Mazda 6 2.0 diesel 04' – dziwne drgania silnika?
Musze odrobic sie troche z kasa, do miesiaca mam plan to zrobic. Wrzuce zdjecia miejmy nadzieje uszkodzonego walu. Jedyne pytanie, sam nowy wal kosztuje ok 2300-2500 a uzywka z panewkami 1700 z gwarancja na pol roku(rozbiorka z anglika) co radzicie ? wiem ze uzywka to nie ten sam pewniak co nowy ale moze pojezdze bezproblemowo.
- Od: 9 cze 2013, 20:43
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 MZR CR 2.0 121 Km.
wojtekzory napisał(a):... nowy wal kosztuje ok 2300-2500 ...
te nowe i w tej cenie to podrobka i to jest chyba najgorszy wariant.
nowy wal w ori. , to koszt ok. 5000 pln.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
czyli zobacze za uzywkami, bo 5 tysi to 1/3 samochodu co jest nie oplacalne dla mnie , bo samochod ma jezdzic a nie sie psuc co chwile...
- Od: 9 cze 2013, 20:43
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 MZR CR 2.0 121 Km.
rozne ludzie przeprowadzaja kalkulacje
najwazniejsze aby tanio kupic.
E
najwazniejsze aby tanio kupic.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
No Kolego zobacz sobie do eurotaxu , na allegro po ile chodza M6 z 2004 r z przebiegami ok 180kkm, ja dalem rok temu 22,500 zl w idealnym stanie i co ? do silnika sie nie wejdzie do srodka, w tym roku auta szczegolnie mazdy polecialy na leb nasz szyje, nie tylko moja ale i Wasze, z tym ze ja sie z tym liczylem...
- Od: 9 cze 2013, 20:43
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 MZR CR 2.0 121 Km.
Witam,
Posiadam Mazdę 6 Kombi 2.0 MZR-CD 136KM.
Maździa trzęsie silnikiem na biegu jałowym przy niskich obrotach.
Trzęsący się silnik wprawia w wibrację całą budę.
Poduchy na silniku są zdrowe a 2 są nawet nowe.
Dzisiaj wymieniłem zawór SCV co zmniejszyło minimalnie drgania ale nie wyeliminowało ich całkowicie dodam że po wymianie Mazda dostała wigoru lepiej/szybciej przyspiesza/wchodzi na obroty.
Przy podpięciu pod komputer jedyne co odbiega od normy to są skoki ciśnienia na rampie (3200-3500).
Proszę o pomoc jeśli ktoś miał do czynienia z trzęsącym się silnikiem.
Pozdrawiam
Posiadam Mazdę 6 Kombi 2.0 MZR-CD 136KM.
Maździa trzęsie silnikiem na biegu jałowym przy niskich obrotach.
Trzęsący się silnik wprawia w wibrację całą budę.
Poduchy na silniku są zdrowe a 2 są nawet nowe.
Dzisiaj wymieniłem zawór SCV co zmniejszyło minimalnie drgania ale nie wyeliminowało ich całkowicie dodam że po wymianie Mazda dostała wigoru lepiej/szybciej przyspiesza/wchodzi na obroty.
Przy podpięciu pod komputer jedyne co odbiega od normy to są skoki ciśnienia na rampie (3200-3500).
Proszę o pomoc jeśli ktoś miał do czynienia z trzęsącym się silnikiem.
Pozdrawiam
-
michal2086
michal2086 napisał(a):.
Proszę o pomoc jeśli ktoś miał do czynienia z trzęsącym się silnikiem.
Pozdrawiam
miał i to nie jeden
tym razem łączę – proszę na przyszłość korzystać z wyszukiwarki forumowej
Panowie jak tam u was sprawy sie maja z tym szarpaniem? Poradzil sobie juz ktos? Piszcie odpowiedzi bo u mnie to samo. Myslalem ze to SVC ale niestety nie pomoglo. Szarpie tylko na jalowym. Tak jakby czkawke dostawal, zwlaszcza gdy sie wentylator klimy wlaczy.
