Brak mocy / rozwiązanie – brudny filtr paliwa

Postprzez MAZVAGTECH » 6 sie 2009, 21:46

XEDOS6 napisał(a):prawdopodobnie

A co to za ASO?
XEDOS6 napisał(a):dowiedzialem sie tylko ze jest problem z doladowaniem
Ale niech powiedza na czym ten problem polega?
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez XEDOS6 » 7 sie 2009, 08:19

przy odbiorze powiedzieli mi ze oni n ie moga dostac sie do srodka wtrysku zeby zobaczyc jego prace... brak systemu nie pozwala im wejsc ...posprawdzali wszystko zaczynajac od podcisnien konczac na turbo...czysczac egr i przepustnice. Podpieli sie kompem i pojechali sie przejechac pod onbciazeniem ma moc naprawde zbiera sie ale kopci...to ich slowa. Trzeba sprawdzic wtryski ...to ich slowa. umowilem sie ze wezme auto i pojade w trase pzrepalic je :) na innym paliwie moze cos pomoze. wyjezdzajac z serwisu bylem zdziwiony moc jest a nie bylo... naprawde znikoime ilosci dymu z tylu porownujac do wczesniejszej jazdy niebo a ziemia... mowie spoko nic mnie to nie kosztowalo poniewaz nie poradzili sobie z tym kopceniem to mnie nic nie skasowali:) przejechalem moze km... chcialem ruszyc ze swiatel a tu zonk......... dajac gazu wskazowka ledwo co reagowala na obroty wchodizla moze na 1500 ob/min nic wiecej i czarny dym z tylu::(:( i spowrotem do ASo . zostawilem go i teraz czekam na te. Zobaczymy moze w koncu poszlo to co powinno. napisalem wam wszystko co mi sie przytrafilo. pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez XEDOS6 » 7 sie 2009, 20:05

zgadnijcie co sie stalo........
puscily nity mocujace przeslone przepustnicy...przeslona trafila do kolektora i zapchala dopływ powietrza.....kolekor do wymiany... znalazlem uzywany jutro zawioze go do ASO. aby to bylo kon iec przebojow. pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez MAZVAGTECH » 8 sie 2009, 00:34

XEDOS6 napisał(a):puscily nity mocujace przeslone przepustnicy

Powiedz im w ASO ze to nie sa nity tylko srubki /na przyszlosc beda wiedzieli/
XEDOS6 napisał(a):kolekor do wymiany

Niepotrzebnie, wystarczylo przykrecic przepustnice na swoje miejsce Swoja droga juz spotkalem sie z czyms takim tez przepustnica wypadla ze swojego mocowania tylko co sie stalo z tymi srubkami ktore ja mocuja?
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez XEDOS6 » 8 sie 2009, 22:08

maxkls napisał(a):tylko co sie stalo z tymi srubkami ktore ja mocuja?

to nie srubki tylko nity puscily .... wiesz serwis sie nie podejmie regeneracji ...nie da gwarancji...znalazlem uzywany mam nadzieje ze nie bedzie mial w przyszlosci wady technicznej..pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez MAZVAGTECH » 8 sie 2009, 22:54

XEDOS6 napisał(a):to nie srubki tylko nity puscily

Moze i nity Rozbieralem juz takie kolektory i wszystkie przepustnice sa przykrecane oryginalnie srubkami
XEDOS6 napisał(a):ze nie bedzie mial w przyszlosci wady technicznej
Oby Nie przejmuj sie z ta usterka nie jestes pierwszy
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez XEDOS6 » 10 sie 2009, 09:18

ok. bed probowal nie myslec o tym ... w srode przyjdzie uszczelka pod kolektor mam nadzieje ze to wszystko sie wyjasni i bedzie gralo jak wczesniej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez Piterx » 15 sie 2009, 21:16

haha, to mi odkreciły się śróbki:) tam sa 2 sróbki a nie nity, miałem dokładnie to samo przeslona poszła pod prase, (wyprostowali) srobki kupiłem i jest ok a swoja droga juz widze ten dym z rury <lol> <lol> problem opisałem wczesniej na forum...
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Postprzez Jaksa » 15 sie 2009, 21:32

Piterx napisał(a):a swoja droga juz widze ten dym z rury
Szostki potrafią zadymiac , szczegolnie pierwsza jazda po naprawie ..... zasłona totalna <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez adas » 16 sie 2009, 20:19

