Problem z wypalaniem DPF – filtr cząstek stałych
Chyba tylko naocznie na podnosniku od spodu jesli potrafisz odroznic blache ktora jezdzila od niejezdzonej...
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
nowy to sie swieci, jak psie jajka..
pozdr
E.
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
jestem jednym z tych ktorzy przeklinaja dpf, mazda 5 z 2007r 50tys przebiegu na gwarancji a dpf juz 3 razy przepalany, osatnio pelny przeglad w czerwcu 2010 lacznie z przepaleniem dpf i co..... wczoraj odstawilem, znow to samo po 500 km!mocno zastanawiam sie nad emulatorem bo jak dpf odezwie sie gdzies daleko na trasie a madzia przejdzie na tryb awaryjny to sam sie zastanawiam co zrobie, ubilbym ekologow za ten wynalazek a w salonie nic sobie z tego nie robia trzeba przepalac i najlepiej olej wymieniac ot cala ich pomoc
- Od: 7 lip 2010, 13:08
- Posty: 8
craft napisał(a):.. ubilbym ekologow za ten wynalazek a w salonie nic sobie z tego nie robia trzeba przepalac i najlepiej olej wymieniac ot cala ich pomoc
wspolczuje..!
tez kupilem DPF-a no i po wakacjach zaczne go eksplatowac (po naprawie silnika!)
ale wiem z ASO, ze po aktualizacji softu /oprogramowania silniki z DPF-em nie maja zbyt wielu problemow,
choc po zastanowieniu sie przypuszczam, ze jakosc paliwa no i zawartosc spalin ma tez spore znaczenie...
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
popieram kolegę crafta.
U mnie DPF zapalał się akurat w trasie. Pic na wodę to przepalanie co 500 km to jest nigdy nie kończąca się opowieść dawać co jakiś czas kilka stówek. Może ktoś ma szczęście ale ja nie i jak czytam to zbyt wielu ma z tym problem. Jest to lipa i bubel Mazdy, a miałem o japońcach dobre zdanie.
A przy okazji może wiecie jak sprawdzić wersje softu? Tylko ASO?
Pozdrawiam
Miroslav
U mnie DPF zapalał się akurat w trasie. Pic na wodę to przepalanie co 500 km to jest nigdy nie kończąca się opowieść dawać co jakiś czas kilka stówek. Może ktoś ma szczęście ale ja nie i jak czytam to zbyt wielu ma z tym problem. Jest to lipa i bubel Mazdy, a miałem o japońcach dobre zdanie.
A przy okazji może wiecie jak sprawdzić wersje softu? Tylko ASO?
Pozdrawiam
Miroslav
- Od: 7 mar 2010, 22:17
- Posty: 45
- Auto: Mazda 6 Kombi Diesel Lift 143KM
MIROSLAV napisał(a):A przy okazji może wiecie jak sprawdzić wersje softu? Tylko ASO?
Pozdrawiam
Miroslav
raczej tak, no chyba ze ktos wtajemniczony z odp sprzetem...
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
O ile wiem kolega Rado montował w M6. Masz ten sam silnik w 5 co w 6. Fakt trochę mało opinii na ten temat czekam jeszcze na opinie Marcina5 miał to dziś zakładać. Trochę dużo chcą za montaż 2,5 tys.
Filtr u Klińskiego można kupić już za mniejsze pieniądze
do 6
http://www.kalinski.pl/product_info.php ... cts_id/182
do 5
http://www.kalinski.pl/product_info.php ... cts_id/183
Jeśli to nie jest lipa to Mazda nie pohandluje ze swoimi chorymi cenami.
Nie rozumiem czemu mają ludzi za frajerów.
Pozdrawiam
Miroslav
Filtr u Klińskiego można kupić już za mniejsze pieniądze
do 6
http://www.kalinski.pl/product_info.php ... cts_id/182
do 5
http://www.kalinski.pl/product_info.php ... cts_id/183
Jeśli to nie jest lipa to Mazda nie pohandluje ze swoimi chorymi cenami.
Nie rozumiem czemu mają ludzi za frajerów.
Pozdrawiam
Miroslav
- Od: 7 mar 2010, 22:17
- Posty: 45
- Auto: Mazda 6 Kombi Diesel Lift 143KM
MIROSLAV napisał(a):Nie rozumiem czemu mają ludzi za frajerów.
Nie ma juz diesli bez DPF, nie tyle maja ludzi za frajerow, co nie umieja zrobic filtra DPF tak, zeby nie byl problemem, tyle.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Jestem świeżo po montażu emulatora, jak na razie (odpukać) wszystko w jak najlepszym porządku. Całość trwała ok 6,7 godzin. Sam emulator jest całkowicie niewidoczny, schowany za plastikiem osłaniającym akumulator. Sama obudowa filtra też jest na miejscu, emulator nie ingeruje w sterownik silnika tak jak to robi druga metoda pozbycia się DPFu i po podpięciu do komputera filtr jest widoczny, widoczne jest nawet jego ściemnione zasadzenie. Można więc powiedzieć że wszystko jest na swoim miejscu i do Berlina wjadę Samochód dostał trochę większego kopa, żywiej i szybciej wchodzi na obroty co mnie bardzo cieszy. Drugą rzeczą którą zauważyłem oczywiście prócz braku momentu przepalania jest trochę basowy pomruk samochodu, wcześniej brzmiał jak pszczółka, teraz czasami przypomina jakiegoś dzikiego zwierzaka Kolejną zmianą jest spalanie, przynajmniej w moim przypadku gdzie 50km cykle pomiędzy przepalaniami siały spustoszenie w baku. Wczoraj wracając, maks prędkość 130km, komputer wskazał 5,5l/100km. Podsumowując, nie ma do czego się przyczepić ale zrobiłem dopiero 120km i na większe wnioski przyjdzie jeszcze czas.
