Enduro napisał(a):no i hamulce tez moga okazac sie zbyt slabe,
na dodatkowe ok. 30% mocy i momentu obrotowego!!!!
Moglbys rozwinac te zdanie? Jaki dokladnie wplyw moze miec przyspieszanie na hamowanie?
www.mazdaspeed.pl
rozo napisał(a):przeciez mozna sie teraz poscigac i wygrac z prawie kazdym usmiech , wtedy szybciej scieraja sie hamulce
Grzyby napisał(a):rozo napisał(a):przeciez mozna sie teraz poscigac i wygrac z prawie kazdym usmiech , wtedy szybciej scieraja sie hamulce
po każdym wyścigu się zatrzymujesz?
Do hamowania służy silnik, hamulce są do zatrzymania auta
Lorento napisał(a):Poniewaz zapewne podejmniesz z tym polemikę, tłumaczę
rozo napisał(a):zetrzec wiecel hamulca
Grzyby napisał(a):Żaden
Przekładanie większej mocy auta automatycznie na jego hamulce jest wg mnie bez sensu.
A tego nie wiedziałem....Grzyby napisał(a):hamulce o tarczach większych niż w M6 z silnikiem L8)
Lorento napisał(a):Odnoszenie się natomiast szczegółowo czy w M6 hamulce dadzą radę przy określonym przyroście mocy, to juz inna kwestia.
Lorento napisał(a):Grzyby napisał:
hamulce o tarczach większych niż w M6 z silnikiem L8)
A tego nie wiedziałem....
Prusiak napisał(a):Enduro napisał(a):no i hamulce tez moga okazac sie zbyt slabe,
na dodatkowe ok. 30% mocy i momentu obrotowego!!!!
Moglbys rozwinac te zdanie? Jaki dokladnie wplyw moze miec przyspieszanie na hamowanie?
zuzywaja lozyska, przeguby, sprzeglo, kolo dwumasowe itd.
kitek-bartek napisał(a):Gdyby byl ktoś przy okazji w Poznaniu to zapraszam na jazdę z takim chipem
Przy wyprzedzaniu w warunkach drogowych z mocniejszym silnikiem np. kolumny samochodów – możewsz sobie na więcej pozwolić, bo wyprzedzanie trwa krócej, ale jednoczesnie musisz gwałtowniej hamować wciskając się pomiędzy samochody po wyprzedzeniu.
gstr napisał(a):Kolega Lorento dokonuje pewnego uogólnienia zakładając proporcjonalność mocy samochodu do ilości sytuacji zagrożenia --> gwałtownych hamowań. A tak łatwo nie jest. Jeśli już to wypadałoby stosować wzór moc*głupota/wiek. Albo lepiej 1/(abs(wiek-45)+1) zamiast wiek, jak ktoś techniczny usmiech
Lorento napisał(a):Przy wyprzedzaniu w warunkach drogowych z mocniejszym silnikiem np. kolumny samochodów – możewsz sobie na więcej pozwolić, bo wyprzedzanie trwa krócej, ale jednoczesnie musisz gwałtowniej hamować wciskając się pomiędzy samochody po wyprzedzeniu
gstr napisał(a): Wtedy też można zobaczyć średnią 4.5l/100 km na komputerze pokładowym (na trasie... na trasie...) .
gstr napisał(a): to byśmy już dawno mieli MZR-CD-ULTIMATE, 150 KM i cenę o 15 KPLN wyższą oraz MZR-CD-ULTIMATE, 170 KM i cenę o 30 KPLN wyższą <list>...a jakoś producent nie skory tak kasę kosić? Dlaczego, głupi jakiś ten producent...? Tam kilkaset ludzi na tym pracowało, żeby tą magiczną, bezpieczną liczbę 136/143 KM podać.
gstr napisał(a):Generalnie zgodzę się z kolegę Grzyby. Dobrego kierowce poznaje się po tym, że bardzo rzadko naciska na hamulec. Kluczem do wszyskiego jest odległość od samochodów z przodu i poprawny dobór prędkości do warunków.
gstr napisał(a):Jeśli już to wypadałoby stosować wzór moc*głupota/wiek.
Lorento napisał(a):No to magicadm nie tylko se może poprzyśpiezsać, ale i pohamować.....
Lorento napisał(a):gnam na akcję ZNICZ.
Lorento napisał(a):Nie no super. Wobec tego na człon w samochody o mocniejszych mocach pakują lepsze hamulce? Nie lepiej spytać się w saloonie jak delikwent jeździ?
Enduro napisał(a):to nie jest tak......!!
zdzich44 napisał(a):Wtedy też można zobaczyć średnią 4.5l/100 km na komputerze pokładowym (na trasie... na trasie...) .
Skalibruj sobie wskazania komputera
magicadm napisał(a):W niektorych przypadkach licznik uciekłby do nieskończoności I tego najlepsze heble nie poprawią.
magicadm napisał(a):Zamiast bełkotać na każdym kroku o moim samochodzie, co najwyraźniej niezdrowo Cię podnieca – wysil szare komórki.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6