Awaria wtryskiwacza w MZR-CD [FOTO]

Postprzez paweltobi » 15 wrz 2015, 18:43

czyli ze te testy nie sa takie do konca wiarygodne?....
Początkujący
 
Od: 12 wrz 2015, 10:45
Posty: 27 (0/1)
Auto: mazda 6 2.0 disel 136km 2003r

Postprzez Enduro » 15 wrz 2015, 23:15

takie jest moje zdanie, ale nie nalezy sie tylko moim zdaniem sugerowac.
z doswiadczena moge potwierdzic ze test i kalibracja (do konca pomyslnie przeprowadzona) org. testerem VCM, to najlepsza forma kontroli stanu wtryskow.
ne mam doswiadczenia z testami bez. przez Denso.

pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez paweltobi » 16 wrz 2015, 06:47

yhym no nic dzieki wielkie za pomoc jedzie madzia do mechanika dzisiaj i zobaczymy co z tego wyjdzie;)
Początkujący
 
Od: 12 wrz 2015, 10:45
Posty: 27 (0/1)
Auto: mazda 6 2.0 disel 136km 2003r

Postprzez Enduro » 16 wrz 2015, 11:02

ogolna zasada diesle jest prosta,
bo jesli jest odp. kompresja w cylindrze i pojawi sie wtrysk paliwa, to silnik musi zapalic/chodzic.
diesel pracuje na nadmiarze powietrza
te dwa czynniki decyduja o pracy no a o jej jakosci jeszcze kilka innych.

pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Leoo » 23 lis 2015, 23:29

paweltobi napisał(a):ciśnienie w porządku/sprawdzane.... i motor chodzi ale gaśnie skacze na obrotach itp. ....

Objawy mogą wskazywać jeszcze na zawór SCV. Mój wymieniałem przy przebiegu 170kkm.
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2013, 23:05
Posty: 485 (0/21)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: M6 GY MZR-CD 136KM '03

Postprzez Enduro » 24 lis 2015, 01:22

lub na uszkodzony jeden z zaworkow podcisnienia, ktore to zamocowane sa przed filterem powietrza na wzmocnieniu czolowym (u mnie tak bylo)

E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez paweltobi » 24 lis 2015, 08:04

Witam ze szczescia ze sie udalo znalesc przyczyne zapomnialem wam napisac co to bylo.... a wiec okazalo sie ze byl to czujnik cisnienia na listwie wtryskowej 50 zl uzywka i madzia odzyla;)... jedynie co mnie martwi to takie tykanie ale ponoc to od egr-a (oby;))... tak czy inaczej dzieki za zainteresowanie moim watkiem;)
Początkujący
 
Od: 12 wrz 2015, 10:45
Posty: 27 (0/1)
Auto: mazda 6 2.0 disel 136km 2003r

Postprzez ggrzg » 26 cze 2018, 20:49

Enduro napisał(a):wg. mnie wtrysk sie zawiesil,

i mieszanka mogla tam wleciec do utworzonej komory

i podczs odpalenie rozepchac scianki wtrysku,

co spowodowalo rozregulowanie jego....

E


Dawny temat, ale mam tu nieco inne zdanie, musiał tam mocno popękać materiał, pajęczynka się zrobiła i potem ją zaczęło powoli rozsadzać, aż się wtrysk zawiesił
Początkujący
 
Od: 6 cze 2018, 22:11
Posty: 16
Skąd: Tychy
Auto: Mazda 6 GY 2.0 D RF-7J 141 kM 2006r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6