Problemy z odpaleniem podczas mrozów – czyżby akumulator?

Postprzez krzych » 15 sty 2010, 18:59

Enduro napisał(a):ten test powie prawde!

Lod na dnie? Ciekawa sprawa, az sobie sprawdze :D
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Enduro » 15 sty 2010, 22:26

krzych napisał(a):
Enduro napisał(a):ten test powie prawde!

Lod na dnie? Ciekawa sprawa, az sobie sprawdze :D

zrobi sie kaszka, kiepsko plynna!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez gangi » 26 sty 2010, 19:19

Witam.Tydzień temu padł akumulator.Po podładowaniu kręci ale odpala za drugim razem.AKU ma chyba pare lat ,a świece żarowe mają mieśiąc czy mogły paśc.Słyszalem że po wyjęciu akumulatora mogą pojawic się jakies problemy.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sie 2009, 19:26
Posty: 19
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 6 .89kw. 2002r.

Mazda 6 GH 95kW
2011r.

Postprzez Enduro » 26 sty 2010, 20:08

gangi napisał(a):Słyszalem że po wyjęciu akumulatora mogą pojawic się jakies problemy.

sorry, ale ja nic takiego nie słyszyałem...
znikają tylko ustawienia radia, komputera pokladowego , nie działa przez
ok. 100 km automat szyby kierowcy i licznik reszty paliwa w zbiorniku!
reszta bez zmian!
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Jaksa » 26 sty 2010, 21:28

Enduro napisał(a):sorry, ale ja nic takiego nie słyszyałem

Robert, Ty zyjesz troche w innym kraju :D ( inne zycie <lol> )
Enduro napisał(a):nie działa przez
ok. 100 km automat szyby kierowcy

Szybę/y mozna zaprogramowac tak ? :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Tobo » 26 sty 2010, 21:32

Jaksa napisał(a):
Enduro napisał(a):nie działa przez
ok. 100 km automat szyby kierowcy

Szybę/y mozna zaprogramowac tak ? :)

Enduro jak zwykle zastosował kilka skrótów myślowych w jednym zdaniu :)
Pozdrawiam
Tobo
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2009, 09:30
Posty: 171
Skąd: Sosnowiec
Auto: M6'06 GY MZR-CD 121KM

Postprzez krzych » 27 sty 2010, 00:31

Dokladnie, chodzilo mu o wskazania komputera, ze przez 100km nie dzialaja (to tak dla wiadomosci pytajacego, bo Wy to wiecie :) )
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez dyzioo » 27 sty 2010, 17:14

Wczoraj przeczytałem posta.... a dziś rano...? w pupę palec.. ujechałem 4 km, jechałem na serwis do Gorzowa na wymianę rozrządu... i kangoo mi się włączyło...chyba paliwo zamarzło... "dotankowałem" się na stacji Shell.. zatankowałem ich super hiper biper paliwa... i dalej "kangoo"..
"kangoo" – obroty do 2tys się wkręcały.. powyżej już było szarpanie...
kilka razy zgasło mi na tzw " luzie"... i tyle.... postawiłem go na około 2h na wolnych obrotach sobie chodził.. i nie zgasł... temperatura podrosła.. i dolałem dodatek do paliwa... żeby parafina się nie oddzielała... no i autko chodzi... Jutro ponownie wyjazd do Gorzowa na serwis.. zobaczymy czy się uda..hehe...
Dyzioo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2008, 13:56
Posty: 247 (0/3)
Skąd: Gumilas
Auto: byla M6 GG 2.0 D 2005
byla M6 GH 2.0 2008
jest M6 GJ 2,0 Pb AT 2013

Postprzez olson » 11 sty 2015, 23:45

Odgrzewam kotleta. Bo to... najlepsze miejsce.

Mam podobny problem jak założyciel tematu. Rano, po postoju na dworze przy ok. +2C (i wyżej) odpala praktycznie od razu, bez kręcenia, jak w reklamie :). Ale już przy -5C i niżej kręci ciężko kilka razy, a gdy już zaczyna zaskakiwać, to jeszcze potrzebuje 3-4 ciężkie, "zmulone" obroty, które trzęsą budą, zanim silnik zacznie normalnie pracować. Czuć, że przychodzi mu to z trudem i przy dajmy -15C może być bardzo ciężko.

