gaśnie na wolnych obrotach
Witam prosze o pomoc otoz niedawno kupiłem Mazde6 i jak narazie bylo wszystko pieknie jezdziła odpalała nie było problemu z paliwem tankowałem na roznych stacjach i było fajnie, az do momentu kiedy popełniłem blad a wiec udało mi sie kupic rope "okazyjnie" wiemy chyba o co chodzi i od tego momentu jak ja tylko wlałem do baku zaczeły sie problemy. Po przejechaniu kilka kilometrów zaswiecila mi sie kontrolka ze w pompce paliwa znajduje sie woda i z ta swiecaca kontrolka zrobilem jakies 10 km przyjechalem do domu i spusciłem wode z pompki tak jak pisze w ksiazce ale problem nie ustał odpalam auto i po kilku sekundach gasnie wyłaczam stacyjke przekrecam ponownie czekam az kontroliki zgasna ale nie wszystkie chca zgasnac zostaje taka kontrolka gdzie auto dostaje poslizgu swieci sie na pomaranczowo i nie moge odpalic musze odzczekac jakis 20 sekund na wyłaczonej stacyjce dopiero pozniej gasnie i moge odpalic auto. Na obrotach powyzej 1300 chodzi normalnie lecz gdy obroty spadna auto gasnie i zas musze czekac wiec prosze o jakis porady wskaowki co to moze byc za przyczyna z gory dziekuje za pomoc
słuchajcie prosze o jakies rady w salonie mazda w niemczech za pierwszym raze,m powiedzieli ze pompa jest do regeneracji a dzisiaj dzwonoli ze pompy nie da sie naprawic i czy jest to mozliwe ze na popsutej pompie auto na wyzszych obrotach moze chodzic a na niskich gasnie czy to naprawde moze byc wina pompy czy poprostu chca mnie naciagnac na koszta
słuchajcie prosze o jakies rady w salonie mazda w niemczech za pierwszym raze,m powiedzieli ze pompa jest do regeneracji a dzisiaj dzwonoli ze pompy nie da sie naprawic i czy jest to mozliwe ze na popsutej pompie auto na wyzszych obrotach moze chodzic a na niskich gasnie czy to naprawde moze byc wina pompy czy poprostu chca mnie naciagnac na koszta
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
ta okazjonala ropa, moze sie okazac zlewem roznych substacji na bazie wody.....
polecam koniecznie wszystko wypompowac i zalac nowej ropy z dystrybutora.
jesli to nic nie pomoze, to prawdopodobie pompa i wtryski moga byc do wymiany.
jak co, to polecam kontakt na PW i napisz gdzie w Niemczech siedzisz z tym problemem..
moze cos wspolnie osiagniemy..
pozdr.
E.
polecam koniecznie wszystko wypompowac i zalac nowej ropy z dystrybutora.
jesli to nic nie pomoze, to prawdopodobie pompa i wtryski moga byc do wymiany.
jak co, to polecam kontakt na PW i napisz gdzie w Niemczech siedzisz z tym problemem..
moze cos wspolnie osiagniemy..
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam, miałem identyczny problem. Na początku stawiałem na SCV ponieważ był z wadliwej serii. Po wymianie efekt gasnącego silnika pozostał. U mnie rozwiązaniem była wymiana wtryskiwaczy i oczywiście filtra paliwa, oraz wyczyszczenia sitka w zbiorniku paliwa, które było oklejone czarną mazią. Dodam jeszcze że jeśli zdecydujesz się na zamówienie wtrysków to koniecznie z przewodami oporowymi o numerach jak na wtryskach. Ja kupiłem bez i silnik chodził jak traktor do momentu aż się nie rozgrzał. Powodzonka
bolkot napisał(a):1... stawiałem na SCV ponieważ był z wadliwej serii.
2....jeśli zdecydujesz się na zamówienie wtrysków to koniecznie z przewodami oporowymi o numerach jak na wtryskach. Ja kupiłem bez i silnik chodził jak traktor do momentu aż się nie rozgrzał. Powodzonka
1.nie ma wadliwych serii! to efekt eksplatowania auta na kiepskim paliwie, co potwierdza jednoznacznie stan sitka w zbiorniku
2.jesli miales nieodpowiednie wtyczki to tymbardziej nalezalo przeprowadzic kalibracje tj. dopasowanie dawki paliwa do stanu wtryskow, co tez nalezy wykonac tez po kazdej wymianie wtryskow...
