Padające koła dwumasowe w Maździe6 2.0 MZR-CD

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Czy wymieniałeś koło dwumasowe w M6 CiTD?

Tak, przy przebiegu <100 000
6
1%
Tak, przy przebiegu od 100 000 do 125 000
15
2%
Tak, przy przebiegu od 125 000 do 150 000
28
4%
Tak, przy przebiegu od 150 000 do 175 000
33
5%
Tak, przy przebiegu od 175 000 do 200 000
39
6%
Tak, powyżej 200 000
35
6%
Nie, mam mniej jak 100 000
50
8%
Nie, mam przebieg między 100 000 a 125 000
58
9%
Nie, mam przebieg między 125 000 a 150 000
94
15%
Nie, mam przebieg między 150 000 a 175 000
90
14%
Nie, mam przebieg między 175 000 a 200 000
82
13%
Nie, mam przebieg powyżej 200 000 km
94
15%
 
Liczba głosów : 624

Postprzez theseus » 18 lut 2009, 23:18

a moze to sie komus przyda?

(by Admin: na forum nie publikujemy materiałów chronionych prawem autorskim)
Początkujący
 
Od: 10 sty 2009, 23:49
Posty: 5
Skąd: dublin

Postprzez xANDy » 23 lut 2009, 14:35

W silniku CD są jeszcze dwa koła dwumasowe – jedno na wałku rozrządu a drugie na kole pasowym :)
Te nie padają :D
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez manu » 24 lut 2009, 17:01

Witam ponownie.
Wracając do mojego problemu odnośnie trzęsienia autem podczas ruszania to pojawił się nowy aspekt. Otóż nie używałem samochodu przez jakiś tydzień. Dzisiaj po wyruszeniu w trasę przez kilkadziesiąt kilometrów szarpanie było prawie niewyczuwalne szczególnie na zimnym silniku. Dopiero po jakimś czasie nasiliło się no i znowu zrobiło się uciążliwie. Stąd moje pytanie, czy przypuszczalnie padające u mnie koło dwumasowe może się tak różnie zachowywać w różnych temperaturach?
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2008, 02:09
Posty: 49
Skąd: wielkopolska
Auto: Mazda 6 CiTD 136 KM. 2004r.

Postprzez Paweł Mo » 12 mar 2009, 11:19

Wczoraj jechałem z kolegą VW Golfem 1,9 TDi z 2006 roku. Jest pierwszym właścicielem tego samochodu, auto kupione w salonie. Koło 2M padło przy przebiegu 136 tys.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez frud » 14 mar 2009, 08:49

czy wymieniajac kpl. sprzegla + uszczelniacze, wymienia sie kolo 2masowe przy przebiegu ok 200tys. ?? czy to wyrzucanie pieniedzy i bzdura ??

sam sobie chyba odpowiem... w 626 ditd nie ma koła 2 masowego ?? to czemu w "moim" ulubionym serwisie aut japonskich proponowali mi wymiane sprzegla wraz z kolem dwumasowym ?? i straszyli ze to takie drogie ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2007, 21:32
Posty: 103
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 2.0 DITD, 2001

Postprzez xANDy » 24 mar 2009, 10:23

frud – bo gdybyś się zgodził, to oni mieliby jednego klienta więcej, koło dwumasowe na zapleczu i Twoją zadowoloną minę (i odchudzony portfel).
Druga wersja – są cieniasy bo ASO nie znało się za bardzo (wcale) na DiTD – oni znają się dopiero od M6
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez karchach » 25 mar 2009, 11:27

Moje auto ma obecnie powyzej 210tys- dochodza jakies dziwne wibracje i dzwieki od spodu- jednak mam nadzieje ze to tylko sprzeglo. Niedlugo odstawie auto do warsztatu i tam sie okaze jak wyglada kolo 2M. Wowczas zaglosuje w zakresie powyzej 200tys- dane beda wiarygodne.
A tak przy okazji- fajny pomysl ankiety.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 sty 2009, 18:40
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Auto: mazda 6 kombi 2003