U mnie to samo zdiagnozowali. Puściła jedna śruba od przepustnicy przy kolektorze ssącym, śrubka prawdopodobnie wprasowała się w tłok.Kolektor do wymiany, nie przykręcą śrubki,bo się boją? I się zastanawiam czy własnie tylko nie przykręcić nowej śrubki,czy wymienić kolektor.
Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2009, 14:16
Posty: 74
Skąd: Wrocław
Auto: M6 '03 136 MZR-GY

Postprzez asus » 17 paź 2009, 14:35

Witam mam pewien problem z moją M6 2,0 disel, w czasie deszczu po przejechaniu kilkunatu kilometrów silnik w przedziale 1200-1500 rpm zaczyna sie dławić przy przyspieszaniu, byłem akurat w pobliżu serwisu Mazdy, stwierdzili błąd P0093 ale w sumie nic więcej nie zrobili. Po wyjachaniu z serwisu było wszysko ok do czasu kiedy znowu nie zaczeło padać, w ostanim tygodniu padało 3 razy i za każdym razem były te same objawy. Dodam do tego ze przy zapalaniu rano, po zapaleniu silnika zapalą się na chwile kontrolki od kontroli trakcji i od ABSu. Moze ktos ma pomysł co może być przyczyną.
Z góry dzięki za jakies rady
asus
 

Postprzez lukas944 » 26 paź 2010, 11:14

Witam,

Wiem że temat byl wałkowany wielokrotnie ale nie bylo odpowiedzi konkretnej. Tak wiec w mojej M6 brakuje mocy od jakis 2miesiecy... Miesiąc temu byl wymieniany filtr paliwa oczywiscie zapchany syfem ale nic nie pomoglo... Turbina tez odpada bo kopci na czarno. niewiem tak myslalem z ojcem ze moze wtryskiwacze lub cos z nimi zwiazene? prosze o pomoc. pozdrawiam
lukas944
 

Postprzez gesekfus » 30 paź 2010, 22:12

Witam! Mam pytanie czy wie ktoś albo pokieruje mnie jak najprościej wymienić filtr paliwa?? bo nie robiłem tego i nie chce napsuc czegoś...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2010, 06:33
Posty: 37
Skąd: Berwick upon Tweed
Auto: Mazda 6
TS D 143
2007;]
232 km – 13 l = 5,6l/100km;]
z czego 40 po mieście;]
6.1-6.2/100km potwierdzone spalanie;]

Postprzez ela323f » 30 paź 2010, 22:25

wszystko kolego masz opisane w dziale diesel a dokładnie w citd
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 20:30
Posty: 142 (1/2)
Skąd: Puławy
Auto: mazda6 hatchback 121km citd

Postprzez mądry » 31 paź 2010, 08:49

lukas944 jeśli tego jeszcze nie robiłeś, a piszesz że filtr paliwa był zasyfiony to czas najwyższy na przerobienie tematu z linka poniżej
viewtopic.php?f=90&t=91177&hilit=sitko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Postprzez marc » 31 mar 2012, 15:45

Od kilku miesięcy nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie o przyczynę utraty mocy. Najbardziej jest odczuwalna przy przyspieszaniu (szarpnięcia jakby brakło paliwa) w zakresie obrotów silnika od 1500 do 3500. Przy jeździe stałą prędkością nie ma problemu.
Usterka nie jest odczuwalna przy zimnym silniku (ok. 2 minut) oraz przy obrotach powyżej 3500. Mam zamontowaną instalację LPG. Usterka występuje niezależnie od rodzaju paliwa. Jako źródło problemu wyeliminowane zostały świece i cewki zapłonowe. Przepływomierz podobno daje prawidłowe wskazania. Będę wdzięczny za jakąś podpowiedź, bo kolejnych dwóch elektromechaników nie może ustalić przyczyny. Mam perspektywę wymiany kolejno "podejrzanych" podzespołów (po omacku).
Z góry dziękuję za podpowiedz.
marc
 

Postprzez lukias81 » 31 mar 2012, 21:44

Pierwsze primo – uzupełnij profil
Drugie primo – jak już to zrobisz, to będziemy wiedzieli skąd jesteś i od razu będzie można podesłać Cię do fachowca co się zna na Maździe.
Wymiana po omacku to jest to co pseudofachowcy uwielbiają – może się uda naprawić, a z Ciebie <jelen> zrobi tylko i wydoi...
Mam fabrycznie ustawiony chaos..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2011, 21:09
Posty: 2055 (3/8)
Skąd: Lublin
Auto: T57HT
Xedos 6 CA KF

Postprzez dobrzyn22 » 1 kwi 2012, 22:02

Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5152 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6