Zawsze czekam aż kontrolka świec zgaśnie. Odpalam z wyłączonymi światłami, wyłączonym podgrzewaniem siedzeń. W zasadzie samo radio. Mam nowy filtr paliwa (VIC), wszystkie nowe świece żarowe, tankowałem na różnych stacjach żeby wykluczyć paliwo. Akumulator ma 1 rok (Power Bull, chyba 95Ah). SCV wymieniłem niecały rok temu i wtedy znikły wszystkie związanie z nim problemy. Z wyjątkiem tego odpalania na mrozie, to wóz działa zupełnie normalnie, nie ma błędów na komputerze.

W co powinienem uderzać? Co jeszcze sprawdzić?
Początkujący
 
Od: 20 lut 2014, 14:36
Posty: 11
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 143KM, 2007

Postprzez Enduro » 12 sty 2015, 00:04

jak ciezko kreci a silnik jest okay no i rozrusznik nie kuleje, to winna jest tylko bateria, ktorej sprawnosc mocno przy niskich temp. spada...
warto zmierzyc jej sprawnosc

pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez olson » 12 sty 2015, 14:14

Enduro napisał(a):jak ciezko kreci a silnik jest okay no i rozrusznik nie kuleje, to winna jest tylko bateria, ktorej sprawnosc mocno przy niskich temp. spada...
warto zmierzyc jej sprawnosc

pozdr.
E


Pojadę dzisiaj do warsztatu to sprawdzić. Choć to całkiem dziwne. Akumulator to Banner Power Bull 95/680 i ma niecały rok, mam chyba nawet jeszcze gwarancję.
Początkujący
 
Od: 20 lut 2014, 14:36
Posty: 11
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 143KM, 2007

Postprzez Enduro » 12 sty 2015, 14:19

olson napisał(a):Pojadę dzisiaj do warsztatu to sprawdzić. Choć to całkiem dziwne. Akumulator to Banner Power Bull 95/680 i ma niecały rok, mam chyba nawet jeszcze gwarancję.

co w tym dziwnego?
ale jak masz gwarancje a ten "prawieroczny Banner Power Bull 95/680" padl, to dostaniesz nowe.. <jupi>
moze wez inny, bo jak po roku padl, to moze nie warto ufac tej firmie/temu produktowi.

pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez olson » 13 sty 2015, 11:05

Byłem wczoraj w specjalistycznym serwisie z akumulatorów (oczywiście innym niż tam gdzie aku był zakupiony), mechanik użył całego dostępnego sprzętu, żeby go przebadać. Akumulator jest w bardzo dobrym stanie. Stracił tylko ułamek pojemności, trzyma parametry gdy się go porządnie, a nawet ekstremalnie wysili.

Uh... co można jeszcze sprawdzić? Jakieś pomysły?
Początkujący
 
Od: 20 lut 2014, 14:36
Posty: 11
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 143KM, 2007

Postprzez Enduro » 13 sty 2015, 11:20

rozrusznik, kable
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Damian268 » 3 lut 2015, 22:20

Olson ma identyczną sytuacje , ze gdy temperatura jest około -2 czy -5 stopni silnik cięzko ma zapalic i czasem nawet jest problem zeby zaskoczył . Czyściłem te sitko co jest w baku pod siedzeniem podobno pomaga tak ktos pisał na forum ale u mnie nadal problem z odpaleniem , filtr paliwa czysty , bateria dobra więc gdzie teraz szukac
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2015, 22:38
Posty: 37
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda6 Impression '04r. 2.0 136km

Postprzez Enduro » 8 lut 2015, 14:14

pompa wysokiego cisnienia?
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Damian268 » 8 lut 2015, 18:49

aktualnie jezdze na lekko odkręconym korku paliwa i odpalanie się poprawiło , myslicie ze plastikowy bak w M6 ma jakis wplyw na odpalanie przy temperaturze okolo 0 i mniej?
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2015, 22:38
Posty: 37
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda6 Impression '04r. 2.0 136km

Postprzez Enduro » 8 lut 2015, 20:06

Damian268 napisał(a):..jezdze na lekko odkręconym korku paliwa..

to swiadczy o zapchanym odpowietrzeniu zbiornika.

E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Damian268 » 8 lut 2015, 21:20

a jak te odpowietrzenie wyczyścić ? i zlokalizować ?
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2015, 22:38
Posty: 37
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda6 Impression '04r. 2.0 136km

Postprzez Enduro » 8 lut 2015, 22:19

trzeba zdemontowac z podsiedzen kpl. plywak i tam obejrzec caly mechanizm..

E.

Dopisano 08 lut 2015 22:04:

http://www.ebay.de/itm/Mazda-6-GG-GY-Ta ... 2c96af1a1e
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6