Wymieniłem sobie przepływomierz problem dalej istnieje.
Czyli jak auto sie nagrzewa mam problem ze na 3 badz na 4 nie ma mocy, dopoki nie wcisniesz do konca zeby przelaczyl na 2 i wtedy dopiero auto ciagnie. dzis nagralem wideo jak dziala.
wyświetla błędy P 2187 i P2177, również P0303 czyli coś z zapłonami cylindrem(nr 3)ale to raz bywa raz nie, muszę zmienić miejscami i sprawdzić po prostu
PS przepraszam za użyte słownictwo nie jest zbyt bogate
brak mocy, błędy P2187 i P2177, P0303
Strona 1 z 1
viewtopic.php?t=86572
viewtopic.php?t=64476
Myślę, że P0303 jest tylko następstwem tamtych dwóch błędów.
PS. Słownictwo tak ubogie jak mieszanka paliwowa w Twojej Maździe.
viewtopic.php?t=64476
Myślę, że P0303 jest tylko następstwem tamtych dwóch błędów.
PS. Słownictwo tak ubogie jak mieszanka paliwowa w Twojej Maździe.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mr_Bartek napisał(a):http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=86572
viewtopic.php?t=64476
Myślę, że P0303 jest tylko następstwem tamtych dwóch błędów.
Jest jedno ale, bo kiepsko auto ciągni jak jest nagrzane. nie wiem czy to może być związane z pompą paliwa.
Sondy Lambda nowe dwie sztuki.
Witam. Znalazłem w czym był problem.
P0303 to jest błąd bo w 3 cylindrze mam cisnienie 5 barów, a powinno być od 12 do 17 według producenta.
P0303 to jest błąd bo w 3 cylindrze mam cisnienie 5 barów, a powinno być od 12 do 17 według producenta.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6