcięższe szkody pośrednie odradzać do befürchaten
Prośba państwo sprawdzają pojazd-system pod względem niewykluczonych przyczyn i przejmują konieczne środki
To nie było stwarzane zdolności do pracy agregat
U zakładu z tymi elementami najcięższe uszkodzenia szkód pośrednich są możliwe
nie wiem czy wam to w czyms pomoze ale zamieszcze wam ta informacje i jakie sa wasze sugestie co do tego. pozdro
dostarczona pompa CR oczyszczany i wejściowy egzamin prowadzony.
Wynik badań: pompa CR staje się bardzo silne mechaniczne zużycie i musiałby kosztowna instandgesetzt
Na wyraźnym wniosku klientów żadna naprawa lecz jedynie kompletacja następowała pod zastosowanie starożytni DIchtungen w ryzyko klienta
Od ponownego wykorzystywania ten jest pompą CR pilnie to są najcięższe szkody pośrednie odradzać do befürchaten
Prośba państwo sprawdzają pojazd-system pod względem niewykluczonych przyczyn i przejmują konieczne środki
To nie było stwarzane zdolności do pracy agregat
U zakładu z tymi elementami najcięższe uszkodzenia szkód pośrednich są możliwe
nie wiem czy wam to w czyms pomoze ale zamieszcze wam ta informacje i jakie sa wasze sugestie co do tego. pozdro
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
przeslij mi originaly tekst na PW, to cos wiecej sie dowiemy
ale juz widac, ze po sprawdzeniu sugeruja sprawdzenie z jakiego powodu sie tak uszkodzila
wg . mnie to brak smarowania
zastanawia mnie stan wtryskow, bo je rowniez powinni oczyscic i sprawdzic.
pozdr.
E.
ale juz widac, ze po sprawdzeniu sugeruja sprawdzenie z jakiego powodu sie tak uszkodzila
wg . mnie to brak smarowania
zastanawia mnie stan wtryskow, bo je rowniez powinni oczyscic i sprawdzic.
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):2.to jest kardynaly blad...sprawdz czy masz przedmuchy pod deklem glowicy
pozdr.E
Na szczęście nie ma przedmuchów. A w niedalekim czasie wymienie podkładki i jak znajde kogos na pomorzu kto robi kalibrację to też ten temat ogarnę.
Naprawdę jestem ciekaw tej pompy, bo objawy u mnie te same a inna diagnoza.
pozdrawiam
Naprawdę jestem ciekaw tej pompy, bo objawy u mnie te same a inna diagnoza.
pozdrawiam[/quote]
a u ciebie tez auto chodzilo normalnie na wyzszych obrotach tak jakby sie nic nie stało i po zgasnieciu auta nie mogles go odpalic dopiero po kilku sekundach odpalal?
pozdrawiam[/quote]
a u ciebie tez auto chodzilo normalnie na wyzszych obrotach tak jakby sie nic nie stało i po zgasnieciu auta nie mogles go odpalic dopiero po kilku sekundach odpalal?
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
marcinmusial20 napisał(a): a u ciebie tez auto chodzilo normalnie na wyzszych obrotach tak jakby sie nic nie stało i po zgasnieciu auta nie mogles go odpalic dopiero po kilku sekundach odpalal?
Dokładnie miałem to samo. np dojeżdżałem do skrzyżowania i nie zdążyłem utrzymać obortów i zonk stałem i czekałem około 20s. Mi mechanik powiedział że wtryski mają 3 tryby pracy wolne oborty,średnie i wysokie i że u mnie nie działa na wolnych poprzez np zabrudzenie.
pozdrawiam
to co w salonie mazdy w niemczech pogliby sie pomylic jest to mozliwe bo juz nie wiem co myslec na ten temat w srode bede mial pompe myslalem ze to bedzie problem rozwiazany a zalezy mi na czasie bo za tydzien jade do polski i nie wiem czy sie wyrobie jesli to beda wtryski nie bede mial ich jak zalatwic zeby na szybko je zmienic normalnie juz po nocach nie spie przez to wszystko chyba za powaznie do tego podchodze ale zaboczymy w srode co z tego bedzie mam nadzieje ze w moim przypadku to bedzie pompa
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
wg opisu pompa jest mocno uszkodzona mechanicznie a naprawa wymaga sporej inwestycji finansowej.
