Piszczenie paska wielorowkowego i hałas napinacza i wymiana śrub mocujących sprężarkę
cropovic napisał(a):a Pan Kolega zna nr. tych śrubek i ile ich jest?
nie ma tutaj takiego
poczekajmy na Enduro... on wie jakie powinny tam byc
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
cropovic napisał(a):Niech wypowiedzą się Mechanicy Mazd. Co myślą o tym piszczeniu paska..
cropovic czy mozesz rozwinac ta mysl?
Ps. odnosnie srub masz na pierwszej stronie tego watku, wiec nie pytaj ile ich jest tylko czytaj ze zrozumieniem...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Co mam na myśli a no to że jeżeli czytają to forum ludzie którzy mają fachowe pojęcie o tym samochodzie to niech wypowiedzą się gdyż wszelkie propozycje wymian już dokonałem ( ups. nieszczęsne śruby ) jutro zdiagnozuje śruby i dokręcę je chyba że kolega Enduro napisze jaki nr. to je kupie.. Kolego moderatorze czytam ze zrozumieniem... sorry za nachalność ale chęć poznania prawdy i spokoju z tym piskiem jest przerastająca.. chcę tylko odpowiedzi why piszczy....
- Od: 23 mar 2011, 19:52
- Posty: 33
- Skąd: Wadowice
- Auto: Mazda 6 2.0 Mzr-cd 2004r.
tak jak jest na pierwszej stronie tego watku...
czyli krotko:
idz do ASO i kup je... sa to sruby zmodyfikowane tzn. o specjalnie okreslonych parametrach: wymiarach, twardosci i materiale...
nie wiem dlaczego drazysz ten temat stwierdzeniami typu:
jezeli nie wykonales czegos co jest od listopada 2008 roku!
Ps
jakby kolega czytal ze zrozumieniem, to by nie bylo tego postu... i tej bezsensownej dyskusji...
prosze o nie kontynuowanie pustej dyskusji...
czyli krotko:
idz do ASO i kup je... sa to sruby zmodyfikowane tzn. o specjalnie okreslonych parametrach: wymiarach, twardosci i materiale...
nie wiem dlaczego drazysz ten temat stwierdzeniami typu:
cropovic napisał(a):sorry za nachalność ale chęć poznania prawdy i spokoju z tym piskiem jest przerastająca.. chcę tylko odpowiedzi why piszczy....
jezeli nie wykonales czegos co jest od listopada 2008 roku!
Ps
cropovic napisał(a):a Pan Kolega zna nr. tych śrubek i ile ich jest?
jakby kolega czytal ze zrozumieniem, to by nie bylo tego postu... i tej bezsensownej dyskusji...
prosze o nie kontynuowanie pustej dyskusji...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam Wszystkich formumowiczów.
OD pewnego czasu jestem właścicielem M6 gg i zastanawiam mnie jeden malutki szczegół. Mianowicie z tego co wyczytałem na forum i w tym wątku wydawało mi się ,ze jest problem z kołem pasowym alternatora(koszt 370zł). jednak po jego wymianie- i wcześniejszej wymianie paska, w dalszym ciągu słyszę ten dźwięk. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć w czym jest problem, a możne takie "siorpanie", "piszczenie" jest normalne?
poniżej podaje link do filmiku. W/w dźwięk słychać przy spadku obrotów.
http://www.youtube.com/watch?v=B7ogqzwek60
Nadmienie ,ze wymiana koła pasowego zlikiwdowała dzwiek wydobywajacy sie po gaszeniu silnika(takie głebsze westchniecie a'la buczenie ; ))
pozdrawiam
OD pewnego czasu jestem właścicielem M6 gg i zastanawiam mnie jeden malutki szczegół. Mianowicie z tego co wyczytałem na forum i w tym wątku wydawało mi się ,ze jest problem z kołem pasowym alternatora(koszt 370zł). jednak po jego wymianie- i wcześniejszej wymianie paska, w dalszym ciągu słyszę ten dźwięk. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć w czym jest problem, a możne takie "siorpanie", "piszczenie" jest normalne?
poniżej podaje link do filmiku. W/w dźwięk słychać przy spadku obrotów.
http://www.youtube.com/watch?v=B7ogqzwek60
Nadmienie ,ze wymiana koła pasowego zlikiwdowała dzwiek wydobywajacy sie po gaszeniu silnika(takie głebsze westchniecie a'la buczenie ; ))
pozdrawiam
- Od: 4 maja 2011, 15:52
- Posty: 7
- Skąd: gdańsk
- Auto: mazda 6 MZR -CD 2.0 136KM 03R
tubo napisał(a):Witam Wszystkich formumowiczów.
OD pewnego czasu jestem właścicielem M6 gg i zastanawiam mnie jeden malutki szczegół. Mianowicie z tego co wyczytałem na forum i w tym wątku wydawało mi się ,ze jest problem z kołem pasowym alternatora(koszt 370zł). jednak po jego wymianie- i wcześniejszej wymianie paska, w dalszym ciągu słyszę ten dźwięk. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć w czym jest problem, a możne takie "siorpanie", "piszczenie" jest normalne?
poniżej podaje link do filmiku. W/w dźwięk słychać przy spadku obrotów.
http://www.youtube.com/watch?v=B7ogqzwek60
Nadmienie ,ze wymiana koła pasowego zlikiwdowała dzwiek wydobywajacy sie po gaszeniu silnika(takie głebsze westchniecie a'la buczenie ; ))
pozdrawiam
tubo
Na moje ucho to lozysko alternatora ale hmmm chodzi, laduje nie przejmuj sie W kabinie nie slychac
- Od: 23 kwi 2011, 21:53
- Posty: 12
- Auto: MAZDA 6 CITD 2.0 2003r.
tez bym sie nie przejmowal tym...