Postprzez Maciek 251 » 25 mar 2009, 21:48

....jutro zmieniam 2M + sprzęgło, przebieg licznikowy 98 tyś,– faktyczny nie wiem, kupiłem auto bez żadnych papierów, bez książki serwisowej itp. , jak zdemontują stare to wstawie foty, bo jestem ciekawy jak bardzo jest zajechane- ogólnie tłucze się niemiłosiernie <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2006, 18:54
Posty: 248 (0/1)
Skąd: Rzeszów/Dynów
Auto: M6 2,0 CiTD 136PS Exclusive'04

Postprzez Wieszczu » 29 mar 2009, 18:39

Witam!
Przygotowuje się właśnie do wymiany koła 2M. Przy tej okazji warto pewnie wymienic conajmniej tarcze sprzęgła.
Na jakie wymieniacie robiąc te naprawy? Na allegro w dobrej cenie znalazłem nowy komplet LUK'a – koło 2M komplet sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko). Co o tym sądzicie? Może być sprzęgło LUK'a czy musi być coś innego ?
Czy ktos może podrzucic (na PW moze byc) w jakich cenach wymienialiscie koło 2M ?

Pozdrawiam,
Paweł
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2008, 19:48
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004r 2,0 136KM

Postprzez Enduro » 29 mar 2009, 18:48

Wieszczu napisał(a): Na allegro w dobrej cenie znalazłem nowy komplet LUK'a – koło 2M komplet sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko). Co o tym sądzicie? Może być sprzęgło LUK'a czy musi być coś innego

originalnie jest tez LUK!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Wieszczu » 29 mar 2009, 19:00

Czyli nie ma co się bać i można normalnie montować.
Ten komplet wydaje się być w bardzo dobrej cenie – koło 2M+sprzeglo za 3tys pln.
Co o tym sądzicie ?
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2008, 19:48
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004r 2,0 136KM

Postprzez Maciek 251 » 29 mar 2009, 22:04

Enduro napisał(a):originalnie jest tez LUK!


Wieszczu napisał(a):Czyli nie ma co się bać i można normalnie montować.


Dokładnie, jak wymontowali mi stare 2M to było na nim logo LUK'a

Wieszczu napisał(a):Ten komplet wydaje się być w bardzo dobrej cenie – koło 2M+sprzeglo za 3tys pln.
Co o tym sądzicie ?

Jak na allegro to cena dobra, bo ja juz ze dwa miesiące wcześniej szukałem i za 3 tyś komplet to ciężko znaleźć było a teraz jeszcze podrożały, ja kupiłem za 2 tyś koplet 2M, docisk, tarcza i łożysko oporowe – wszystko z rozbitka z przebiegiem niecałe 2 kkm :D , do tego wymiana 500 zł (w Rzeszowie) i opcjonalnie olej do skrzyni około 150 zł, ale po wymianie jakby inne auto, pedał sprzęgła chodzi tak lekko że ciąle mam wrażenie że jest zepsuty, biegi również lekko wchodzą bez żadnych oporów i haczeń, w aucie zrobiło się duuużo ciszej – ogólnie jak po przesiadce z tarktora rolniczego się czuję <glupek2>
P.S. Sprzęgło miałem zjechane do końca, mimo iż do końca nie ślizgało to tarcza była na wykończeniu, łożysko oporowe także ledwie trzymało się kupy o 2M nie wspomne – rozwalone na maxa, mechanik z doświadczenia i na oko ocenił przebieg mojej szóstki na 300 kkm (na liczniku 98 tyś)
P.S. 2 Podczas gdy odbierałem auto od mechanika "robili" właśnie volvo, niecałe 2 lata przebieg 320 kkm, "robili"-cofali licznik na 72 kkm, to była sobota – w niedzielę poszło od ręki po kilku godzinach od umieszczenia ogłoszenia. <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2006, 18:54
Posty: 248 (0/1)
Skąd: Rzeszów/Dynów
Auto: M6 2,0 CiTD 136PS Exclusive'04

Postprzez Wieszczu » 29 mar 2009, 22:21

Niezle, niezle.

