Zużycie oleju
1, 2
Witam!
I ja mam problem z dużym zużyciem oleju:( Mazda 6 2.0 2005 facelift.
Samochód nie kopci na zimnym silniku ani przy normalnym użytkowaniu. Wracając z pracy zjeżdżam z dużej górki, 3/4 bieg, przejeżdżam jakieś 700/900 metrów nie dodając gazu – po czym zaczynam przyspieszać a za mną pozostaje niebieska chmura:(
Jakiś czas temu zdemontowałem przepustnicę i okazało się że w kolektorze dolotowym jest olej.
Potem zdemontowałem kolektor dolotowy (zdecydowanie odradzam samodzielny demontaż, cały dzień zmarnowałem na odkręcenie kilku śrub – brak dostępu) był wypełniony olejem. Olej był też na prawie wszystkich zaworach, pierwszy ( 4? ) cylinder był w miarę a dalej coraz gorzej. Ewidentnie puszczają uszczelniacze na zaworach:(.
Znalazłem w sklepie pewien preparat, nawet dość popularny tutaj. Jest to preparat rewitalizujący uszczelki, dolewany do oleju silnikowego. Zaaplikowałem więc puszkę, po jakimś czasie drugą, troszkę pojeździłem, zmieniłem olej i tak jakby pomogło. Zrobiłem trasę do Polski i z powrotem (w sumie prawie 5kkm) i wziął jakieś 0.7l oleju (przedtem jakieś 3-4L ).
Niestety mam wrażenie że zużycie oleju znów wzrasta:( .Naprawa głowicy w UK to ogromny koszt a fachowcy tutaj tacy że strach – czasami mam wrażenie że więcej mogą popsuć niż naprawić.
Moje pytanie, czy naprawiał ktoś uszczelniacze zaworów w Polsce?? I jaki był koszt części i robocizny?
Jakiś czas temu padła mi sonda lambda i mam przeczucie że było to spowodowane dużym zużyciem oleju, więc lepiej nie zwlekać zbyt długo z naprawą.
Pozdrawiam!
I ja mam problem z dużym zużyciem oleju:( Mazda 6 2.0 2005 facelift.
Samochód nie kopci na zimnym silniku ani przy normalnym użytkowaniu. Wracając z pracy zjeżdżam z dużej górki, 3/4 bieg, przejeżdżam jakieś 700/900 metrów nie dodając gazu – po czym zaczynam przyspieszać a za mną pozostaje niebieska chmura:(
Jakiś czas temu zdemontowałem przepustnicę i okazało się że w kolektorze dolotowym jest olej.
Potem zdemontowałem kolektor dolotowy (zdecydowanie odradzam samodzielny demontaż, cały dzień zmarnowałem na odkręcenie kilku śrub – brak dostępu) był wypełniony olejem. Olej był też na prawie wszystkich zaworach, pierwszy ( 4? ) cylinder był w miarę a dalej coraz gorzej. Ewidentnie puszczają uszczelniacze na zaworach:(.
Znalazłem w sklepie pewien preparat, nawet dość popularny tutaj. Jest to preparat rewitalizujący uszczelki, dolewany do oleju silnikowego. Zaaplikowałem więc puszkę, po jakimś czasie drugą, troszkę pojeździłem, zmieniłem olej i tak jakby pomogło. Zrobiłem trasę do Polski i z powrotem (w sumie prawie 5kkm) i wziął jakieś 0.7l oleju (przedtem jakieś 3-4L ).
Niestety mam wrażenie że zużycie oleju znów wzrasta:( .Naprawa głowicy w UK to ogromny koszt a fachowcy tutaj tacy że strach – czasami mam wrażenie że więcej mogą popsuć niż naprawić.
Moje pytanie, czy naprawiał ktoś uszczelniacze zaworów w Polsce?? I jaki był koszt części i robocizny?
Jakiś czas temu padła mi sonda lambda i mam przeczucie że było to spowodowane dużym zużyciem oleju, więc lepiej nie zwlekać zbyt długo z naprawą.
Pozdrawiam!
- Od: 18 wrz 2011, 23:32
- Posty: 7
- Skąd: Wellington, Somerset, UK
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 benzyna
2005 facelift
a gazu to auto nie widzialo czasem?
i jeszcze jaki przebieg autka?
ps. masz wiadomosc
i jeszcze jaki przebieg autka?
ps. masz wiadomosc
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Gazu nie było, a przebieg no cóż, kupiłem z przebiegiem 34,500 mil (książka serwisowa, mot, pełna dokumentacja) a później skontaktowali się ze mną z urzędu odnośnie unfair trading. Nie powiedzieli mi co było nie tak (ponieważ sprawa poszła do sądu i tłumaczyli się tajemnicą(jeszcze trwa)) ale dali do zrozumienia że przebieg może być zaniżony:(. Cóż, pech, kupując 3-letnie auto w benzynie nie spodziewałem się zbyt dużego przebiegu, 12tys mil na rok wyglądało naturalnie, no i stan samochodu nie wskazywał na wielki przebieg. Tym czasem licznik był skręcony prawdopodobnie o ponad 120tys!!! Mil. Swoją drogą kto kupuje benzyniaka by w niecałe 3 lata zrobić 150 000-170 000 mil!!!(nie potwierdzone ) przecież to jest ekonomicznie niezasadne!!
