Elektroniczny ogranicznik prędkości – jak zdjąć/wyłączyć?
P.P napisał(a):Nie opowiadam Wam bajek naprawde 230 km/h idzie
Nagraj to i nam pokaż, bo nie uwierzymy. Nasze 3.0 v6 po zdjęciu ograniczika idą 240-250.
Ostatnio przeglądałem forum Mazda6club i żeby zdjąc ogranicznik to trzeba wymontowac pierścienie abs-u...
My ride's: Renault Espace 2.0 DCI 06' 175KM
Moja M6 --- SOLD
Moja M6 --- SOLD
Tom napisał(a):P.P napisał(a):Będzie okazja
to staniemy kolezko na kresce i zobaczymy co sie liczy czy 230 km/h na budziki czy przyspieszenie od 0-100 km/h
Wiadomo, przyspieszenie i nie mam do tego zadnych zastrzezen, nic nie pisalem ze bardziej liczy sie predkosc max. tylko po prostu myslicie ze Wam bajki opowiadam a wcale tak nie jest
- Od: 8 gru 2008, 15:09
- Posty: 61
- Skąd: Gostyń
- Auto: Mazda 6
Karwoś napisał(a):ostaram się jutro pstryknąć fotkę – ale samego filtru się nie zobaczy bo jest wpuszczony w lewe nadkole – są to 2 rury – jedna łączy silnik z przepływomierzem – i od razu można zamontować stożek – np jak jest jesień i dużo wody albo dokłada się łącznik i kolejną rurę metalową wyprofilowaną aż do samego nadkola.
Gdzie fotki Wysil się trochę dla kolegów już jest cieplej
- Od: 21 kwi 2008, 20:47
- Posty: 44
- Skąd: Polska Południowa
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r automat 6-bieg
witam podejrzewam, ze tez zostane wysmiany jak kolega P.P ale sam juz nie wiem jak to jest.? Moja M6 2.0 diesel 140KM ma niespelna 1100 kilometrow przejechanych i czy to mozliwe, ze wskazania predkosciomierza sa tak zawyzone, bo choc zal mi bylo tak szybko jechac to pokusa byla dosc duza aby sprawdzic ile mozna pojechac.? Mialo to miejsce na autostradzie, jechalem okolo 160 km/h na 6 biegu i bez redukowania na nizszy bieg zaczolem przyspieszac. Nie potrafie sprecyzowac po ilu sekundach ale nie trwalo to dlugo na liczniku bylo juz ponad 200 km/h. Ciagle pedal przyspieszenia wcisniety a predkosc rownym tempem wedrowala do gory. Nie probowalem zamykac licznika bo nie myslalem nawet ze jest to mozliwe. Wskazowka dotarla do 250km/h przy niespelna 5000 obr/min. i nie bylo jakiegos odczuwalnego odciecia paliwa czy cos w tym stylu. Z taka predkoscia juz bez wciskania do konca pedalu gazu jechalem okolo 3 km, szkoda mi bylo dluzej a tu gdzie mieszkam mandaty sa spore. Wyjasnijcie mi wiec o co chodzi z predkoscia max. ktora w tych modelach jest podawana jako 204 km/h.
kiedys byla mazda mx3 1.8 V6 24
pozniej golf IV variant
teraz : http://img193.imageshack.us/img193/9062 ... ekora1.jpg
pozniej golf IV variant
teraz : http://img193.imageshack.us/img193/9062 ... ekora1.jpg
- Od: 9 maja 2004, 19:43
- Posty: 32
- Skąd: Hobro (Danmark)
- Auto: M6 "09" 2.0 de 140 HP sedan
P.P może mieć rację... Jeśli ma diesla po lifcie z sześcioma biegami
Przy okazji, ile jedzie 2.0 141KM? Moja nie chce jechać więcej niż 200km/h licznikowe i jest wtedy przy około 5500 obr/min. Jest to wersja UK. Możliwe żeby też miała blokadę?
Przy okazji, ile jedzie 2.0 141KM? Moja nie chce jechać więcej niż 200km/h licznikowe i jest wtedy przy około 5500 obr/min. Jest to wersja UK. Możliwe żeby też miała blokadę?
Licznikowe 200km/h to 1.8 spokojnie osiaga .producent podaje prekosc max gps dla twojego modelu wynosi ona 208km/h gps czyli ok 213-215 licznikowo.Z tego co wiem to w UK nie stosuja blokad predkosci.A apropo sciagniecia blokady to znalazlem kolejna firme ktora mi to zrobi .Poprzednia to byla v-tech zazyczla sobie 1200zl .natomiast kolejna ktora znalazlem wola juz 2800 za taka usluge wraz ze strojeniem silnika aby poprawic jego osiagi.
- Od: 3 lip 2008, 22:22
- Posty: 51
- Skąd: Opole
- Auto: M6 L3 2005
Sprawdzę ile pokazuje gps jak będę miał okazję. Może felgi, opony i 5 osób na pokładzie miały wpływ na to, że Madzia nie chciała jechać więcej W zasadzie rzadko jeżdżę takimi prędkościami ale lepiej bym się czuł wiedząc, że jedzie tyle ile podał producent
Jeśli chodzi o ściąganie blokady to trochę sporo sobie wołają Nawet jeśli bym miał to bym nie ściągał za taką kasę.
