Silnik nie wkręca się na obroty , szarpie , zero błędów na kompie pomocy
Napisane: 21 sty 2021, 13:22
Witam mam problem w mojej Madzi i chciałem sie poradzić
Co zrobilem źle albo czy ktos wie co to może byc bo juz mam jej dosyć.
Od początku Mazda 6 2007 rok 2.0 d 105kw
Auto u nas od 5 lat podczas kupna sprzedający poinformował ,że został wycięty DPF i Usunięty EGR oraz zostało to zaprogramowane tak by bylo wszystko okej i tak tez bylo zero błędów tylko wymiana oleju i filtrów co 10 tysięcy .
A problem zaczął sie od ok miesiąca , że raz na jakis czas Auto tak jak by tracilo moc i wystarczylo zgasić i odpalić i wracalo wszystko do normy .
Lecz problem z czasem zrobil sie taki , że auto odpalalo i chodzilo na wolnych po dodaniu gazu wkrecalo sie do 1500 obrotow i koniec . Po przeczytaniu stosu ingormacji i forum padło , że czujnik ciśnienia paliwa oraz podciśnienia . Czujnik nowy zamontowany wraz z wymianą na nowy filtr paliwa oraz ogarnięte podciśnienia i co problem nie zniknął .. zacząłem po kolei odpinac wtyczki na wtryskach i 2 wtryski nie reagowały wiec padl pomysł kupienia 4 używanych na gwarancji by mozna bylo jak cos podmieniac .. po majstrowaniu przy wtryskach auto dalej nic a nic sie nie poprawilo a nawet pogorszylo , że potrafi na wolnych chodzic czasem na 3 albo 4 i dalej nie reaguje na gaz . Próbowaliśmy bez pośrednio do pompy wbic się z bańką 5 litrowa ropy by wyeliminowac uklad od baku do pompy wtryskowej i podczas zabiegu auto dalej pracuje jak mu sie podoba .. czy ktos mial taki problem albo wie co dolega ? Pomocyyyy!!!
Co zrobilem źle albo czy ktos wie co to może byc bo juz mam jej dosyć.
Od początku Mazda 6 2007 rok 2.0 d 105kw
Auto u nas od 5 lat podczas kupna sprzedający poinformował ,że został wycięty DPF i Usunięty EGR oraz zostało to zaprogramowane tak by bylo wszystko okej i tak tez bylo zero błędów tylko wymiana oleju i filtrów co 10 tysięcy .
A problem zaczął sie od ok miesiąca , że raz na jakis czas Auto tak jak by tracilo moc i wystarczylo zgasić i odpalić i wracalo wszystko do normy .
Lecz problem z czasem zrobil sie taki , że auto odpalalo i chodzilo na wolnych po dodaniu gazu wkrecalo sie do 1500 obrotow i koniec . Po przeczytaniu stosu ingormacji i forum padło , że czujnik ciśnienia paliwa oraz podciśnienia . Czujnik nowy zamontowany wraz z wymianą na nowy filtr paliwa oraz ogarnięte podciśnienia i co problem nie zniknął .. zacząłem po kolei odpinac wtyczki na wtryskach i 2 wtryski nie reagowały wiec padl pomysł kupienia 4 używanych na gwarancji by mozna bylo jak cos podmieniac .. po majstrowaniu przy wtryskach auto dalej nic a nic sie nie poprawilo a nawet pogorszylo , że potrafi na wolnych chodzic czasem na 3 albo 4 i dalej nie reaguje na gaz . Próbowaliśmy bez pośrednio do pompy wbic się z bańką 5 litrowa ropy by wyeliminowac uklad od baku do pompy wtryskowej i podczas zabiegu auto dalej pracuje jak mu sie podoba .. czy ktos mial taki problem albo wie co dolega ? Pomocyyyy!!!