Najlepiej zrobic przeszczep zaworu z innej szóstki i zobaczyc jak bedzie pracować.blacky24 napisał(a):czy np moge jechac na jakis warsztat i tam moga mi to przemierzyc
gasnący silnik – prawd. zawór SCV, zdjęcia str.4
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Numery na pewno wadliwych zaworów ( górny rząd liczb wygrawerowanych na zaworze): "003" lub "006".
ps. ASO w Katowicach chciało w moim przypadku wysłać pół silnika do Mabi, w ogóle nie chcieli słyszeć o sprawdzeniu zaworu u siebie![killer <killer>](./images/smilies/killer.gif)
ps. ASO w Katowicach chciało w moim przypadku wysłać pół silnika do Mabi, w ogóle nie chcieli słyszeć o sprawdzeniu zaworu u siebie
![killer <killer>](./images/smilies/killer.gif)
Te ( nie ) wadliwe tez sie psują ..... mnie chyba czeka zmiana na nowy , wczoraj 2 razy na zimnym silniku zgasłaPawnik napisał(a):Numery na pewno wadliwych zawo
![killer <killer>](./images/smilies/killer.gif)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Te ( nie ) wadliwe tez sie psują ..... mnie chyba czeka zmiana na nowy , wczoraj 2 razy na zimnym silniku zgasłaPawnik napisał(a):Numery na pewno wadliwych zawoa na ciepłym czasami dostaje lekkiej czkawki ( podobnie jak w benzynie przy kiepskich przewodach WN )
Denso miało już to poprawić
Jak widac cos sie zaczyna dziac ..... a moze to wina paliwka..... nie wiem obecnie wszystko ok.Pawnik napisał(a):Denso miało już to poprawić
Nie oglądałem go jeszcze .....Pawnik napisał(a):Z którego roku masz zawór
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Pawnik napisał(a):Oby nie trzeba ich wymieniać okresowo tak jak klocków hamulcowych
Tiaa...
Ciekawe kiedy mnie to czeka
![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
Dziś rano kiepsko mi zapaliła.. (za pierwszym razem ale musialem ciut dluzej pokrecic) ...ale to chyba wina baterii (ma juz 8lat)
Pawnik napisał(a):Oby nie trzeba ich wymieniać okresowo tak jak klocków hamulcowych
Nie no, Panowie... Co z tymi Waszymi traktorkami?? (brak mi smileya, w którym gościu jest na kolanach i wali głową w ziemię, a następnie tarza się po ziemi, lejąc ze śmiachu...)
Czyli mamy tak: rozrząd, turbinka, koło dwumasowe, wtryski, pompa wtryskowa, zawór SCV, DPF....
O czymś zapomniałem, bo nie znam się na nowoczesnych dieslach, a działu "Diesel" nie odwiedzam z przekonania??
Ostatnio edytowano 11 paź 2007, 18:57 przez Maciej Loret, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
witam wszystkich
zamówiłem do swojej mazdy zawór SCV i mam w związku z tym jedno pytanie, jak najlepiej go zamontowac, czy moge to zrobic samemu, czy jednak jechac do mechanika, czy w związku ze zmianą zaworu wiążą sie jakies podłączenia do komputera, jakies regulacje itd... czy można go po prostu wykręcic i wkręcic nowy, dzwoniłem na serwis to powiedzieli mi ze wymiana zaworu to koszt 250 zl, bo przy zmianie wyskakuje jakiś błąd i trzeba podłaczac kompa i jeszcze tam jakieś duperele... może ktoś jest w temacie i może mi jakoś pomóc???
jeśli ktoś zna jakiegoś dobrego fachure w woj.śląskim to prosze podac namiary..
z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi..
