Padające koła dwumasowe w Maździe6 2.0 MZR-CD
W silniku CD są jeszcze dwa koła dwumasowe – jedno na wałku rozrządu a drugie na kole pasowym
Te nie padają
Te nie padają
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Witam ponownie.
Wracając do mojego problemu odnośnie trzęsienia autem podczas ruszania to pojawił się nowy aspekt. Otóż nie używałem samochodu przez jakiś tydzień. Dzisiaj po wyruszeniu w trasę przez kilkadziesiąt kilometrów szarpanie było prawie niewyczuwalne szczególnie na zimnym silniku. Dopiero po jakimś czasie nasiliło się no i znowu zrobiło się uciążliwie. Stąd moje pytanie, czy przypuszczalnie padające u mnie koło dwumasowe może się tak różnie zachowywać w różnych temperaturach?
Pozdrawiam.
Wracając do mojego problemu odnośnie trzęsienia autem podczas ruszania to pojawił się nowy aspekt. Otóż nie używałem samochodu przez jakiś tydzień. Dzisiaj po wyruszeniu w trasę przez kilkadziesiąt kilometrów szarpanie było prawie niewyczuwalne szczególnie na zimnym silniku. Dopiero po jakimś czasie nasiliło się no i znowu zrobiło się uciążliwie. Stąd moje pytanie, czy przypuszczalnie padające u mnie koło dwumasowe może się tak różnie zachowywać w różnych temperaturach?
Pozdrawiam.
- Od: 7 wrz 2008, 02:09
- Posty: 49
- Skąd: wielkopolska
- Auto: Mazda 6 CiTD 136 KM. 2004r.
czy wymieniajac kpl. sprzegla + uszczelniacze, wymienia sie kolo 2masowe przy przebiegu ok 200tys. czy to wyrzucanie pieniedzy i bzdura
sam sobie chyba odpowiem... w 626 ditd nie ma koła 2 masowego to czemu w "moim" ulubionym serwisie aut japonskich proponowali mi wymiane sprzegla wraz z kolem dwumasowym i straszyli ze to takie drogie
sam sobie chyba odpowiem... w 626 ditd nie ma koła 2 masowego to czemu w "moim" ulubionym serwisie aut japonskich proponowali mi wymiane sprzegla wraz z kolem dwumasowym i straszyli ze to takie drogie
- Od: 30 cze 2007, 21:32
- Posty: 103
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD, 2001
frud – bo gdybyś się zgodził, to oni mieliby jednego klienta więcej, koło dwumasowe na zapleczu i Twoją zadowoloną minę (i odchudzony portfel).
Druga wersja – są cieniasy bo ASO nie znało się za bardzo (wcale) na DiTD – oni znają się dopiero od M6
Druga wersja – są cieniasy bo ASO nie znało się za bardzo (wcale) na DiTD – oni znają się dopiero od M6
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Moje auto ma obecnie powyzej 210tys- dochodza jakies dziwne wibracje i dzwieki od spodu- jednak mam nadzieje ze to tylko sprzeglo. Niedlugo odstawie auto do warsztatu i tam sie okaze jak wyglada kolo 2M. Wowczas zaglosuje w zakresie powyzej 200tys- dane beda wiarygodne.
A tak przy okazji- fajny pomysl ankiety.
A tak przy okazji- fajny pomysl ankiety.
- Od: 24 sty 2009, 18:40
- Posty: 11
- Skąd: Szczecin
- Auto: mazda 6 kombi 2003
....jutro zmieniam 2M + sprzęgło, przebieg licznikowy 98 tyś,– faktyczny nie wiem, kupiłem auto bez żadnych papierów, bez książki serwisowej itp. , jak zdemontują stare to wstawie foty, bo jestem ciekawy jak bardzo jest zajechane- ogólnie tłucze się niemiłosiernie
Witam!
Przygotowuje się właśnie do wymiany koła 2M. Przy tej okazji warto pewnie wymienic conajmniej tarcze sprzęgła.
Na jakie wymieniacie robiąc te naprawy? Na allegro w dobrej cenie znalazłem nowy komplet LUK'a – koło 2M komplet sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko). Co o tym sądzicie? Może być sprzęgło LUK'a czy musi być coś innego ?
Czy ktos może podrzucic (na PW moze byc) w jakich cenach wymienialiscie koło 2M ?
Pozdrawiam,
Paweł
Przygotowuje się właśnie do wymiany koła 2M. Przy tej okazji warto pewnie wymienic conajmniej tarcze sprzęgła.
Na jakie wymieniacie robiąc te naprawy? Na allegro w dobrej cenie znalazłem nowy komplet LUK'a – koło 2M komplet sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko). Co o tym sądzicie? Może być sprzęgło LUK'a czy musi być coś innego ?
Czy ktos może podrzucic (na PW moze byc) w jakich cenach wymienialiscie koło 2M ?
Pozdrawiam,
Paweł
- Od: 18 paź 2008, 19:48
- Posty: 30
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY 2004r 2,0 136KM
Wieszczu napisał(a): Na allegro w dobrej cenie znalazłem nowy komplet LUK'a – koło 2M komplet sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko). Co o tym sądzicie? Może być sprzęgło LUK'a czy musi być coś innego
originalnie jest tez LUK!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):originalnie jest tez LUK!