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
- Od: 6 gru 2007, 11:29
- Posty: 290
- Skąd: zachodnia Norwegia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03
Witam. Widzę że temat już stary i nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda. Ale zapytam. Mam podobne drgania auta jak reszta osób na forum jakbym po delikatnej kostce brukowej jechał tylko z tą różnicą że nie jak wszyscy na niskich obrotach a tylko na 4 biegu między 2000 a 2100 obrotów plus minus i tylko w tym miejscu a przeszkadza to bo to występuje mając na liczniku 80 km/h a tyle się głównie jeździ w holandii. Przeważnie staram się jeździć poniżej 2000 obrotów albo szybko przyśpieszę by szybko opuścić ten obszar drgań. Jak jest zimny to chyba mniej jest to odczuwalne różnie to bywa. Na reszcie biegów obrotów luzie jałowym auto zachowuje się idealnie żadnych zrywów dławień nic pięknie przyśpiesza. Tylko te 100-150 obrotów obszaru powoduje że auto drga nawet widać jak maska delikatnie podskakuje jakbym kapcia złapał. Zaczęło się to nagle jeszcze miesiąc temu nic nie było i nagle podczas jazdy do pracy opuszczam rondo przyśpieszam i drgania przestraszyłem się.
- Od: 12 mar 2014, 15:19
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 2.0 DTI 130 KM 2003 r.
Przyczyn drań może być kilka:
1. Skostkowany bieżnik opony – objawia się drganiami przy określonych predkościach – diagnoza u oponiarza zweryfikuje
2. Padła poduszka silnika: a) prawa czyli olejowa (pod zbiornikiem płynu do spryskiwaczy) – mozna zdiagnozować poprzez sprawdzenie czy nie ma wycieków od spodu poduszki.
b) lewa – pod akumulatorem – jeżeli prawa jest w porządku to na pewno lewa – tak było w moim przypadku.
1. Skostkowany bieżnik opony – objawia się drganiami przy określonych predkościach – diagnoza u oponiarza zweryfikuje
2. Padła poduszka silnika: a) prawa czyli olejowa (pod zbiornikiem płynu do spryskiwaczy) – mozna zdiagnozować poprzez sprawdzenie czy nie ma wycieków od spodu poduszki.
b) lewa – pod akumulatorem – jeżeli prawa jest w porządku to na pewno lewa – tak było w moim przypadku.
Opony sa nowiotkie kupowalem je miesiac temu z zalozeniem wywazeniem etc etc. czyli mowisz poduszka i to zawsze przy tych samych obrotach silnika w tym jednym miejscu okej czyli jak tylko bede mogl podjechac do polski do mechanika niech to sprawdzi
- Od: 12 mar 2014, 15:19
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 2.0 DTI 130 KM 2003 r.
wtryski?
E
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
cale auto drga. a dzis spostrzeglem ze jak jest klima wlaczona to czasami o pol milimetra wskazowka obrotow skoczy do.gory jak stalem w korku. Lewa poduszka jest sucba, do praeej nie umie zajzec tak na szybko
- Od: 12 mar 2014, 15:19
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 2.0 DTI 130 KM 2003 r.
przy wciskaniu sprzegla jakies zmiany?
E
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Wszyatko tak samo. Jak wcisne sprz3glo na tych obrotach i auto kula sie te 80 na godzine ale wysprzeglilem go na tych dziwnych obrotach to drgania dalej sa dopiero jak zwolnie do tej predkosci na ktorej drgania ustepowaly i jest okej wsumie zapomnialem o tym wspomniec
Dopisano 18 mar 2014, 10:33:
przepraszam za pisownie ale siedze w pracy i pisze jak szef nie patrzy :–)
Dopisano 18 mar 2014, 10:33:
przepraszam za pisownie ale siedze w pracy i pisze jak szef nie patrzy :–)
- Od: 12 mar 2014, 15:19
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 2.0 DTI 130 KM 2003 r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6