Witam Mazda 6 143km 2.0 ON
zapalają się kontrolki: dpf, Kontrola trakcji, kontrolka silnika
nie da się wypalić DPF za pomocą Forscan-u na samym początku wyświetla informacje ze wypalanie przerwane, jazda na 2500 obrotach przez 30 min tez nic nie dała "–(
nie czuje spadku mocy przejechałem tak 200 km po usunięciu błędów od razu wyskakują od nowa
moja jedyna myśl to żeby zamówić nowy czujnik dpf i go wymienić bo innych pomysłów nie mam poza sprawdzeniem jeszcze kabli od czujnika
poziom oleju w silniku bez zmian
wstawiam kody błędów oraz parametry rożnych czujników – może ktoś coś z nich wyczyta bo ja nie mam pojęcia jakie wartości maja być
czekam na podpowiedzi co warto sprawdzić ?
dpf, Kontrola trakcji, kontrolka silnika
Strona 1 z 1
Ja miałem te samą sytuację, te same kontrolki się świeciły. Tak samo nie mogłem wymusić wyplaania DPF z Forscan na postoju ponieważ było już za dużo popiołu. To oznacza że DPF już jest do wymiany, albo ..... do czyszczenia. Ja wysłałem do czyszczenia (mieszkam w anglii), jak wrócił dostałem wyniki pomiarów i gwarancję na dwa lata. Został przywrócony do fabrycznych nowych parametrów. "Prałem" go w grudniu, od tamtej pory zrobiłem już 20tys km i sprawuje się bez zarzutu.
- Od: 15 kwi 2009, 23:20
- Posty: 57
- Auto: Mazda 5 Sport, 2009, Diesel MZR-CD 2.0 143KM>166KM
mam te auto ponad 5 lat i nigdy nie miałem problemow z dpf ale teraz ono stało ponad 8 miesięcy nie używane i mam taka teorie ze sadza się nazbierała i zastała się przez ten czas ze teraz nie da się wypalić więc najpierw planuje wjechać na kanał posprawdzać kable od czujników oraz je wymyć...
Dopisano 30 sie 2020, 16:50:
podpowie ktoś jakie czujniki sprawdzić Forscanem oraz jakie powinny mieć prawidłowe parametry by wykluczyć uszkodzenie czujników?
Dopisano 30 sie 2020, 16:50:
podpowie ktoś jakie czujniki sprawdzić Forscanem oraz jakie powinny mieć prawidłowe parametry by wykluczyć uszkodzenie czujników?
- Od: 14 sie 2015, 20:31
- Posty: 8
- Skąd: Szczecin/Stargard
- Auto: mazda 6gg
2.0 ON
143KM
2006r
moze Ci pomoże
REG_MAN Off DPF Regeneracja ręczna
REG_AUTO Off Regeneracja automatyczna
PM_ACC 0.95 g/L Ilość nagromadzonych PM (g/l)
PM_ACC_DSD 0.41 g/L Wymagana ilosc nagromadzonych PM (g/l)
PM_GEN 1.76 g/L Ilość wytworzonych PM (g/l)
DP_DPF 5.3 kPa Ciśnienie różnicowe na filtr cząsteczek
EXHPRESS2 6.1 kPa Czujnik ciśnienia spalin (różnicowego)
EXHTEMP1 339 °C Czujnik temperatury spalin (górny)
EXHTEMP2 364 °C Czujnik temperatury spalin (środkowy)
EXHTEMP3 361 °C Czujnik temperatury spalin (dolny)
parametry zmierozne przy predkości 140km/h, temp cieczy chłodzacej 88°C, temp paliwa 42°C
REG_MAN Off DPF Regeneracja ręczna
REG_AUTO Off Regeneracja automatyczna
PM_ACC 0.95 g/L Ilość nagromadzonych PM (g/l)
PM_ACC_DSD 0.41 g/L Wymagana ilosc nagromadzonych PM (g/l)
PM_GEN 1.76 g/L Ilość wytworzonych PM (g/l)
DP_DPF 5.3 kPa Ciśnienie różnicowe na filtr cząsteczek
EXHPRESS2 6.1 kPa Czujnik ciśnienia spalin (różnicowego)
EXHTEMP1 339 °C Czujnik temperatury spalin (górny)
EXHTEMP2 364 °C Czujnik temperatury spalin (środkowy)
EXHTEMP3 361 °C Czujnik temperatury spalin (dolny)
parametry zmierozne przy predkości 140km/h, temp cieczy chłodzacej 88°C, temp paliwa 42°C
- Od: 15 kwi 2009, 23:20
- Posty: 57
- Auto: Mazda 5 Sport, 2009, Diesel MZR-CD 2.0 143KM>166KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6