nowa turbosprężarka – gdzie kupić

Postprzez Enduro » 21 gru 2008, 18:59

xANDy napisał(a):....– w M6 są IHI a to jest chyba amerykański produkt. W reno jest chyba garett'a.
Ciśnienie doładowania ma sporo do powiedzenia – w DiTD max ciśnienie to 0,85 bara – a w miarę ta sama turbina w M6 ma chyba 1,2 albo i więcej.


IHI to produkt japonski
a w CiTD cisnienie turbiny dochodzi do ok. 2,7 ATM
czyli efektywnie do ok 1,7 ATM.
pozdr
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez ANDY999 » 21 gru 2008, 21:32

Ale madzie i tak uwielbiam.[/quote]
hm hm tak sobie myśle czy z moim autem jest naprawdę tak źle ,czy ja jestem już przewrażliwiony, ostatnio do następnych problemów dodaję gwiżdżącą skrzynie biegów,i ciężko mi kierownica chodzi,czyżby pompa wspomagania ,zaczynała odmawiać posłuszeństwa,-Też bym chciał tak kiedyś powiedzieć ( Ale madzie i tak uwielbiam),a jeżeli chodzi o turbo To Enduro ma Turbinkę do sprzedania.Pozdrawiam
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez mzat » 26 gru 2008, 10:02

ANDY999 napisał(a):-Też bym chciał tak kiedyś powiedzieć ( Ale madzie i tak uwielbiam)

Dla mnie to auto ma coś w sobie, oczywiście ma kilka wad, ale całokształt i tak przebija lekkie niedociągnięcia, jak chociażby skrzypiący fotel :)


ANDY999 napisał(a):A jak chcesz fabrycznie nową turbinkę

zdecyduję się na wyjazd do W-Wy do Jaksy.

Dzięki za wszystkie podpowiedzi, bardzo mi się przydały.

Aha za plus mazdy przemawia także forum! pozdr
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 sie 2007, 17:31
Posty: 24
Skąd: zgierz
Auto: M6 GY MZR-CD 151 KM 2004 kombi

Postprzez xANDy » 26 gru 2008, 22:03

Enduro napisał(a):a w CiTD cisnienie turbiny dochodzi do ok. 2,7 ATM
czyli efektywnie do ok 1,7 ATM.

Czy to potwierdzone informacje?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Enduro » 5 sty 2009, 05:04

xANDy napisał(a):
Enduro napisał(a):a w CiTD cisnienie turbiny dochodzi do ok. 2,7 ATM
czyli efektywnie do ok 1,7 ATM.

Czy to potwierdzone informacje?

tak,
mocno przyblizone,
a osobiscie odczytywalem te:
zmienne wartosci na IDS-ie,
podczas jazdy!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Blaster7 » 16 sty 2009, 13:02

Słyszałem iż im głośniej chodzi turbina tym bliżej końca.....

Ale np problem nieszelności (uszczelniacze) przecież to można w jakiś sposób wymienić lub dokupić wg mnie.... Pytanie tylko gdzie kupić....

Jeśli chodzi o luz na wałku wiem, że tam są panewki też wg mnie powinno się je dać wymienić bez specjalnych urzadzeń..( nie kumam – specjalne urządzenia)....dla mnei jakiś ściągacz....

Jeśli chodzi o wirnik... tutaj problem bo widziałem już turbine ze szczątkowymi łopatkami... niewiele tego było no i tutaj strata mocy na pewno wchodzi wgre... no i skąd nowe łopatki , no i ośka jeśli juz przy panewce się zużyła trzeba pewnie toczyć nową....

Ciekaw jestem czy dało by się to zrobić samemu.... Ponieważ są przypadki zacierania się turbin dokładnie łopatek jak ktoś źle jeździ.... i to można rozebrać przeczyścić i dalej bedzie śmigać

Ale jak odnośnie regeneracji uszczelniaczy czy panewek....
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm

NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2008, 07:31
Posty: 220 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Mazda 6 2003 2 CITD, 121KM, GY

Postprzez Enduro » 16 sty 2009, 15:08

Blaster7 napisał(a):Jeśli chodzi o luz na wałku wiem, że tam są panewki też wg mnie powinno się je dać wymienić bez specjalnych urzadzeń..

tam jest tzw. łożysko olejowe!
a po naprawach trzeba ośke wyważyć,
a do tego trzeba mieć maszyne, aby przy obrotach ok. 160 000/min
to zrobic dobrze....
a niefachowe próby naprawcze nie zakończą się sukcesem
E.
Ostatnio edytowano 16 sty 2009, 16:47 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez MAZVAGTECH » 16 sty 2009, 16:12

Blaster7 napisał(a):Słyszałem iż im głośniej chodzi turbina tym bliżej końca.....