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Wiem że to prezez kiepskie paliwo . A jeśli chodzi o kalibrację to w trzech serwisach na pomorzu w tym ASO powiedziano mi, że kalibracji w moim modelu się nie przeprowadza, dopiero od roczników z 2005r. Dodano również, że to co niektórzy nazywają kalibracją to jest zwykły test wtryskiwaczy sprawdzający ich stan. A za kalibrację odpowiadają tylko kable oporowe. Tą teze potwierdziły 3 niezależne serwisy. Bo oczywiście czytając forum chciałem skalibrować wtryski.
pozdrawiam
pozdrawiam
Przebywam w okolicach Hanoveru ale zamowiłem nowa pompe do mojego autka na srode bede ja miał tutaj i zobaczymy co dalej. ale mam jescze jeden problem jakim sposobem moge spuscic ta cholerna robe z baku dzisiaj probowalem metoda wezyka ale nie udało mi sie wogole nie mogłem zassac paliwa i czy sa jakies inne sposoby zebym mogł to zrobic
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
Ja skorzystałem z fotoporady http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=90&t=91177 a do zassania ropy użyłem takiej pompki ręcznej zakupionej na stacji benzynowej ( Wężyk w środku z gruszką ). Szło wolno ale dało rade. I PODSTAWA aby karnister do którego zlewasz był niżej niż bak. Miejmy nadzieje że to pompa.
powodzenia
powodzenia
marcinmusial20 napisał(a):... jakim sposobem moge spuscic ta cholerna robe z baku dzisiaj probowalem metoda wezyka ale nie udało mi sie wogole nie mogłem zassac paliwa i czy sa jakies inne sposoby zebym mogł to zrobic
trzeba okrecic tylne siedzenia podniec je go gory i tam pod klapką jest zamocowany plywak itp..
jego nalezy odkrecic i wtedy jest dostęp do paliwa w zbiorniku
bolkot napisał(a):Wiem że to prezez kiepskie paliwo . A jeśli chodzi o kalibrację to w trzech serwisach na pomorzu w tym ASO powiedziano mi, że kalibracji w moim modelu się nie przeprowadza, dopiero od roczników z 2005r. Dodano również, że to co niektórzy nazywają kalibracją to jest zwykły test wtryskiwaczy sprawdzający ich stan. A za kalibrację odpowiadają tylko kable oporowe. Tą teze potwierdziły 3 niezależne serwisy. Bo oczywiście czytając forum chciałem skalibrować wtryski.
pozdrawiam
bo te Barany nie mają pojęcia..
kalibracja jest i nalezy ją wykonać.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
a mam jeszcze jedno pytanie czy na przyklad jakbym sam załozyl ta pompe i czy po załozeniu trzeba podpinac pod komputer i ustawic dla niej wszystkie parametry czy juz nie trzeba
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
juz nie trzebamarcinmusial20 napisał(a):a mam jeszcze jedno pytanie czy na przyklad jakbym sam załozyl ta pompe i czy po załozeniu trzeba podpinac pod komputer i ustawic dla niej wszystkie parametry czy juz nie trzeba
P.S.
jesli jestes w Hannoverze to jedz najlepiej do serwisu mazdy "Krause"
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
nie no do hanoveru to ja mam 40 km a mieszkam w takiej miejscowosci jak hodenhagen czyli kolego nie musze jechac na kompa i moge sobie sam ja załozyc bez odwiedzin w salonie bo za sama diagnostyke i za to ze wyjeli mi pompe zaplacilem 300 euro rece mi opadly ze az tyle wiec chcialbym to zrobic bez takich kosztow. A co z razrzadem nie trzeba bedzie go od nowa ustawiac czy cos bo jak nie to sobie zaloze sam troche tam mam pojecia co i jak wiec dalbym rade
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
jesli zdemontwali pompe bez kola zebatego to sprawa jest prosta,
jesli ni, to trzeba ustawiac
ale tak czy owak, trzeba znaki sprawdzic po montazu, absolutnie.
pozdr.
E
jesli ni, to trzeba ustawiac
ale tak czy owak, trzeba znaki sprawdzic po montazu, absolutnie.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
no kolo zebate nadal jest tak jak było ale czy było zdejmowane przy demontarzu to nie wiem musze sie przyjzec czy jest dobrze ustawiony jutro wszystko sprawdze najwyzej bede prosil o rady troche sie stresuje bo to jest moje pierwsze takie auto i chciałbym zeby mi sie sprawowalo a na dodatek chciałbym go zrobic bo za tydzien jade do polski. dzieki wielkie wszystkim za rady jak do tej pory naprawde jestem bardzo wdzieczny pozdrawiam i douslyszenia
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
bolkot napisał(a):Napisz tylko czy wymiana pompy pomogła.
pozdrawiam
ja osobiscie mocno wątpie w to że to pompa,
ale poczekamy az kolega napisze jakie efekty przyniosla wymiana,
bo ja typuje tu na uszkodzenie w..
pozdr.
E
Ostatnio edytowano 14 lip 2012, 16:22 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
w srode bede mial pompe takze sie wszystko okaze co i jak a jak to beda wtryski to sie zalamie. i w koncu spuscilem ta cholerna rope a ten filterek w baku to mialem calutki czarny i w baku tez mialem troszke smieci narazie zostalo czekac do srody jak cos to sie odezwe pozdro
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
wymien tez filtr paliwa no i popatrz co w nim znajdziesz...np. metaliczny brokat w kolorze żłotawym nie wróż nic dobrego..
pozdr.E
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
bolkot napisał(a):Ja mialem filtr cały czarny, ale brokatu tam nie było. A co brokat oznacza ?
oznacza: koniec pompy + wtryskow + plukanie zbiornika i przewodow paliwowych
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6