Zatankowane złej jakości paliwo? Silnik przerywa. Co robić?
1, 2
Wyjazd ze stacji,przygazowanie przy zmianie biegu do 3500 tysiąca,Po 5 minutach jazdy kontrolka check engine i przerywanie na wolnych obrotach oraz podczas przyśpieszania.
Pomocy jestem w Chorwacji
Pomocy jestem w Chorwacji
- Od: 3 kwi 2011, 21:06
- Posty: 34
- Auto: Mazda 6 2.0 Exclusive Sport kombi 05-08
benzyna 147KM
na logikę, kiepskie paliwo...
Do sprawdzenia sitko w baku( pod siedzeniem z tyłu),do wymiany filtr paliwa i zalanie baku czymś normalnym...Ewentualnie ASO i sczytanie błędów...
Do sprawdzenia sitko w baku( pod siedzeniem z tyłu),do wymiany filtr paliwa i zalanie baku czymś normalnym...Ewentualnie ASO i sczytanie błędów...
mucha2005 napisał(a):Po 5 minutach jazdy kontrolka check engine i przerywanie na wolnych obrotach oraz podczas przyśpieszania.
szybko dotankuj najlepszej benzynki (czerwonej), a jak masz blisko sklep spozywczy lub market... kup litr denaturatu!
jak juz troszke wzmocnisz paliwo, to kup na stacji cos do czyszczenia ukladow wtryskowych do Pb...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
w Chorwacji złe paliwo to gdzie chłopie tankowałeś? 4 razy byłem i nigdy się nic nie wydarzyło . zalecam serwis i sprawdzenie na kompie błędów
- Od: 29 mar 2011, 21:02
- Posty: 109
- Skąd: Kobyłka/Warszawa
- Auto: Mondeo MKIV 2009 2.0 TDCI GHIA X -173km i 408NM!!
trebuh_b napisał(a):zalecam serwis i sprawdzenie na kompie błędów
tylko najpierw kolega musi tam dojechac...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
samochód jedzie w miarę normalnie przy większych prędkościach szarpanie jest nie odczuwalne,może spróbować odłączyć akumulator i zresetować kody błędów?po zdjęciu pokrywy plastikowej okazało się że 2 śruby(10) trzymające listwę wtryskową były były do połowy wykręcone a jedna z nich w ogóle wypadła
- Od: 3 kwi 2011, 21:06
- Posty: 34
- Auto: Mazda 6 2.0 Exclusive Sport kombi 05-08
benzyna 147KM
mucha2005 napisał(a):po zdjęciu pokrywy plastikowej okazało się że 2 śruby(10) trzymające listwę wtryskową były do połowy wykręcone a jedna z nich w ogóle wypadła
i Ty pojechales takim autem?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
mucha2005 napisał(a):Cały czas pali się check engine.
dolales denaturatu?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
przyczyn może być wiele – może po prostu masz świece w kiepskim stanie i nie radzą sobie z gorszym paliwem ?
też mnie dziwi jego jakość – ja co prawda lałem na Chorwacji lpg – ale spalanie zawsze niższe niż w PL i bez problemów.
szerokości, ja do kasowania błędów zabieram laptopa i kabelek z allegro za 40zł – jeszcze nie był potrzebny – ale wszystkim polecam w dalsze trasy
też mnie dziwi jego jakość – ja co prawda lałem na Chorwacji lpg – ale spalanie zawsze niższe niż w PL i bez problemów.
szerokości, ja do kasowania błędów zabieram laptopa i kabelek z allegro za 40zł – jeszcze nie był potrzebny – ale wszystkim polecam w dalsze trasy
- Od: 13 kwi 2011, 10:12
- Posty: 167
- Skąd: Częstochowa
- Auto: ford cmax
mucha2005 napisał(a):Jestem w trakcie szukania denaturatu
wiaze on "dziwne zwiazki" i lepiej auto pali... a uszlachetniacze to na przeczyszczenie pozniej...
teraz denaturat i dolac jak najlepszego paliwa... do pelna
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Jak wyjeździsz to paliwo, to po zatankowaniu "lepszego" odłącz aku i wtedy zobaczysz. Jak chceck powróci to coś się spierdzieliło. Paliwo mogło nie być przyczyną, a zwykły zbieg okoliczności ze zgaszeniem auta.
jezeli to bylo paliwo... to kontrolka powinna sama po jego wypaleniu zgasnac...
jezeli nie to:
jezeli nie to:
Arek_78 napisał(a):Jak chceck powróci to coś się spierdzieliło.
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
no to lipa,byłem w serwisie bosha ,zdjagnozowali spadek kompresji na 2 cylindrze ,to niestety nie paliwo,pytanie czy dociągnę tym autem do polski nie piłując go i jadąc spokojnie,dałem radę tak przejechać około 400 km i nic więcej na razie się nie dzieje ;–(((
- Od: 3 kwi 2011, 21:06
- Posty: 34
- Auto: Mazda 6 2.0 Exclusive Sport kombi 05-08
benzyna 147KM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6