Nieprawda, wystarczy nieszczelnosc w ukladzie dolotowym a wyje jakby sie konczyla
Blaster7 napisał(a):Ale np problem nieszelności (uszczelniacze) przecież to można w jakiś sposób wymienić lub dokupić wg mnie.... Pytanie tylko gdzie kupić....

Tu masz http://moto.allegro.pl/item513244301_ze ... szawa.html Jest to razem z montazem, wiec sam zestaw tez da sie kupic
Blaster7 napisał(a):Ciekaw jestem czy dało by się to zrobić samemu
Tez jestem ciekaw, ale nie wyrzuce w bloto pieniedzy na ten zetaw
Blaster7 napisał(a):Ponieważ są przypadki zacierania się turbin dokładnie łopatek jak ktoś źle jeździ.... i to można rozebrać przeczyścić i dalej bedzie śmigać

To nie jest wcale dokladnie, jedyne co moze sie w turbosprezarce zatrzec, to oska turbosprezarki w panewce, a zapiekaja sie kierownice i to mozna zrobic samemu
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez Blaster7 » 19 sty 2009, 09:05

No przejęzyczenie o te kierownice mi chodziło.........
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm

NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2008, 07:31
Posty: 220 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Mazda 6 2003 2 CITD, 121KM, GY

Postprzez jarmarc » 26 sty 2009, 00:20

Ja W Mazdzie 6 136km robiłem jesienią regenerację turbiny. Koszt 1000zl + 200zl demontaż-montaż. Można wysłać też pocztą. Przejechałem na zregenerowanej narazie tylko 10 tys, ale jest OK. Gwarancja na 1 rok. Robią to koło Wrocławia.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 sie 2008, 22:50
Posty: 9
Skąd: Namysłów
Auto: Mazda 6 2.0 Diesel 136KM 2003 Kombi

Postprzez Yapa » 26 sty 2009, 08:21

a czy olej w IC świadczy o zużyciu turbo?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez Enduro » 26 sty 2009, 12:46

Yapa napisał(a):a czy olej w IC świadczy o zużyciu turbo?

absolutnie nie!
jesli jego ilość nie jest drastyczna!
bo on gromadzi się w IC, w pierwszej lini,
z oparów z tzw. odmy/odpowietrzenia kapy zaworowej,
i to jest normalne!
ale jesli turbina jest uszkodzona/rozszczelniona
to wpycha ona olej, którym jest smarowana do traktu dolotowego powietrza!
a to już jest problem!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez xANDy » 28 sty 2009, 17:59

Enduro napisał(a):ale jesli turbina jest uszkodzona/rozszczelniona
to wpycha ona olej, którym jest smarowana do traktu dolotowego powietrza!
Nie tylko – także do wydechu (tłusty lekko nagar na rurze wydechowej).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Enduro » 28 sty 2009, 19:00

xANDy napisał(a):
Enduro napisał(a):ale jesli turbina jest uszkodzona/rozszczelniona
to wpycha ona olej, którym jest smarowana do traktu dolotowego powietrza!
Nie tylko – także do wydechu (tłusty lekko nagar na rurze wydechowej).

na wydechu jest ciśnienie
a na dolocie jest podcisnienie
i raczej to tam przy nieszczelnosci wydostaje sie olej..
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez xANDy » 30 sty 2009, 16:16

Enduro napisał(a):na wydechu jest ciśnienie
a na dolocie jest podcisnienie
i raczej to tam przy nieszczelnosci wydostaje sie olej..

Na wydechu jest wysoka temperatura.
Na dolocie jest zimniej.
I to na ciepłej części pada uszczelnienie z powodu temperatury.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Enduro » 1 lut 2009, 11:43

xANDy napisał(a):
Enduro napisał(a):na wydechu jest ciśnienie
a na dolocie jest podcisnienie i raczej to tam przy nieszczelnosci wydostaje sie olej..
Na wydechu jest wysoka temperatura.
Na dolocie jest zimniej.I to na ciepłej części pada uszczelnienie z powodu temperatury.

osobiscie widzialem jak turbo przepuszczalo olej z lozyska slizgowego do czesci zimnej
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez paluszkin » 29 maja 2010, 08:48

