Witam, Czy moze ktoś wie gdzie szukać sterownika do wtrysków w Mazda 6 diesel...
Przyszły wilgoć i mróz i Mazda szaleje. pojawil mi sie bląd P0200. czasem jedzie normalnie czasem nie odpali wcale, lub pozwala tylko na 1500RPM silnika. zero mocy i każde wzniesienie to walka, strach jechac gratem w trase.
prosze o zdjęcia jeżeli ktoś takie posiada. moze jakies sugestie dot. tego błędu P0200.
z góry dziękuję za pomoc.
Lokalizacja PCM? sterownika wtryskiwaczy, kable wtrysków błąd P0200
Strona 1 z 1
- Od: 18 wrz 2012, 09:41
- Posty: 17
- Skąd: Braniewo
- Auto: Mazda 6 Diesel 2.0 (121KM) 2004
PCM znalazłem pod filtrem powietrza.
Niestety tam wszystko dobrze. Kable sa podłączone prawidłowo i nie wykazują przebicia.
Auto wstawiłem do mechanika – Dąbrowa przy Elblągu. Po dniu ogladania stwierdził iż zapchany jest filtr paliwa i ciężko zasysa paliwo ze zbiornika. Wymienił filtr i przeczyścił zbiornik.
Dzis dostałem telefon iż chodzi tak samo. czyli nijak.
3 dzien bez mazdy..
Teraz stawia na pompe cisnienia lub wtryski.
Ręce opadaja. chce ktos kupić troche złomu?
Niestety tam wszystko dobrze. Kable sa podłączone prawidłowo i nie wykazują przebicia.
Auto wstawiłem do mechanika – Dąbrowa przy Elblągu. Po dniu ogladania stwierdził iż zapchany jest filtr paliwa i ciężko zasysa paliwo ze zbiornika. Wymienił filtr i przeczyścił zbiornik.
Dzis dostałem telefon iż chodzi tak samo. czyli nijak.
3 dzien bez mazdy..
Teraz stawia na pompe cisnienia lub wtryski.
Ręce opadaja. chce ktos kupić troche złomu?
- Od: 18 wrz 2012, 09:41
- Posty: 17
- Skąd: Braniewo
- Auto: Mazda 6 Diesel 2.0 (121KM) 2004
Zrobiles przegląd głównej szyny Can która biegnie od bezpieczników przez przedni pas pod lampami nad chłodnica wody i intercoolerem i wychodzi w pobliżu zbiorniczka płynu spryskiwaczy? ...jeśli tak to ile chcesz za ten złom cały na kołach?
...z 4X HD i Tap4...
...z 4X HD i Tap4...
dalej walczę z Mazdą.
wtryski sprawdziłem w firmie PEZAL w Gdansku. Wszystkie są sprawne i dzialaja jak należy.
Mechanik ( 3 z kolei) powiedzial ze jego zdaniem cos jest nie tak z pompą wysokiego śićnienia. uruchamia się auto i gaśnie. więc Mechanik podejrzewa, iż podaje ciśnienie na początku i pozniej juz za male. w zwiazku z czym wtryski sie nie otwieraja i wyskakuje błąd p0200.
czy ktoś z was ma może pomoc/instrukcję – jak te pompę zdemontowac ? z góry dziękuję za pomoc.
wtryski sprawdziłem w firmie PEZAL w Gdansku. Wszystkie są sprawne i dzialaja jak należy.
Mechanik ( 3 z kolei) powiedzial ze jego zdaniem cos jest nie tak z pompą wysokiego śićnienia. uruchamia się auto i gaśnie. więc Mechanik podejrzewa, iż podaje ciśnienie na początku i pozniej juz za male. w zwiazku z czym wtryski sie nie otwieraja i wyskakuje błąd p0200.
czy ktoś z was ma może pomoc/instrukcję – jak te pompę zdemontowac ? z góry dziękuję za pomoc.
Ostatnio edytowano 13 sty 2014, 11:40 przez Xusto_Alvarez, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 18 wrz 2012, 09:41
- Posty: 17
- Skąd: Braniewo
- Auto: Mazda 6 Diesel 2.0 (121KM) 2004
1.zdemontować przednie lewe koło i nadkole platikowe
2.zdemontować obudowę filtra powietrza
3.wyciągnąć na światło dzienne grubą wiązkę leżącą na intercoolerze
4.sprawdzić organoleptycznie jej stan,zwłaszcza pod kątem przetartych przewodów !
5.uszkodzone przewody naprawić,wiązkę zabezpieczyć i poskładać wszystko do kupy.
6.napisać na forum czy pomogło !
2.zdemontować obudowę filtra powietrza
3.wyciągnąć na światło dzienne grubą wiązkę leżącą na intercoolerze
4.sprawdzić organoleptycznie jej stan,zwłaszcza pod kątem przetartych przewodów !
5.uszkodzone przewody naprawić,wiązkę zabezpieczyć i poskładać wszystko do kupy.
6.napisać na forum czy pomogło !
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6