Strasznie klepią zawory, nie domyka się zawór dolotowy, silnik pracuje nierówno
1, 2
Witam,
Kolega ma straszny problem ze swoją Mazdą 6 2,0 2003 rok, przebieg 156tys mil. Mianowicie strasznie klepią zawory, zawór dolotowy się nie domyka i wywala niedopalone spaliny do filtra powietrza, często zapala się check engine, chodzi bardzo nierówno i syczy... to jest jego relacja (auto jest w UK). Jak widać jest nieciekawie...
Pytanie z jego strony jest takie, czy wymiana hydraulicznych popychaczy wystarczy, żeby pozbyć się problemu (podobno taka była wstępna analiza mechanika) oraz gdzie i za ile można takie popychacze dostać, bo u nich w GB drogo (30Ł za sztukę).
Proszę pomóżcie maździażowi w potrzebie
Kolega ma straszny problem ze swoją Mazdą 6 2,0 2003 rok, przebieg 156tys mil. Mianowicie strasznie klepią zawory, zawór dolotowy się nie domyka i wywala niedopalone spaliny do filtra powietrza, często zapala się check engine, chodzi bardzo nierówno i syczy... to jest jego relacja (auto jest w UK). Jak widać jest nieciekawie...
Pytanie z jego strony jest takie, czy wymiana hydraulicznych popychaczy wystarczy, żeby pozbyć się problemu (podobno taka była wstępna analiza mechanika) oraz gdzie i za ile można takie popychacze dostać, bo u nich w GB drogo (30Ł za sztukę).
Proszę pomóżcie maździażowi w potrzebie
- Od: 29 gru 2007, 15:25
- Posty: 248
- Skąd: Bestwina
- Auto: Było:
Mazda Mx-3 V6 1996r
Honda Accord 1,8VTec Sport 2001r
Jest:
kombi w dieslu czyli Mazda 6 CiTD 2007r.
Kogi napisał(a):Pytanie z jego strony jest takie, czy wymiana hydraulicznych popychaczy wystarczy
Ani diesel ani benzyna w M6 nie ma hydraulicznych popychaczy – przynajmniej silniki do pojemności 2.3 litra
Trzeba regulować i tyle. W benzynie więcej roboty (duuużo więcej, ale rzadziej)
PS
Co to za silnik????
Skąd te ceny i mechanik???
Kogi napisał(a):od golfów III uchowaj nas Boże...
I przed takimi mechanikami
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
hehe... no to angole takie spryciule są... w sklepie z częściami do japońców powiedzieli, że hydrauliczne, kumpel też najpierw myślał, że się reguluje i zwariował, ale myśli, że jak chłopy handlują częściami to wiedzą... cóż, szkoda gadać (mechanicy też fachury tam są ).
A może macie jakąś fotorelację z regulacji Normalnie na płytki Jakoś kumplowi wyjaśnić kork po kroku Może kumpel sam to zrobi, bo mu jeszcze Anglicy tam wstawią hydrauliczne
Inna sprawa czy to wystarczy jak takie są objawy
A może macie jakąś fotorelację z regulacji Normalnie na płytki Jakoś kumplowi wyjaśnić kork po kroku Może kumpel sam to zrobi, bo mu jeszcze Anglicy tam wstawią hydrauliczne
Inna sprawa czy to wystarczy jak takie są objawy
- Od: 29 gru 2007, 15:25
- Posty: 248
- Skąd: Bestwina
- Auto: Było:
Mazda Mx-3 V6 1996r
Honda Accord 1,8VTec Sport 2001r
Jest:
kombi w dieslu czyli Mazda 6 CiTD 2007r.
Domyslam sie ze jest to diesel a w dieslu reguluje sie zawory manualnie ale nie to jest powodem ..... chyba ze ktoś chciał regulowac a nie wiedzial o co tam chodzi ....napisz moze wiecej na ten temat od kiedy są takie objawy – bedzie łatwiej sprecyzowac /doradzic.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kogi napisał(a): problem z Mazdą 6 2,0 2003 rok, przebieg 156tys mil. klepią zawory, zawór dolotowy się nie domyka i wywala niedopalone spaliny do filtra powietrza, zapala się check engine, chodzi bardzo nierówno i syczy...
chyba tu regulacja nie pomoze....
ale dobrze mu zycze,
niech szuka kogos o dobrej i niepazernej duszy,
kto ma pojecie o motorach,
bo mi to pachnie sporymi kosztami..
powodzenia
E.
Ostatnio edytowano 4 lis 2008, 23:53 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kogi napisał(a):Mianowicie strasznie klepią zawory, zawór dolotowy się nie domyka i wywala niedopalone spaliny do filtra powietrza,
A może za klepanie odpowiada uszkodozny wtryskiwacz?
Co do wywalania spalin do dolotu – podobnie działą EGR.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
magicadm napisał(a):KogiOstani raz zapytam: Jaki silnik???
Na benzynę czy na rzepakowy olej???
kurcze, ale ze mnie głupek... prawie jak Ci angielscy mechanicy
Autko benzyna, a nie klekot (choć w stanie z opisu też klekot) – jak się ma mx-3 to się zapomina, że może być coś innego niż benzynka
- Od: 29 gru 2007, 15:25
- Posty: 248
- Skąd: Bestwina
- Auto: Było:
Mazda Mx-3 V6 1996r
Honda Accord 1,8VTec Sport 2001r
Jest:
kombi w dieslu czyli Mazda 6 CiTD 2007r.
Kogi napisał(a):Autko benzyna, a nie klekot
a ma zamontowany gaz?
jesli tak to jak dlugo?
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kogi napisał(a):Autko benzyna, a nie klekot
Tam się zawory teoretycznie reguluje co 100 czy 120 tys km...
..to chyba coś innego
PS
W benzynie luz regulujesz podkładkami, one też do tanich nie należą.
Zawsze możesz zdjąć pokrywę zaworów i pomierzyć luzy
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
magicadm napisał(a):Tam się zawory teoretycznie reguluje co 100 czy 120 tys km...
..to chyba coś innego
kurde ale jak to angole, to może nie regulowali nigdy, czyli przez 156tys. mil, a to przecież prawie 250tys. km
- Od: 29 gru 2007, 15:25
- Posty: 248
- Skąd: Bestwina
- Auto: Było:
Mazda Mx-3 V6 1996r
Honda Accord 1,8VTec Sport 2001r
Jest:
kombi w dieslu czyli Mazda 6 CiTD 2007r.
niech zmierzy kompresje
to cos bedzie wiadomo..
E.
to cos bedzie wiadomo..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Ukman napisał(a):Mogli poprostu nie wymieniac oleju
Znam to z autopsji – autko nie dojechało z Anglii do Polski – silnik zatarł sie, a w misce olejowej był jakiś glut
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Pawko_6 napisał(a): W silnikach benzynowych Mazdy, tej generacji, nie ma regulacji płytkowej.
eeeeeeeeeeeeeee
Co to za manual?
W moim jest procedura regulacji
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
magicadm napisał(a):W moim jest procedura regulacji
Za pomocą płytek?
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
magicadm napisał(a):Pawko_6 napisał:
Za pomocą płytek?
Tak – podobno są nieprzyzwoicie drogie
Możesz wrzucić rysunek, jak to wygląda?
Jak widać, są różne manuale. W ASO-Księżyno także informowali, że nie ma regulacji zaworów.
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6