Miałem awarię we Francji i tu wymieniałem w serwisie. Koszt nowej turbiny to :1700 euro. W Polsce wychodzi około 2500 euro. Pan Jocz z serwisu Mazdy w Bydgoszczy nie wierzył jak mu powiedziałem, że turbo we Francji jest o około 2500 PLN tańsze(zależy od kursu euro) niż w Polsce i powiedział cytuję:'' Zaraz wysyłam tira do Francji po turbiny.'' Jak na razie nie wysłał. Mi opowiadał, że turbiny nie padają w Mazdach, więc o co tu chodzi. Pomyślcie, po co powstaje teraz mnóstwo serwisów Mazd w Polsce-jest to bardzo dobry interes, bo Mazda to obecni bardzo awaryjne auto-zwłaszcza diesel i nie ma wspólnego z jakością Mazdy produkowanej wcześniej.
Początkujący
 
Od: 22 wrz 2009, 21:15
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda CX-9, 3.7 2015

Postprzez Grzyby » 29 maja 2010, 11:12

Paluszkin – a co Twój post ma wspólnego z tematem? Za OT będą ostrzeżenia.
Idąc Twoim tokiem rozumowania to jeśli któraś marka ma więcej ASO od Mazdy to totalne złomy musi produkować.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Enduro » 29 maja 2010, 11:23

Yapa napisał(a):a czy olej w IC świadczy o zużyciu turbo?

absolutnie nie!
to normalna eksplatacyjna rzecz kazdego silnika turbo ( dlaczego tak jest-> info na PW) , jesli oczywiscie nie ma go zbyt wiele i powinno sie go przy okazji lub co jakis czas usunac/ wyczyscic IC do sucha!
paluszkin napisał(a):..... powstaje teraz mnóstwo serwisów Mazd w Polsce-jest to bardzo dobry interes, bo Mazda to obecni bardzo awaryjne auto-zwłaszcza diesel i nie ma wspólnego z jakością Mazdy produkowanej wcześniej.

raczej nie bazuja oni na awariach mazdy 6 itp.
porownaj ile jest sewisow Hondy czy Toyoty...
Mazda ( w dieslu) jest awaryjna jesli uzytkowanik nie wie, gdzie ma slabe punkty
lub ktos przed nim pogrzebal powypadkowo lub naprawial kiepsko silnik itp.
P.S.
znam osobiscie kilka auta z przebiegiem od 200 do 300 tys i maja one pierwsze wtryski ,pierwszy motor i pierwsza turbine !
nowe turbo mozne kupic w niemczech za ok. 1500 euro.
info dla szanownego Mod´a:
"jesli to OT, to prosze o kosz"no i lagodny wymiar kary,
jesli ban:
to oby nie 4 tygodniowy- jak uprzednio... <nie powiem>
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez paluszkin » 29 maja 2010, 18:12

Nie chcę obrażać ani marki Mazda ani nikogo, po prostu z mojego doświadczenia i ludzi, których poznałem wynika, że nie jest to tak nieawaryjne auto jak się mówi. Na początku słyszałem, że turbo nie pada, potem, że pompa wtryskowa nie pada, bo podejrzewałem, że mogę mieć ją uszkodzoną i wierzyłem w bezawaryjność Mazdy dopóki nie zacząłem spotykać przypadkowo zupełnie innych właścicieli Mazd-i okazuje się, że mają też lub mieli podobne problemy. Do Polski sprowadza się dużo tych aut obecnie, prawdopodobnie z przebiegiem minimum 100 tys.km, ale nie mówi się o kosztach utrzymania tych aut, ani o tym ile czasu i wiedzy potrzeba, żeby umieć się z tym autkiem obchodzić, bo nierzadko trzeba mu poświecić więcej czasu niż rodzinie. Jeśli dołożymy do tego wady w postaci:korozji, która jest wszechobecna, zawór EGR, cieknący intercooler, zbaczanie na prawo i inne drobne awarje, których jest mnóstwo (silniczki od ustawienia świateł, głośnik,opuszczane elektr. szyby) to auto to może doprowadzić do furii-a miała to być bezawaryjna Mazda. Zrozumcie, mam dwoje małych dzieci, a wciąż spędzam weekendy na parkingu bo znów nie ma mocy, bo przerywa itd. Możecie powiedzieć, że mam pecha, ale ja po prostu uważam, że także mam prawo wypowiedzieć swoje zdanie na forum.
Początkujący
 
Od: 22 wrz 2009, 21:15
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda CX-9, 3.7 2015

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6