nowa turbosprężarka – gdzie kupić

Postprzez mzat » 15 gru 2008, 18:40

witam ,niestety posypała mi się turbina. Przy dodawaniu gazu słychać dość głośny świst. W ASO w łodzi twierdzą że to turbina i niestety na to wygląda że mają racje.
Moje pytanie do Was:
1) czy ktoś już wymieniał turbinę
2) lepiej wymienić czy zrobić regeneracje?
3) Gdzie kupić? ew gdzie regenerować? Jakieś namiary na dobrych speców..
4) jaka jest dobra cena za nową a jaka za regenerację?

Proszę o pomoc bo muszę coś postanowić przed świętami.

pozdrawiam
Ostatnio edytowano 26 gru 2008, 09:57 przez mzat, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 sie 2007, 17:31
Posty: 24
Skąd: zgierz
Auto: M6 GY MZR-CD 151 KM 2004 kombi

Postprzez ANDY999 » 15 gru 2008, 20:20

kolego z tego co wiem posprawddzaj ,najpierw, może jajiś przewód od turbo spadł, i ci śwista,albo któryś jest dziurawy , a jeżeli nie To faktycznie turbo ,nowe kupisz w Aso o koło 9000pln , a taniej to u Enduro na forum,Używkę ale napewno dobrą i na ładne parę km starczy,lub za 2200 regenerowaną -posyukaj na forum :) A tak midyz nami kto jedyi Do ASO pryecie co oni wiedza o tych autach jak mazda jest po przerwie kilkuletniej ponownie od maja 2008 w polsce Pozdrawiam i Zapraszam do Jaksy w Broniszach kolo Warszawy
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez ANDY999 » 15 gru 2008, 20:22

a uzzwana to za 1500pln
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez brii » 15 gru 2008, 20:25

mzat – z ciekawości – jaki przebieg??
Jak napisał ANDY999 – sprawdz czy gdzieś nie ma nieszczelności. Jak nie znika Ci olej a turbo "nie brzęczy" i nie ma luzów ponad normę to raczej nie trzeba będzie zmianiać ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Enduro » 15 gru 2008, 23:37

mzat napisał(a):witam ,niestety posypała mi się turbina. Przy dodawaniu gazu słychać dość głośny świst. W ASO w łodzi twierdzą że to turbina i niestety na to wygląda że mają racje.
Proszę o pomoc bo muszę coś postanowić przed świętami.

jesli mozesz sprawdzic turbine sobie sam..
sprawdz czy: oska ma luz, taki osiowy,
im wiekszy: tym gorzej,
bo nie powinna go miec prawie wcale!
jesli mozesz to jedz do "Jaksy" do W-wy (nie wiem jak masz daleko?)
on jest pozytywnie nastawiony....
i nie polecam regenerowanych,
bo zeby wykonac regeneracje, trzeba miec b. specjalistyczne maszyny aby m.ni. oske z wiatrakami wywazyc i to bardzo precyzyjnie, gdyz ona kreci ok. 180 000obr/min
i kazdy lipna rozleci sie w szybkim tempie!!!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Jaksa » 15 gru 2008, 23:58

Enduro napisał(a):nie polecam regenerowanych
Robercie , zregenerowałem juz 7 sztuk u goscia ktory robi turbiny od 20 lat ( najlepszy w Warszawie ) wszystkie smigają , jest roczna gwarancja – zero stresu. Mam jedna turbine uzywaną po 50 tys.km jak jestes zainteresowany zapraszam na PW.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez mzat » 16 gru 2008, 00:00

dzięki za szybkie odpowiedzi
brii napisał(a):Jak nie znika Ci olej

Właśnie niestety znika.

brii napisał(a):a turbo "nie brzęczy"

Co to znaczy? w sumie chyba nie brzęczy. Jedyne co to ten świst, ostatnio się chyba troche nasilił. Spadków mocy żadnych nie odczuwam.


brii napisał(a):i nie ma luzów ponad normę

Nie mam możliwości samemu sprawdzić


Enduro napisał(a):jesli mozesz sprawdzic turbine sobie sam..

jak wyżej.


Enduro napisał(a):jesli mozesz to jedz do "Jaksy" do W-wy (nie wiem jak masz daleko?)

mieszkam w zgierzu ale mógłbym podjechać, pytanie tylko czy po pomoc w zlokalizowaniu dokładnej usterki czy na wymiane turbinki? Może sam P.Jaksa byłby w stanie się wypowiedzieć.

jeszcze raz dzięki za wszystkie podpowiedzi
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 sie 2007, 17:31
Posty: 24
Skąd: zgierz
Auto: M6 GY MZR-CD 151 KM 2004 kombi

Postprzez Lorento » 16 gru 2008, 00:18

A ta turbina nie klękła wypadkiem od podkręcenia mocy chipem? Podobnież Mazdy w dieslach tego nie lubią...
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2008, 21:21
Posty: 512 (0/1)
Auto: mazda 6 MZR 2,3

Postprzez mzat » 16 gru 2008, 00:25

Lorento napisał(a):A ta turbina nie klękła wypadkiem od podkręcenia mocy chipem?