Jeśli chodzi o ściąganie blokady to trochę sporo sobie wołają Nawet jeśli bym miał to bym nie ściągał za taką kasę.
Sprawdz napewno wysokosc opon czy nie odbiega od normy i srednice felgi .powinienes miec 205/55/16 lub 215/45/17 . A z doswiadczenia wiem ze przy predkosciach rzedu 200km/h samochod z 5 osobami na pokladzie bardziej rozbujasz niz jadac sam .Tu przewage bierze opor powietrza a im bardziej zaladowane auto tym nizsze. czyli wspolczynnik CX maleje.
- Od: 3 lip 2008, 22:22
- Posty: 51
- Skąd: Opole
- Auto: M6 L3 2005
GrabaOP dzięki za info. Oponki mam 215/45/17 i obniżone zawieszenie o jakieś 40mm więc zawsze jest niżej... muszę się widocznie z tym pogodzić, że nie chce jechać szybciej aczkolwiek na trasie w Niemczech przydałoby się nawet 250km/h
Kurcze ale mnie teraz temat będzie męczył... ciekawe ile koni ubyło Aż bym pojechał na hamownie...
Kurcze ale mnie teraz temat będzie męczył... ciekawe ile koni ubyło Aż bym pojechał na hamownie...
Siergiej napisał(a):Ostatnio jadąc z Katowic do Wroclawia /niestety 120 mph/ dwa samochody mineły mnie jak bym jechał maluczem, nie mówie że mamy super autostrady- ale czy glodujesz, jak masz zapas żarcia w lodówce?
jakoś nie chwytam o czym w zasadzie rozprawiacie, ale o elektronicznym ograniczniku prędkkości to chyba jacyś elektronicy powinni się tu wygadać. 2 tyg. temu po wymianie oleju silnikowego (castrol edge 5w-30) poleciałem swoją mazdą na kilkunastokilometrowym odcinku autostrady w krakowie 220 km/h (136,7 mph). czy to jest dobry wynik?
VENI, VIDI, Vsiadłem do Mazdy...
- Od: 14 sty 2009, 19:26
- Posty: 240
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 II GH 2.0 MZR-CD;
Honda CIVIC VIII Hatchback 140HP "Black" Wypasior :)
Witam nie znam się na gotowaniu ale odgrzeję tego kotleta czy w końcu ktoś zdjął ten ogranicznik?
-
Arkadius 73
Nie występowały ale bywało, że handlarz sprzedawał amerykańca jako europejczyka i na tym kończyła się wiedza nabywcy o przeszłości jego auta
PS: Cofnę się mocno do wyśmiania P.P o tym 230 km/h – w końcu mam taki sam silnik.
Zauważcie, że większość aut tej klasy z silnikiem 2.0 ok 140KM ma V max na poziomie 215 km/h dla sedana więc jak szukałem mazdy to wręcz byłem zdziwiony tymi 208 km/h a przecież silnik maksymalną moc osiąga przy obrotach które nawet przy skrzyni 5 pozwalają na szybszą jazdę. Ja miałem okazję tylko raz rozpędzić M6 powyżej 200 i było to dokładnie 210 i zostało osiągnięte bez jakiegoś wysiłku ale z racji, że mam krzywe felgi to auto zaczynało już zbytnio wibrować więc odpuściłem. Wg wskazań GPSa u mnie przekłamanie jest ok 3km/h na starcie + 2km/h na każde 50km/h także przy 100 przekłamuje mi ok 7 a przy 200 ok 11 także jeśli kolega P.P miałby podobnie to przy licznikowych 230 miałby rzeczywiste 218 czyli prędkość na poziomie innych aut tej mocy no ale lepiej wyśmiać niż uwierzyć – wiem wiem uwierają niektórych te blokady – ale ja bym się i tak chętnie zamienił na takie "pokrzywdzone" V6
No i niech nie dziwi to, że auta o 80KM mocniejsze pojadę raptem 20-30km/h szybciej – opory przecież rosną do kwadratu prędkości
PS: Cofnę się mocno do wyśmiania P.P o tym 230 km/h – w końcu mam taki sam silnik.
Zauważcie, że większość aut tej klasy z silnikiem 2.0 ok 140KM ma V max na poziomie 215 km/h dla sedana więc jak szukałem mazdy to wręcz byłem zdziwiony tymi 208 km/h a przecież silnik maksymalną moc osiąga przy obrotach które nawet przy skrzyni 5 pozwalają na szybszą jazdę. Ja miałem okazję tylko raz rozpędzić M6 powyżej 200 i było to dokładnie 210 i zostało osiągnięte bez jakiegoś wysiłku ale z racji, że mam krzywe felgi to auto zaczynało już zbytnio wibrować więc odpuściłem. Wg wskazań GPSa u mnie przekłamanie jest ok 3km/h na starcie + 2km/h na każde 50km/h także przy 100 przekłamuje mi ok 7 a przy 200 ok 11 także jeśli kolega P.P miałby podobnie to przy licznikowych 230 miałby rzeczywiste 218 czyli prędkość na poziomie innych aut tej mocy no ale lepiej wyśmiać niż uwierzyć – wiem wiem uwierają niektórych te blokady – ale ja bym się i tak chętnie zamienił na takie "pokrzywdzone" V6
No i niech nie dziwi to, że auta o 80KM mocniejsze pojadę raptem 20-30km/h szybciej – opory przecież rosną do kwadratu prędkości
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6