Mazda 5 MZR-CD 2.0 143KM 2006
- Od: 19 gru 2008, 15:48
- Posty: 98
- Skąd: Łochów
- Auto: Mazda 5 MZR-CD 2.0 143KM 2006r
Marcinie obserwuj i jeśli można dziel się z nami Swoimi spostrzeżeniami bo można Tobie zaufać ( staż na forum ) a nigdy nie wiadomo którego z nas to ... wpędzi w kłopoty .
- Od: 15 kwi 2008, 13:42
- Posty: 251
- Skąd: tyle dymu
- Auto: Mazda /Honda /Mercedes
Marcin5 napisał(a):Jestem świeżo po montażu emulatora, jak na razie (odpukać) wszystko w jak najlepszym porządku. Całość trwała ok 6,7 godzin. Sam emulator jest całkowicie niewidoczny, schowany za plastikiem osłaniającym akumulator. Sama obudowa filtra też jest na miejscu, emulator nie ingeruje w sterownik silnika tak jak to robi druga metoda pozbycia się DPFu i po podpięciu do komputera filtr jest widoczny, widoczne jest nawet jego ściemnione zasadzenie. Można więc powiedzieć że wszystko jest na swoim miejscu i do Berlina wjadę Samochód dostał trochę większego kopa, żywiej i szybciej wchodzi na obroty co mnie bardzo cieszy. Drugą rzeczą którą zauważyłem oczywiście prócz braku momentu przepalania jest trochę basowy pomruk samochodu, wcześniej brzmiał jak pszczółka, teraz czasami przypomina jakiegoś dzikiego zwierzaka Kolejną zmianą jest spalanie, przynajmniej w moim przypadku gdzie 50km cykle pomiędzy przepalaniami siały spustoszenie w baku. Wczoraj wracając, maks prędkość 130km, komputer wskazał 5,5l/100km. Podsumowując, nie ma do czego się przyczepić ale zrobiłem dopiero 120km i na większe wnioski przyjdzie jeszcze czas.
Dzieki za czesc odpowiedzi z watku:
viewtopic.php?f=90&t=100607#p1744907
Zaskakujace jaki ten swiat maly
jarku007 napisał(a):Marcinie obserwuj i jeśli można dziel się z nami Swoimi spostrzeżeniami bo można Tobie zaufać ( staż na forum ) a nigdy nie wiadomo którego z nas to ... wpędzi w kłopoty .
Wiele firm ma tu dlugi staz.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
ja tez zdecydowalem sie na emulator dzis dzwonilem do serwisu w sprawie przepalenia dpf 4 raz od 2007r mazda 5 na gwarancji do sierpnia i oczywiscie zostalem zlany – wina uzytkownika bo to nie jest samochod do jazdy po miescie to ja sie pytam czemu tylko mazda ma z tym problem?! Ile moga jezdzic nia po miescie jest jakis limit?!poza tym czujnik dpf mruga oraz silnika i trakcji pojazd w trybie awaryjnym w jednym srwisie karza na lawecie przywiezc samochod a w innym ze moge jeszcze jechac – rece opadaja, a najlepsze jest to ze olej tez bede musial wymienic i aso ma 500zl w kieszeni wiedzac ze niedlugo znow przyjade... niestety musze przyznac ze popelnilem blad kupujac 5-tke mam nadzieje ze emulator zakonczy moje problemy a w serwisie mady juz sie chyba nie pojawie....
- Od: 7 lip 2010, 13:08
- Posty: 8
craft napisał(a):ja tez zdecydowalem sie na emulator
Możecie z łaski swojej nie śmiecić tutaj? Wątek o emulatorze jest w innym miejscu.
craft napisał(a):to ja sie pytam czemu tylko mazda ma z tym problem?!
Kto Cię tak oszukał? Pierwszymi autami które miały wyjmowane filtry były auta ze
stajni PSA, następnie VW a dopiero ostatnio opracowano emulator do Mazdy...
Pozdor Myjk
Marcin5 napisał(a):JDrugą rzeczą którą zauważyłem oczywiście prócz braku momentu przepalania jest trochę basowy pomruk samochodu, wcześniej brzmiał jak pszczółka, teraz czasami przypomina jakiegoś dzikiego zwierzaka
trochę mnie zmartwiłeś. Ten samochód i tak jest głośny (mowa o M6) jak po wywaleniu wnętrzności filtra DPF staje się jeszcze głośniejszy to przykre. Może to przyczyna że tam zostaje pusta puszka i robi się z tego strumienica.
Jest to mocno odczuwalne?
- Od: 7 mar 2010, 22:17
- Posty: 45
- Auto: Mazda 6 Kombi Diesel Lift 143KM
craft napisał(a):nie rozumiem w jakim kontekscie padlo to pytanie i czego dotyczy
Przecież zacytowałem, ba, nawet wyjaśniłem. Przeczytaj może z łaski swojej.
craft napisał(a):a watkow o dpf-ie i emulatorze bedzie coraz wiecej
Możesz być pewien, nie będzie więcej wątków.
craft napisał(a):bo coraz wiecej osob ma z tym problemy a tutaj one sie lacza
Powiedz mi, tak na logikę, czy jeśli ktoś zamontuje sobie emulator to będzie miał
później problemy z filtrem DPF czy też będzie miał ew. problemy z emulatorem?
Pozdor Myjk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6