Nie było żadnego chipa czy programu, 151 KM to fabryka, tak wyszło na hamowni.

brii napisał:
z ciekawości – jaki przebieg??

205 000
Ostatnio edytowano 16 gru 2008, 00:26 przez mzat, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 sie 2007, 17:31
Posty: 24
Skąd: zgierz
Auto: M6 GY MZR-CD 151 KM 2004 kombi

Postprzez Jaksa » 16 gru 2008, 00:53

mzat napisał(a):205 000
Piękny wynik jak na pierwsze turbo .....

P.S. Odpisałem na PW.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Enduro » 16 gru 2008, 00:57

Lorento napisał(a):A ta turbina nie klękła wypadkiem od podkręcenia mocy chipem? Podobnież Mazdy w dieslach tego nie lubią...

to zalezy ile moc podkrecimy!!!!!
i jak mocno dajemy w pedal
ja przejechalem z P-boxem ok. 30 tkm na poprzedniej M6
i turbo bylo jako nowe
bez zadnych problemow
e.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Enduro » 16 gru 2008, 01:00

mzat napisał(a):z ciekawości – jaki przebieg??
205 000

to swiadczy o umiejetnym obchodzeniu sie z turbina
tzn.:
nie dawac po jajach jak olej jest jeszcze zimny,
i nie gasic motoru ,
jak po agresywnej jedzie wszystko mocno jest rozgrzane!!!!
i wymieniac olej jak nalezy lub jeszcze czesciej...
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez mzat » 16 gru 2008, 01:02

olej wymieniam co 10000 i obchodzę się z silnikiem jak należy. Jednak takie przypadki bolą. Ale madzie i tak uwielbiam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 sie 2007, 17:31
Posty: 24
Skąd: zgierz
Auto: M6 GY MZR-CD 151 KM 2004 kombi

Postprzez Jarun » 16 gru 2008, 08:59

Mimo wszystko zacny przebieg. Od jakiego przebiegu masz swoją Madzię?
JarunToruń
-----------------------------------
Madzia, Magdulek i bliźniaki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 23:38
Posty: 72
Skąd: Toruń
Auto: Mazda6 CD 136PS 2004 TOP KOMBI

Postprzez mzat » 16 gru 2008, 09:45

Jarun napisał(a):Od jakiego przebiegu masz swoją Madzię?


od 140 000
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 sie 2007, 17:31
Posty: 24
Skąd: zgierz
Auto: M6 GY MZR-CD 151 KM 2004 kombi

Postprzez Enduro » 16 gru 2008, 15:18

mzat napisał(a):olej wymieniam co 10000 i obchodzę się z silnikiem jak należy. Jednak takie przypadki bolą. .

to fakt!
u mnie tez juz wymienialem..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez arek19 » 16 gru 2008, 15:37

Jesteś ze Zgierza to proponuję abyś podjechał sobie do macherów od japońców "OBZUN" ulica Krzemieniecka w Łodzi na przeciwko stadionu ŁKS.Tam na pewno zdiagnozują co u Ciebie w M6 jest nie tak
ObrazekMazda 626 2.0 tdvi 2000r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 11:05
Posty: 35 (0/2)
Skąd: Łódż
Auto: Mazda 626 2.0 TDVI 2000r

Postprzez Enduro » 16 gru 2008, 19:38

arek19 napisał(a):Jesteś ze Zgierza to proponuję abyś podjechał sobie do macherów od japońców "OBZUN" ulica Krzemieniecka w Łodzi na przeciwko stadionu ŁKS.Tam na pewno zdiagnozują co u Ciebie w M6 jest nie tak

ja też popieram, aby róże miejscowe machery obejrzaly motor,
tyle żeby nie pogorszyli..patrz co robią
no i zeby nie naciągali domowej kasy
no i używali młotka......
powodz.
E.
Ostatnio edytowano 21 gru 2008, 18:56 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Yapa » 17 gru 2008, 00:48

Jaksa napisał(a):
mzat napisał(a):205 000
Piękny wynik jak na pierwsze turbo .....

kurde w moim poprzednim turbodieslu (Mitsu Carisma TD 90KM silnik renault) miałem 400000 i turbo było suche jak pieprz. Czyżby japońskie turbiny były gorsze od francuskich? :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez xANDy » 21 gru 2008, 18:16

Yapa napisał(a):kurde w moim poprzednim turbodieslu
Kurdów zostaw w spokoju.
Silnik
Yapa napisał(a):Mitsu Carisma TD 90KM silnik renault
to chyba wtrysk pośredni i dość mało wysilona jednostka. Japońskie turbiny nie wiadomo jak sa wysilone – w M6 są IHI a to jest chyba amerykański produkt. W reno jest chyba garett'a.
Ciśnienie doładowania ma sporo do powiedzenia – w DiTD max ciśnienie to 0,85 bara – a w miarę ta sama turbina w M6 ma chyba 1,2 albo i więcej.

Poza tym – ten temat ciągle nie poprawiony...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6