Witam wszystkich jako ze jestem tu nowy z goruy przepraszam za naruszanie zasad ktore pewnie nie raz mi sie zdarzy.
Mam problem z dwoma mazdami.
pierwsza to 2005 problem byl nastepujacy: ciezkie odpalanie na zimno ,gasniecie silnika,az do momentu gdzie trzebo bylo trzymac wysokie obroty zeby jechac.
polecono wymianie pompy (pompa denso RF5C 13 800) co tez zrobilem, pompa po regeneracji w denso UK.
po zamontowniu nie odpala nawet nie wydostaje sie zadne paliwo z weza cinieniowego,
doplyw paliwa jest jesli pompujemy reczna pompka na filtrze
sprawdzalem zalilanie do zaworu (slynnego svt moge sie mylic ze skrotem)ale na tej pompie jest tylko jeden zawor drugi to czujnik temperatury.
nie wiem czy powinno byc tam jakies napiecie ale po wlaczeniu zaplonu jak i podczas krecenia nie ma nic zadnego napiecia.( nie wiem czy to normalne)
sprawdzany skanerem nie ma zadnych bledow.
Rozkladam rece prosze o pomoc.
Nie odpala po zalozeniu nowej pompy Denso
Strona 1 z 1
Tak z ciekawości mogę zapytać jaki był koszt regeneracji takiej pompy w UK
Bo mieliśmy do czynienia z klientem który wysyłał z UK do nas pompę do regeneracji. Za regeneracje, ustawienie dawek, regulację, dotarcie, czyszczenie mycie, wymianę zaworu TCV, SPV, NOWĄ głowicę-sekcję-element tłoczący(wszystkie nazwy znaczą to samo), uszczelnieniu całej pompy zapłacił jak dobrze pamiętam 4130zł .. końcowy numer pompy 5020
Bo mieliśmy do czynienia z klientem który wysyłał z UK do nas pompę do regeneracji. Za regeneracje, ustawienie dawek, regulację, dotarcie, czyszczenie mycie, wymianę zaworu TCV, SPV, NOWĄ głowicę-sekcję-element tłoczący(wszystkie nazwy znaczą to samo), uszczelnieniu całej pompy zapłacił jak dobrze pamiętam 4130zł .. końcowy numer pompy 5020
- Od: 20 lis 2008, 13:30
- Posty: 13
- Skąd: Rzeszów
wiatm
chyba nie mowimy o tej samej pompie.
to jest wysokiego cisnienia do cr,denso ja mam tu dostep do naprawde tanich czesci i zaplacilem za regenerowany unit £400
chyba nie mowimy o tej samej pompie.
to jest wysokiego cisnienia do cr,denso ja mam tu dostep do naprawde tanich czesci i zaplacilem za regenerowany unit £400
-
masakrer
a wystarczyło wymienić zawór SCV za 700 PLN!!!
Ktoś kogoś nabił w butelkę
Klasyczne objawy wadliwego scv w Maździe 6: gaśnięcie na wolnych obrotach, kłopoty z uruchomieniem silnika, konieczność trzymania go na obrotach żeby nie zgasł....
Ktoś kogoś nabił w butelkę
Klasyczne objawy wadliwego scv w Maździe 6: gaśnięcie na wolnych obrotach, kłopoty z uruchomieniem silnika, konieczność trzymania go na obrotach żeby nie zgasł....
ok dzieki za informacje ale wciaz to nie rozwiazuje problemu nie odpalania po zamontowaniu nowej pompy.
-
masakrer
scv przyszedl nowy razem z pompa idalej nie dziala
Ale zastanawiam sie czy w momencie krecenia lub wlaczonego zaplonu powiino byc jakies napiecie na kostce do scv?
Ale zastanawiam sie czy w momencie krecenia lub wlaczonego zaplonu powiino byc jakies napiecie na kostce do scv?
-
masakrer
w pierwszem momencie odpowietrzylbym ponownie
uklad paliwa
ale jesli byl zapowietrzony,
a pompa wtryskowa krecila bez paliwa czyli bez smarowania
to mozliwe, ze jest ponownie uszkodzona,
a jak opiłki polecialy do wtryskow, to one tez trzeba wymienic
i do tego przeczyscic kpl. uklad paliwowy, wszystkie rurki, zbiornik, filter.
szczerze nie zycze tego tobie!!!
ale ten, kto pompe wymienial, powinien to wiedziec!!!!!!!
E.
uklad paliwa
ale jesli byl zapowietrzony,
a pompa wtryskowa krecila bez paliwa czyli bez smarowania
to mozliwe, ze jest ponownie uszkodzona,
a jak opiłki polecialy do wtryskow, to one tez trzeba wymienic
i do tego przeczyscic kpl. uklad paliwowy, wszystkie rurki, zbiornik, filter.
szczerze nie zycze tego tobie!!!
ale ten, kto pompe wymienial, powinien to wiedziec!!!!!!!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
uklad odpowietrzony dostaje pompa paliwo od filtra ,poprostu wezem cisnieniowym nie leci zadne paliwo,
Pompa nowa z fabryki jest zalana ropa wiec tak szybko sie nie zatrze,
Ale nikt mi jeszcze nie odpowiedzial na pytanie czy w kostce do zaworu scv powinno isc napiecie w momencie krecenia rozrosznikiem ale w pozycji 1 zaplonu , mnie cisza
Pompa nowa z fabryki jest zalana ropa wiec tak szybko sie nie zatrze,
Ale nikt mi jeszcze nie odpowiedzial na pytanie czy w kostce do zaworu scv powinno isc napiecie w momencie krecenia rozrosznikiem ale w pozycji 1 zaplonu , mnie cisza
-
masakrer
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6