Wieszczu napisał(a):Czyli nie ma co się bać i można normalnie montować.
Dokładnie, jak wymontowali mi stare 2M to było na nim logo LUK'a
Wieszczu napisał(a):Ten komplet wydaje się być w bardzo dobrej cenie – koło 2M+sprzeglo za 3tys pln.
Co o tym sądzicie ?
Jak na allegro to cena dobra, bo ja juz ze dwa miesiące wcześniej szukałem i za 3 tyś komplet to ciężko znaleźć było a teraz jeszcze podrożały, ja kupiłem za 2 tyś koplet 2M, docisk, tarcza i łożysko oporowe – wszystko z rozbitka z przebiegiem niecałe 2 kkm , do tego wymiana 500 zł (w Rzeszowie) i opcjonalnie olej do skrzyni około 150 zł, ale po wymianie jakby inne auto, pedał sprzęgła chodzi tak lekko że ciąle mam wrażenie że jest zepsuty, biegi również lekko wchodzą bez żadnych oporów i haczeń, w aucie zrobiło się duuużo ciszej – ogólnie jak po przesiadce z tarktora rolniczego się czuję
P.S. Sprzęgło miałem zjechane do końca, mimo iż do końca nie ślizgało to tarcza była na wykończeniu, łożysko oporowe także ledwie trzymało się kupy o 2M nie wspomne – rozwalone na maxa, mechanik z doświadczenia i na oko ocenił przebieg mojej szóstki na 300 kkm (na liczniku 98 tyś)
P.S. 2 Podczas gdy odbierałem auto od mechanika "robili" właśnie volvo, niecałe 2 lata przebieg 320 kkm, "robili"-cofali licznik na 72 kkm, to była sobota – w niedzielę poszło od ręki po kilku godzinach od umieszczenia ogłoszenia.
Niezle, niezle.
No jest za 3tys na allegro komplet. Jutro zadzwonie i sie dopytam
Niezle z tym volvo i z Twoim przebiegiem. Spora różnica.. Współczuje Ci
Jak ten komplet będzie ok, to wezme cały i wymienie całe sprzęgło..
Pozdrawiam,
Paweł!
No jest za 3tys na allegro komplet. Jutro zadzwonie i sie dopytam
Niezle z tym volvo i z Twoim przebiegiem. Spora różnica.. Współczuje Ci
Jak ten komplet będzie ok, to wezme cały i wymienie całe sprzęgło..
Pozdrawiam,
Paweł!
- Od: 18 paź 2008, 19:48
- Posty: 30
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY 2004r 2,0 136KM
Maciek 251 napisał(a):P.S. 2 Podczas gdy odbierałem auto od mechanika "robili" właśnie volvo, niecałe 2 lata przebieg 320 kkm, "robili"-cofali licznik na 72 kkm, to była sobota – w niedzielę poszło od ręki po kilku godzinach od umieszczenia ogłoszenia.
bydlaki!
choc jeszcze gorszy ten kto im to zlecił i potem sprzedawał auto!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
A wszystko przez naiwnych Polaków, którzy chcą 10-letniego diesla poniżej 100 tys. przebiegu... a jak będzie 200 to się będzie krzywił i nie kupi. Wystarczy zmienić na 80, a z bananem na mordzie pojedzie autem do domu
Jak ja się cieszę, że u Mazdy jest już rejestr, chociaż przebieg będzie można zweryfikować...
Jak ja się cieszę, że u Mazdy jest już rejestr, chociaż przebieg będzie można zweryfikować...
W 110% zgadzam sie z domin1979- bo jak ktos chce ucziwie sprzedac to niech zapomni. A jak tylko cofnie licznik- auto pojdzie jak swieza buleczka. Kiedys pewien Pan opowiadal jak chcial sprzedac auto uczciwie (nie ukrywal duzego przebiegu) -jednak chetnych nie bylol. W konsekwencji zdecydowal sie na cofniecie licznika i auto poszlo na drugi dzien...
- Od: 24 sty 2009, 18:40
- Posty: 11
- Skąd: Szczecin
- Auto: mazda 6 kombi 2003
m6boy napisał(a):HEj.Mam MAzde 6 diesel 2004 rok i przy obrotach od okolo 1200 do 1500 auto delikatnie mi drga!CZy to moga byc objawy padajacego kola 2M?
raczej tak!
ale mozesz z tym jezdzic, dopoki nie zacznie mocniej szarpac
no i stukac, apotem walic i trzeec o obudowe skrzyni biegow
a tymczasem mozesz sobie szukac innego 2M..
powodzenia
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Bo tez wyczytalem ze to moze byc cos nie tak z wtryskami!Ale nie wiem .Auto ma okolo 160 000 i na wolnych obrotach jest ok.Tylko jak dodam gazu do 1200 to wtedy silnik ma troszke dziwny dzwiek i lekko trzesie autem!Gdy jednak dodam gazu to jest ok!Rowniez przy nizszych obrotach tego nie ma!CZy to mozliwe ze te "kolo dwumasowe" zachowuje sie tak tylko przy okreslonych obrotach silnika?
- Od: 31 mar 2009, 18:39
- Posty: 29
- Skąd: Zambrow/Bristol UK
- Auto: Mazda 6 diesel 2004
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6