No jest za 3tys na allegro komplet. Jutro zadzwonie i sie dopytam :)
Niezle z tym volvo i z Twoim przebiegiem. Spora różnica.. Współczuje Ci :(
Jak ten komplet będzie ok, to wezme cały i wymienie całe sprzęgło..

Pozdrawiam,
Paweł!
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2008, 19:48
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004r 2,0 136KM

Postprzez Enduro » 29 mar 2009, 23:31

Maciek 251 napisał(a):P.S. 2 Podczas gdy odbierałem auto od mechanika "robili" właśnie volvo, niecałe 2 lata przebieg 320 kkm, "robili"-cofali licznik na 72 kkm, to była sobota – w niedzielę poszło od ręki po kilku godzinach od umieszczenia ogłoszenia. <lol>

bydlaki!
choc jeszcze gorszy ten kto im to zlecił i potem sprzedawał auto!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez domin1979 » 30 mar 2009, 08:01

A wszystko przez naiwnych Polaków, którzy chcą 10-letniego diesla poniżej 100 tys. przebiegu... a jak będzie 200 to się będzie krzywił i nie kupi. Wystarczy zmienić na 80, a z bananem na mordzie pojedzie autem do domu :|
Jak ja się cieszę, że u Mazdy jest już rejestr, chociaż przebieg będzie można zweryfikować...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez karchach » 30 mar 2009, 10:39

W 110% zgadzam sie z domin1979- bo jak ktos chce ucziwie sprzedac to niech zapomni. A jak tylko cofnie licznik- auto pojdzie jak swieza buleczka. Kiedys pewien Pan opowiadal jak chcial sprzedac auto uczciwie (nie ukrywal duzego przebiegu) -jednak chetnych nie bylol. W konsekwencji zdecydowal sie na cofniecie licznika i auto poszlo na drugi dzien...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 sty 2009, 18:40
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Auto: mazda 6 kombi 2003

Postprzez m6boy » 31 mar 2009, 18:45

HEj.Mam MAzde 6 diesel 2004 rok i przy obrotach od okolo 1200 do 1500 auto delikatnie mi drga!CZy to moga byc objawy padajacego kola 2M?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 18:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Postprzez Enduro » 31 mar 2009, 18:51

m6boy napisał(a):HEj.Mam MAzde 6 diesel 2004 rok i przy obrotach od okolo 1200 do 1500 auto delikatnie mi drga!CZy to moga byc objawy padajacego kola 2M?

raczej tak!
ale mozesz z tym jezdzic, dopoki nie zacznie mocniej szarpac
no i stukac, apotem walic i trzeec o obudowe skrzyni biegow
a tymczasem mozesz sobie szukac innego 2M..
powodzenia
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez m6boy » 31 mar 2009, 19:01

Bo tez wyczytalem ze to moze byc cos nie tak z wtryskami!Ale nie wiem .Auto ma okolo 160 000 i na wolnych obrotach jest ok.Tylko jak dodam gazu do 1200 to wtedy silnik ma troszke dziwny dzwiek i lekko trzesie autem!Gdy jednak dodam gazu to jest ok!Rowniez przy nizszych obrotach tego nie ma!CZy to mozliwe ze te "kolo dwumasowe" zachowuje sie tak tylko przy okreslonych obrotach silnika?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 18:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Postprzez Yapa » 31 mar 2009, 19:30

m6boy napisał(a):mozliwe ze te "kolo dwumasowe" zachowuje sie tak tylko przy okreslonych obrotach silnika?

możliwe, przy obrotach od których dostaje najwięcej w kość tak jest
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6