Jaksa napisał(a):A gdzie jest pompa paliwa ?Pawnik napisał(a): nie przy pompie paliwa
sorki, zmęczenie, to i błąd – miało być – nie przy filtrze paliwa... , co sugeruje domin...
www.mazdaspeed.pl
Pawnik napisał(a):sorki, zmęczenie, to i błąd – miało być – nie przy filtrze paliwa... , co sugeruje domin...
No to teraz juz wiem Jak juz rozmawiamy o układzie paliwowym dodam ze zaopserwowałem u siebie dzisiaj stuk wtryskiwacza przy 1500rpm grrrrrrr czyzby poczatek jego konca ? a moze trafiłem kiepskie paliwko? grrrrrrrrrGrzyby napisał(a):Takie wyjaśnienie dla laika
Yapa napisał(a):coraz mniej mi się ten diesel w szóstce podoba czy jest ktoś kto przejechał nim więcej niż 250 tyś km bez większych usterek?
blacky24 napisał(a):dzięki uprzejmości kolegow Jaksa i tomekrvf, ktorzy wyjasnili mi sprawe, zamowilem SCV, mam nadzieje ze po wymianie zaworka wszystko bedzie ok, pozdrawiam
Jednak to wina paliwa dolałem 30 literków na innej stacji , przedmuchałem układ paliwowy i wydechowy jest bajka.Jaksa napisał(a):moze trafiłem kiepskie paliwko
Maciej Loret napisał(a):Nie jest bezpiecznym zakładać, że istnieje nowy samochód, który przejedzie bez większych usterek 250kkm. A szczególnie samochody bardzo skomplikowane z wieloma komputerami i mikroprocesorami na pokładzie, w szcególności diesle...
Jaksa napisał(a):Jednak to wina paliwa dolałem 30 literków na innej stacji , przedmuchałem układ paliwowy i wydechowy jest bajka.Jaksa napisał(a):moze trafiłem kiepskie paliwko
Yapa napisał(a):Nie powinno być bezpiecznym takie założenie, jak się kupi francuza czy fiata.
Yapa napisał(a):Niestety – siła przyzwyczajenia... moje porzednie auto, choć japończyk momentami wątpliwy ( Mitsu Carisma 1.9 D) przejechał jednak te 330 tyś. bez większych napraw..
Shell , dolałem z BPPawnik napisał(a):na jakiej stacji zatankowałeś
Pawnik napisał(a):Maciej, a co ty robisz w dziale "Traktor"?
Pawnik napisał(a):Jak już tu jesteś to Ci powiem: Co do JTD też sie niestety sypią wcale nie rzadziej niż japońskie diesle, tyle że części trochę tańsze we Fiacie. Biorąc pod uwagę awaryjność tych silników musisz tez uwzględnić całe GM, np. wejdź sobie na forum opla i zobacz że też tam padają...
Jaksa napisał(a):Pawnik napisał(a):na jakiej stacji zatankowałeś
Shell , dolałem z BP
Grzyby napisał(a):Yapa, mnie jest ciężko uważać usterkę SCV (za 700zł) za poważną
Maciej Loret napisał(a):osobiście wolałbym już Alfę156/9 JTD
Maciej Loret napisał(a):Przypadki problemów z turbiną, wtryskami w JTD sa bardzo rzadkie
Pawnik napisał(a):Maciej, a co ty robisz w dziale "Traktor"?
Jaksa napisał(a):Shell , dolałem z BP
Maciej Loret napisał(a):Moderator wreszcie trochę posprzątał na Forum
Riki napisał(a):Nie od dziś wiadomo że jeśli kupujemy "włoszkę" to z dieslem JTD
Riki napisał(a):sprawia mniej problemów niz silniki benzynowe...
Ale to bez sexu ..... kolega i tak nie jest z Warszawy wiec co to da gdy napisze Shell na OstrobramskiejMaciej Loret napisał(a):Chodziło chyba raczej o lokalizację konkretnej stacji,
Nie nie przyjacielu to tez była ta sama stacja na Ostrobramskiej wiem juz ze tam nie bede lać ropuchy.Riki napisał(a):Z tego co pamiętam w GFce zatankowałeś właśnie na BP i zaczął klekotać...
Jaksa napisał(a):Ale to bez sexu ..... kolega i tak nie jest z Warszawy wiec co to da gdy napisze Shell na OstrobramskiejMaciej Loret napisał(a):Chodziło chyba raczej o lokalizację konkretnej stacji,Nie nie przyjacielu to tez była ta sama stacja na Ostrobramskiej wiem juz ze tam nie bede lać ropuchy.Riki napisał(a):Z tego co pamiętam w GFce zatankowałeś właśnie na BP i zaczął klekotać...
Jaksa napisał(a):Maciej Loret napisał:
Chodziło chyba raczej o lokalizację konkretnej stacji,
Ale to bez sexu
Jaksa napisał(a):Nie nie przyjacielu to tez była ta sama stacja na Ostrobramskiej wiem juz ze tam nie bede lać ropuchy.
Paweł M. napisał(a):Zostaję przy sprawdzonym ORLENIE w Mińsku
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6