Ps. SHAQU, masz przyciski przy kazdym poscie – zapoznaj sie z ich przeznaczeniem...
Twoj post poprawilem...
Ps. SHAQU, masz przyciski przy kazdym poscie – zapoznaj sie z ich przeznaczeniem...
Twoj post poprawilem...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
tubo napisał(a):ahaa.,. W takim razie dzieki chlopaki Mowicie w kabinie nie słychac, a ja powiem ,ze jak sie pozadnie wsłucham to słysze praktycznie przy kazdym dodawaniu gazu.
a nie jestes przewrazliwiony troszke?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
67igor1 napisał(a):tubo napisał(a):ahaa.,. W takim razie dzieki chlopaki Mowicie w kabinie nie słychac, a ja powiem ,ze jak sie pozadnie wsłucham to słysze praktycznie przy kazdym dodawaniu gazu.
a nie jestes przewrazliwiony troszke?
Po ekscesach z ostatnim samochodem wole byc czujny . Jeszcze raz dzieki za uspokojenie.
- Od: 4 maja 2011, 15:52
- Posty: 7
- Skąd: gdańsk
- Auto: mazda 6 MZR -CD 2.0 136KM 03R
67igor1 napisał(a):tez bym sie nie przejmowal tym...
Ps. SHAQU, masz przyciski przy kazdym poscie – zapoznaj sie z ich przeznaczeniem...
Twoj post poprawilem...
Szukalem tych wlasnie przyciskow czegos chyba w przegladarce mi brakowalo bo juz je widze i chcac byc poprawnym (co nie wyszlo tak do konca) kopiowalem tresc i wklejalem zeby bylo widac komu odpisuje
- Od: 23 kwi 2011, 21:53
- Posty: 12
- Auto: MAZDA 6 CITD 2.0 2003r.
w mojej szóstce od 2 dni po wciśnięciu pedału sprzęgła, słychać szum- szelest, chyba łożysko sprzęgła siada, samo sprzęgło chodzi mi dobrze...i tu pojawia się moje pytanie...czy można jeździć z takim szumem i czekać aż się samo rozleci czy po rozwaleniu się może to mi narobić większych szkód? Nie chcę wymieniać dwumasy bo zrobię tym autem jeszcze góra 30tyś i sprzedam..czy to dobry pomysł? Zaznaczę, że nie odczuwam żadnych efektów zużycia koła dwumasowego( nie tłucze, nie rzęzi, mimo przebiegu ok.235tyś km)...aha i czy znacie sprzęgła tej firmy http://www.blueprint-adl.com/products(Clutch).htm . Wyczytałem w necie, że tu w UK porównują je jakościowo do LUKa..
Proszę o Waszą pomoc i pozdrawiam z UK:)
Proszę o Waszą pomoc i pozdrawiam z UK:)
[color=#800000]Mazda5 CR RF 2008 2.0D 143 KM Sport[/color]
nawiązując do mojego poprzedniego postu- podjechałem dzisiaj do serwisu mazdy i tu mechanior powiedział mi, że to jest pasek alternatora a nie sprzęgło. Szumi, świszczy tylko na wolnych obrotach i tylko po wciśnięciu pedału sprzęgła, po dodaniu gazu na wciśniętym sprzęgle -dźwięk znika... poradźcie co to jest, bo tak to można pół samochodu wymienić jak każdy inny mechanik twierdzi co innego...
[color=#800000]Mazda5 CR RF 2008 2.0D 143 KM Sport[/color]
no dobra, ale to już druga diagnoza, od drugiego mechanika, pierwszy powiedział siada sprzęgło, trzeba robić -przygotować się na bagatelka 500-1000funtów z robotą, a pasek to koszt 70funtów, dlatego chiałbym znać wasze sugestie- przecież po to jest to forum
[color=#800000]Mazda5 CR RF 2008 2.0D 143 KM Sport[/color]
Ja obstawiam tą ostatnią diagnoze. Bo jak mówisz, że po wciśnięciu sprzęgła i na wolnych obrotach to wsio jasne. Sprzęgło masz hydrauliczne, jak wciśniesz pedał sprzęgła to silnik ma lżej co powoduje w minimalnym stopniu że pasek pracuje swobodniej przez co go słychać. Dodaj gazu zwiększa się jego "prędkość" więc przestaje. Puszczasz pedał sprzęgła silnik znów ma ciężej. Jak nie masz problemów ze sprzęgłem to na 99% pasek.
Arek_78 dzięki za rzeczową odpowiedź. Są dokładnie takie objawy. Mam jeszcze jedno pytanie- a może to "pada" napinacz paska alternatora? Pasek wymieniałek jakieś 1,5 roku temu, ale nie ruszałem żadnych rolek ani napinacza, od tej wymiany zrobiłem jakieś 10tyś km to pasek może jest dobry. Jak napinacz nie będzie dobrze napinał to i pasek słychać przy zmianie obciążenia...
[color=#800000]Mazda5 CR RF 2008 2.0D 143 KM Sport[/color]
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6