na zyczenie poskladano pompe na starych elementach i przestrzega sie przed jej montazem w kwestii innych uszkodzen silnika itp.
nalezy poszukac przyczyny takich mocnych uszkodzen.
to takie sedno tego opisu
P.S.
wg. mnie to b. nietypowe w tym aucie
czyzby paliwo miala az tak kiespą jakość
warto spojrzec pod tylne siedzenia do zbiornika czy nie ma tam innych niespodzianki typ: piasek, metal, itp..
powodzenia
E
na zyczenie poskladano pompe na starych elementach i przestrzega sie przed jej montazem w kwestii innych uszkodzen silnika itp.
nalezy poszukac przyczyny takich mocnych uszkodzen.
to takie sedno tego opisu
P.S.
wg. mnie to b. nietypowe w tym aucie
czyzby paliwo miala az tak kiespą jakość
warto spojrzec pod tylne siedzenia do zbiornika czy nie ma tam innych niespodzianki typ: piasek, metal, itp..
powodzenia
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
powiem wam ze poprzedni wlasciciel nigdy tam nie zagladal bo jak podnioslemsiedzenie to sie troche przerazilem bylo toche piachu i jak spuszczalem rope to w ropie tez widzialem jakies plywajace smieci czyli w moim przypadku to bedzie popma wtryskowa???
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
a jeszcze jedno jak moglbym np przedmuchac przewody paliwowe poprostu chce usunac ta rope calkowicie i czy jest jakas metoda taka zebym mogl to sam zrobic jesli chodzi o przeczyszczenie wtryskow
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
marcinmusial20 napisał(a):powiem wam ze poprzedni wlasciciel nigdy tam nie zagladal bo jak podnioslemsiedzenie to sie troche przerazilem bylo toche piachu i jak spuszczalem rope to w ropie tez widzialem jakies plywajace smieci czyli w moim przypadku to bedzie popma wtryskowa???
Mam nadzieje, że to tylko pompa, bo przecież ona podaje paliwo dalej Tak więc z wtryskami to loteria. Trzeba poczekać na wymiane pomopy to się okaże.
marcinmusial20 napisał(a):a jeszcze jedno jak moglbym np przedmuchac przewody paliwowe poprostu chce usunac ta rope calkowicie i czy jest jakas metoda taka zebym mogl to sam zrobic jesli chodzi o przeczyszczenie wtryskow
Na forum zalecają środek FORTE ale nie wiem czy to pomoże. A tak to zapoznaj się z zasilaniem paliwa i porozkręcaj i przedmuchaj. Chyba, że są jakies łatwiejsze sposoby.
pozdrawiam
marcinmusial20 napisał(a):a jeszcze jedno jak moglbym np przedmuchac przewody paliwowe poprostu chce usunac ta rope calkowicie i czy jest jakas metoda taka zebym mogl to sam zrobic jesli chodzi o przeczyszczenie wtryskow
sprężonym powietrzem,a co do wtrysków to tylko prof. firmy ultradzwiękami itp..
o ile jeszcze jest co czyścić
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
bolkot napisał(a):Enduro pytanko do Ciebie.
Zrobiłem test przelewowy i 1-40ml, 2-30ml, 3-50ml, 4-40ml.
Co to oznacza ? Drugi przelewa ?
Są to różnice do skalibrowania ?
pozdrawiam
najgorszy jest 3, bo najwiecej on przlewa zwrotnie, ale wg. mnie w normie
i polecam kalibracje, no i jesli przejdzie bezproblomowo, to możesz spac tzn. jeździć spokojnie i na idealnie dostrojonej dawce paliwa.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
bolkot napisał(a):I jak tam po montażu pomopy ?
kiepsko.
ale akcja trwa..
cdn. raczej.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
witam pompa zamontowana ale jeszcze efektu nie ma pekl mi pasek rozrzadu z mojej winy i z braku wiedzy ale czlowiek sie uczy po bledach chcialem kupic tutaj pasek w salonie ale jednak jest cholernie drogi bo az 130 euro i zas musze czekac do niedzieli kolega wraca z urlopu i bede mial z polski. a moje pytanie to czy po odkreceniu lapy tej na ktorej opiera sie silnik od strony rozrzadu nic sie nie stanie czy potzrebne sa jakies zabezpieczenia bo niestety musze ja odkrecic zeby miec troszke miejsca przy zmianie paska takze prosze o jakies podpowiedzi
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6