Pawnik napisał(a):sorki, zmęczenie, to i błąd – miało być – nie przy filtrze paliwa... , co sugeruje domin...
domin chciał zasugerować, żeby otworzono instrukcję, a tam jest rysuneczek pompy paliwa z tego co pamiętam
www.mazdaspeed.pl
Pawnik napisał(a):sorki, zmęczenie, to i błąd – miało być – nie przy filtrze paliwa... , co sugeruje domin...
domin1979 napisał(a):Pawnik napisał(a):sorki, zmęczenie, to i błąd – miało być – nie przy filtrze paliwa... , co sugeruje domin...
domin chciał zasugerować, żeby otworzono instrukcję, a tam jest rysuneczek pompy paliwa z tego co pamiętam
Pawnik napisał(a):domin1979 napisał(a):Pawnik napisał(a):sorki, zmęczenie, to i błąd – miało być – nie przy filtrze paliwa... , co sugeruje domin...
domin chciał zasugerować, żeby otworzono instrukcję, a tam jest rysuneczek pompy paliwa z tego co pamiętam
oj, nie! W instrukcji nie może być rysunku pompy paliwa – ona jest przy ...... baku
Jaksa napisał(a):Jaksa napisał:
moze trafiłem kiepskie paliwko
Jednak to wina paliwa dolałem 30 literków na innej stacji , przedmuchałem układ paliwowy i wydechowy jest bajka.
Dolałem na innej stacji .....Mruw napisał(a):Napisz co dokładnie zrobiłeś
Jaksa napisał(a):Dolałem na innej stacji .....Mruw napisał(a):Napisz co dokładnie zrobiłeś
Zle zrozumiałes chyba ..... przedmuchiwanie to nic innego jak gaz do deskiMruw napisał(a):pytałem o to przedmuchiwanie
A co "oni" wiedzą o dieslach ?dziś w innym popularnym w-skim serwisie uznali, że przepalenie paliwem z innej stacji na nic się niezda ...
Mruw napisał(a):Jaksa napisał(a):Jaksa napisał:
moze trafiłem kiepskie paliwko
Jednak to wina paliwa dolałem 30 literków na innej stacji , przedmuchałem układ paliwowy i wydechowy jest bajka.
i mnie ta przypadłość atakuje ... a raczej dławi auto gdy daje gazu
U mnie zaatakowała VERVA z Orlenu!
Najpierw 55 litrów przepalił bez oporów (za stacji przy Bonifacego/), ale jak dolałem kolejne 10 litrów (Powsińska obok TVN-u), to po kilku kilometrach zaczęły się "drgawki" i przymulanie.
Jeszcze nie gaśnie, więc może jest nadzieja na "przedmuchanie" ?
Yapa napisał(a):Platini napisał(a):odjechałem do serwisu podłączyłem do komp. i wyskoczyło że trzeba wymienic zawór SCV
kurka mi nic nie wyskakiwało – po prostu dopóki nie zmieniłem to gasł
Pawnik napisał(a):Yapa napisał(a):Platini napisał(a):odjechałem do serwisu podłączyłem do komp. i wyskoczyło że trzeba wymienic zawór SCV
kurka mi nic nie wyskakiwało – po prostu dopóki nie zmieniłem to gasł
Przy juz padnietym na amen zaworze ( kiedy trzeba trzymać nogę na gazie żeby nie gasł) wywala bląd niskiego ciśnienia pompy.
Platini napisał(a):Pawnik z tego co mówisz to tak jak by chcieli mnie naciągnąć na ten zawór?
Pawnik napisał(a):Wymiana zaworu pewnie Cię i tak czeka. Jak juz zaczął gasnąć, to raczej kwestia czasu. Lepiej wymienic i mieć tą kwestię z głowy, bo może cie zaskoczyć gdzieś w podróży. Dla pewności sprawdż słynne numery zaworu.
Mam takie mocniejsze klekotanie przy zimnym silniku – po 5-10 kilometrach wraca do normy. Zawór u mnie jest OK (pomimo wcześniejszych perypetii ), ale nie czytałem wpisu xANDy, a może to właśnie jest przyczyna – mogę prosić o linka?Pawnik napisał(a):... Co do klekotania to nie wiem czy to pochodzi od SCV, xANDy coś pisał o uwalonej panewce która daje podobne objawy, ale to niech on się wypowie.
Mruw napisał(a):Mam takie mocniejsze klekotanie przy zimnym silniku – po 5-10 kilometrach wraca do normy. Zawór u mnie jest OK (pomimo wcześniejszych perypetii ), ale nie czytałem wpisu xANDy, a może to właśnie jest przyczyna – mogę prosić o linka?Pawnik napisał(a):... Co do klekotania to nie wiem czy to pochodzi od SCV, xANDy coś pisał o uwalonej panewce która daje podobne objawy, ale to niech on się wypowie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6