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
- Od: 18 wrz 2011, 23:32
- Posty: 7
- Skąd: Wellington, Somerset, UK
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 benzyna
2005 facelift
jach78c napisał(a):...ponieważ sprawa poszła do sądu i tłumaczyli się tajemnicą(jeszcze trwa)) ..!
a moze auto kpl. jest nielegalne?
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):moze auto kpl. jest nielegalne?
to zarekwiruja Mazde (po wyroku) i tyle bedzie z auta... a kolega bedzie musial sadzic sie ze sprzedawca o odszkodowanie...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
67igor1 napisał(a):...a kolega bedzie musial sadzic sie ze sprzedawca o odszkodowanie...
ale "gips".
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
O zarekwirowaniu raczej mowy nie ma. Sprawa rozpoczeła się 1.5 roku temu i gdy by to było coś poeażnego dawno by zarekwirowali. Urzędnicy powiedzieli że będą się ubiegać o odszkodowanie w moim inieniu, chcą ukarać sprzedawcę ponieważ handlował samochodami nie posiadając działalności – migał się od płacenia podatków.
- Od: 18 wrz 2011, 23:32
- Posty: 7
- Skąd: Wellington, Somerset, UK
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 benzyna
2005 facelift
a przy kupnie nie spostrzegles zuzytej galki i mieszka od biegow, kierownicy, gumek na pedalach, uszczelki na drzwiach kierowcy, czy chocby mocniej wyeksplatowanego fotela kierowcy.?
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Samochód wyglądał na przebieg jaki miał, gałka, kierownica, pedały, fotel, nie wyglądały mocno zużyte, nie były nowe ale nic nie wyglądało na intensywnie eksploatowane(samochód naprawdę świetnie się prezentował). jedyne do czego można było sie przyczepić to fotel pasażera był lekko pochaczony, kilka nitek zaciągniętych (ale nie zużyty czy wytarty) i wyraźne ślady użytkowania bagażnika no ale to kombi wiec chyba normalne:)
przepraszam za oftop
przepraszam za oftop
- Od: 18 wrz 2011, 23:32
- Posty: 7
- Skąd: Wellington, Somerset, UK
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 benzyna
2005 facelift
ok.
czli było o niego dbane lub sprzdając zrobił "to" profejonalnie.
ubolewam..
P.S. żadne Państwo nie będzie ubiegało się o odszodowanie dla Ciebie z tego tytułu,
tego możesz być pewnien.
pozdr.E
czli było o niego dbane lub sprzdając zrobił "to" profejonalnie.
ubolewam..
P.S. żadne Państwo nie będzie ubiegało się o odszodowanie dla Ciebie z tego tytułu,
tego możesz być pewnien.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
oraj, 20:26
Witam czy podkladki pod wtryskami uszkodzone mogą mieć wpływ na zużycie oleju rzędu 4 litrów w ciągu miesiąca i zrobieniu około 500 km plus dymi na zimnym i na ciepłym silniku ?,, dodam że turbina sprawdzana luzu brak kompresja na cylindrach ok czy jest sens wymieniać podkladki ? Czy zostaje remont silnika
Witam czy podkladki pod wtryskami uszkodzone mogą mieć wpływ na zużycie oleju rzędu 4 litrów w ciągu miesiąca i zrobieniu około 500 km plus dymi na zimnym i na ciepłym silniku ?,, dodam że turbina sprawdzana luzu brak kompresja na cylindrach ok czy jest sens wymieniać podkladki ? Czy zostaje remont silnika
#damianmatrix1986 napisał(a):...zy podkladki pod wtryskami uszkodzone mogą mieć wpływ na zużycie oleju ..
tak, Wymiana !
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Zaznaczę że luzu na wirniku niema zauważyłem jeszcze że przy ruszeniu się obrotów Tak jakby spadek chwilowy puścił masę spalenizny i dymu
Dopisano 18 gru 2016, 13:40:
Dodam Jeszce że dym leci z pod korka wlewu oleju i bagnetu masakra aż pryska olejem
Dopisano 18 gru 2016, 13:40:
Dodam Jeszce że dym leci z pod korka wlewu oleju i bagnetu masakra aż pryska olejem
Wymiana ,pilnie!
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6