pozdrawiam
zamówiłem do swojej mazdy zawór SCV i mam w związku z tym jedno pytanie, jak najlepiej go zamontowac, czy moge to zrobic samemu, czy jednak jechac do mechanika, czy w związku ze zmianą zaworu wiążą sie jakies podłączenia do komputera, jakies regulacje itd... czy można go po prostu wykręcic i wkręcic nowy, dzwoniłem na serwis to powiedzieli mi ze wymiana zaworu to koszt 250 zl, bo przy zmianie wyskakuje jakiś błąd i trzeba podłaczac kompa i jeszcze tam jakieś duperele... może ktoś jest w temacie i może mi jakoś pomóc???
jeśli ktoś zna jakiegoś dobrego fachure w woj.śląskim to prosze podac namiary..
z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi..
pozdrawiam
Pawnik napisał(a):Numery na pewno wadliwych zaworów ( górny rząd liczb wygrawerowanych na zaworze): "003" lub "006".
Ja mam "006" ale odpukać (puk puk puk) auto sprawuje się OK. Mam pytanie czy zawory "003" i "006" są wadliwe wszystkie, czy pieprzą się wybiórczo??
Innymi słowy – czy jest szansa że nie będę musiał mojego wymieniać??
miniu
- Od: 14 wrz 2007, 00:45
- Posty: 20
- Skąd: Kraków
- Auto: mazda 6 sportkombi top
Ja za wymiane zaplacilem 80zl (razem z czyszczeniem EGR)no i za zawor 700 oczywiscie. Jezeli komp nie zglosil ci bledow na desce rozdzielczej to mozna smialo go zalozyc i jezdzic. Jedynie zostanie ci pewnie slad w kompie, ktory mozesz usunac pozeniej. Inna sprawa, ze moj mechanik nie potrzebowal zadnego kompa zeby zdiagnozowac, ze to o SCV chodzi. Po samej wymianie spalanie mam normalne i nie zauwazylem jakiejkolwiek roznicy.
Ja tez mam taki sam i czasami ma jednak problemy ......do wymiany .miniu napisał(a):Ja mam "006"
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Juz wybaczyłemPawnik napisał(a):Chyba wybaczy to swojej Szóstce
![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
witam
ja tez mialem problem z opalemiem M6 MZR-CD 143PS 2006
czasami odpalil czsami wogule nie chcial (cuda wianki sie dzialy) siedzialem nad tym tydzien
okazalo sie ze lapal lewe powietrze na przewodach paliwowych
pozakladalem po 2 opaski na przewody paliwowe
ale jeszcze przy tej okazji sprawdzilem zamocowanie przewodow przy zbiorniku
po tych zabiegach wszystko OK
!!!!
pozdrawia
skibcze
ja tez mialem problem z opalemiem M6 MZR-CD 143PS 2006
czasami odpalil czsami wogule nie chcial (cuda wianki sie dzialy) siedzialem nad tym tydzien
okazalo sie ze lapal lewe powietrze na przewodach paliwowych
pozakladalem po 2 opaski na przewody paliwowe
ale jeszcze przy tej okazji sprawdzilem zamocowanie przewodow przy zbiorniku
po tych zabiegach wszystko OK
![! !!](./images/smilies/wykrzyknik.gif)
pozdrawia
skibcze
- Od: 10 wrz 2007, 13:19
- Posty: 26
- Skąd: Bilgoraj
- Auto: mazda 6 143PS
skibcze napisał(a):witam
ja tez mialem problem z opalemiem M6 MZR-CD 143PS 2006
czasami odpalil czsami wogule nie chcial (cuda wianki sie dzialy) siedzialem nad tym tydzien
okazalo sie ze lapal lewe powietrze na przewodach paliwowych
pozakladalem po 2 opaski na przewody paliwowe
ale jeszcze przy tej okazji sprawdzilem zamocowanie przewodow przy zbiorniku
po tych zabiegach wszystko OK!!!!
![]()
pozdrawia
skibcze
Problemy ze źle poskładanymi samochodami po dzwonkach pomijamy, bo to oddzielny problem. Wadą fabryczną były póki co w dieslach te zawory. Pozostały osprzęt silnika nie miał fabrycznych masowych wad
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6