Spadek mocy diesla
Strona 1 z 1
WITAM WSZYSTKICH
Mam problem z swoją madzią i bardzo liczę na to, że mi ktoś pomoże za co z góry dziękuję.
Od pewnego czasu zauważyłem spadek mocy mojego silnika, długo przyspiesza i szarpie na 3 i 4 biegu. Podczas dodawania gazu bardzo słychać zawory. Po dociśnięciu gazu do dechy praktycznie nie reaguje. W międzyczasie oświeciła mi się kontrolka z PDF , DSC oraz po czasie kontrolka z silnika. Pojechałem do serwisu lampki pokasowali ale efekt pozostał i rozkładają ręce. Kazali mi go "przegonić" tak jak mówi instrukcja dla PDF. Czy to może być faktycznie lekarstwo na tą dolegliwość czy problem jest w czym innym? W lutym robiłem przegląd gwarancyjny po 20 tyś przebiegu.
Bardzo proszę o odpowiedź.
Mam problem z swoją madzią i bardzo liczę na to, że mi ktoś pomoże za co z góry dziękuję.
Od pewnego czasu zauważyłem spadek mocy mojego silnika, długo przyspiesza i szarpie na 3 i 4 biegu. Podczas dodawania gazu bardzo słychać zawory. Po dociśnięciu gazu do dechy praktycznie nie reaguje. W międzyczasie oświeciła mi się kontrolka z PDF , DSC oraz po czasie kontrolka z silnika. Pojechałem do serwisu lampki pokasowali ale efekt pozostał i rozkładają ręce. Kazali mi go "przegonić" tak jak mówi instrukcja dla PDF. Czy to może być faktycznie lekarstwo na tą dolegliwość czy problem jest w czym innym? W lutym robiłem przegląd gwarancyjny po 20 tyś przebiegu.
Bardzo proszę o odpowiedź.
- Od: 4 lut 2008, 21:46
- Posty: 8
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: M-6 2,0 Kombi 143Ps
czy w serwise wykryli jakies cody testerem?
moze kalibracja wrtyskow...
E.
moze kalibracja wrtyskow...
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):czy w serwise wykryli jakies cody testerem?
moze kalibracja wrtyskow...
E.
Co robili w serwisie nie widziałem.Facet który wydawał mi auto powiedział, że żadnych błędów nie wykryli tylko pokasowali te o których pisałem.
Na czym polega kalibracja wtrysków, czy robi się to poprzez komputer?
- Od: 4 lut 2008, 21:46
- Posty: 8
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: M-6 2,0 Kombi 143Ps
koder napisał(a):Kazali mi go "przegonić" tak jak mówi instrukcja dla PDF
Rozumiem ze auto masz na gwarancji jesli tak to ja bym do niego nie zagladal, niech siedza nad nim /serwis/ az sie poplacza, napewno masz w ksiazce gwarancyjnej napisane ze mazda udziela gwarancji na swoj wyrob i w jakim terminie zobowiazuje sie ewentualna usterke usunac i tego bym sie trzymal. Bierz wszystko na pismie. "przegonic" to sobie moga dzieci na podworku.
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
W ktorym serwisie byles?
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
peteros1 napisał(a):Luz zaworowy regulowali? Jeśli tak, to widziałeś, w jaki sposób to robili?
Nie wiem czy to robili, ale gdyby tak było to mam nadzieję, że by mi powiedzieli.
Czy regulacja zaworów w tym przypadku by pomogła?
- Od: 4 lut 2008, 21:46
- Posty: 8
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: M-6 2,0 Kombi 143Ps
To nie powiedzieli jakie to błędy i czy coś robili? Po prostu je skasowali? Swoją drogą przejrzyj ten wątek jak wypalić DPF: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... hlight=dpfkoder napisał(a):W międzyczasie oświeciła mi się kontrolka z PDF , DSC oraz po czasie kontrolka z silnika. Pojechałem do serwisu lampki pokasowali ale efekt pozostał i rozkładają ręce. Kazali mi go "przegonić" tak jak mówi instrukcja dla PDF.
peteros1 – jest specjalny przyrząd do regulacji zaworów BEZ ruszania mostków mocowania wtrysków
[tak słyszałem]
PS. co ja mam zrobić z takim tematem...?
Dlaczego nie jest on wpisany gdzieś w jakisinny mądry i logiczny wątek...?
Ludzie – litości!!
[tak słyszałem]
PS. co ja mam zrobić z takim tematem...?
Dlaczego nie jest on wpisany gdzieś w jakisinny mądry i logiczny wątek...?
Ludzie – litości!!
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):peteros1 – jest specjalny przyrząd do regulacji zaworów BEZ ruszania mostków mocowania wtrysków
[tak słyszałem]
Bo to ja o tym pisałem... Na ogół gamonie – nawet w ASO – demontują dociski wtrysków...
Peteros
- Od: 23 cze 2004, 14:44
- Posty: 132
- Skąd: WRO
- Auto: M6CR '07 i BG '91
koder napisał(a):Pojechałem do serwisu lampki pokasowali ale efekt pozostał i rozkładają ręce. Kazali mi go "przegonić" tak jak mówi instrukcja dla PDF.
IMO to powinni jeszcze zrobić serwisowe wypalenie filtra. Samo wykasowanie kontrolek to jakieś nieporozumienie. To tak jak mi w ASO powiedzieli – jeśli mi się trzaska zawieszenie i jest w samochodzie za głośno to mogę pogłośnić radio. Poniekąd rozwiązali mój problem, ale wg. mnie to będzie tylko jeszcze głośniej...
- Od: 1 kwi 2008, 22:12
- Posty: 629
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 3, 2.0 diesel
Ja też zauważyłem spadek mocy. Mam tez 143 konnego diesla. Najpierw spadła mi znacznie moc a tydzień później zapalił sie i zaczął mrugać DPF. W serwisie powiedzieli, że moc spada gdy DPF sie pali lub mruga. Pojutrze jadę do serwisu na przegląd i wypalenie tego dziadostwa, zobaczymy czy to pomoże. W środę napisze co mi zrobił i powiedział serwis. Autko mam jeszcze na gwarancji, przebieg 39.000 km.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 31 sie 2008, 11:44
- Posty: 392
- Skąd: Swarzędz
- Auto: M6 2.0 MZR-CD 143 KM, 2006 r
Okazało sie, że w moim przypadku spadek mocy spowodowany był uszkodzeniem intercoolera. Naszczęście wymienią go w ramach gwarancji
Ochrona i pielęgnacja lakieru DIAMONDBRITE oraz 4nano, reklama wizualna. Zapraszam na www.wawneon.pl
- Od: 31 sie 2008, 11:44
- Posty: 392
- Skąd: Swarzędz
- Auto: M6 2.0 MZR-CD 143 KM, 2006 r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6