Padające koła dwumasowe w Maździe6 2.0 MZR-CD

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Czy wymieniałeś koło dwumasowe w M6 CiTD?

Tak, przy przebiegu <100 000
6
1%
Tak, przy przebiegu od 100 000 do 125 000
15
2%
Tak, przy przebiegu od 125 000 do 150 000
28
4%
Tak, przy przebiegu od 150 000 do 175 000
33
5%
Tak, przy przebiegu od 175 000 do 200 000
39
6%
Tak, powyżej 200 000
35
6%
Nie, mam mniej jak 100 000
50
8%
Nie, mam przebieg między 100 000 a 125 000
58
9%
Nie, mam przebieg między 125 000 a 150 000
94
15%
Nie, mam przebieg między 150 000 a 175 000
90
14%
Nie, mam przebieg między 175 000 a 200 000
82
13%
Nie, mam przebieg powyżej 200 000 km
94
15%
 
Liczba głosów : 624

Postprzez m6boy » 13 maja 2009, 20:37

To znaczy jest to wtyczka na gorze Zaworu ERG?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 18:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Postprzez Enduro » 13 maja 2009, 20:41

m6boy napisał(a):To znaczy jest to wtyczka na gorze Zaworu ERG?

no.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez m6boy » 13 maja 2009, 21:35

To znaczy jest!Czyli trzeba bedzie nowy bo uzywka to nie bardzo chyba?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 18:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Postprzez Enduro » 13 maja 2009, 22:37

m6boy napisał(a):To znaczy jest!Czyli trzeba bedzie nowy bo uzywka to nie bardzo chyba?

nowy jest nowy
i to absolutnie
tylko cene trzeba przełknąć...

P.S.mam używany do odsprzedania,
jakby co..na PW
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez benek1 » 21 gru 2009, 12:28

Wchodzę w temat bo ponieważ niebawem okazac się moze że koło 2M w mojej staro nowej MPVce będzie do wymiany. Objawy : na wolnych obrotach 750 samochodem nieprzyjemnie trzęsie mam wrażenie, że tak nie powinno byc. Podczas ruszania (raczej tylko) trzesie znacznie mocniej. Później ok
Wystarczy zwiekszyc obroty do 1000 i drgawek brak. Na innych obrotach nie występują. Podobno w tym roku miał wymieniane sprzęgło komplet bez 2M. Co jeszcze może wchodzic w grę poduszki?, zawory do kalibracji?
Wygląda na to iż oryginał 2M to produkt LUKa tylko w opakowaniu dla Mazdy, a zamiennik to dla urozmaicenia produkt LUKa tylko w swoim opakowaniu i tańszy. Ciekawe czy pod względem jakościowym (dokładnośc technologiczna) są takie same.
Pozdrawiam
MAZDA MPV OK
Początkujący
 
Od: 21 lip 2008, 15:26
Posty: 29
Skąd: Gdańsk
Auto: MPV 2002 2.0Diesel 136KM
MPV 2002 2.0 Benz LPG

Postprzez Myjk » 21 gru 2009, 13:04

benek1 napisał(a):Co jeszcze może wchodzic w grę poduszki?

Przy trzęsieniu tylko olejowa poduszka silnika. Koło 2M stuka/dzwoni.
Trzeba naprawdę nieźle katować K2M żeby je zajechać.
Zresztą popatrz na statystyki.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez adas » 21 gru 2009, 13:59

Witam. Mam przebiegu 201000. Wiem, że mój 2mas nie jest już w najlepszej kondycji, bo jednak trochę poszarpuje jak powoli ruszam. Lecz mam taką grzechotkę od 800 do około 2000 obr/min(dalej nie słyszę) oraz też mi poszarpuje na biegu jałowym. Czy ta grzechotka to jest to co pisałeś "stuka/dzwoni" ? To grzechotanie słychać jak daje i puszczam gaz na luzie jak również jadę i przyśpieszam na biegu i hamuje silnikiem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2009, 14:16
Posty: 74
Skąd: Wrocław
Auto: M6 '03 136 MZR-GY

Postprzez benek1 » 21 gru 2009, 14:30

Dzięki Myjk wezmę pod uwagę.
Czy takie sprawy z uszkodzoną poduszką mają miejsce tylko wtedy gdy mamy doczynienia z dzwonem czy mogą wystąpić samoistnie?
A zapomniałem są też kłopoty z jedynką – haczy inne biegi ok
Ostatnio edytowano 23 gru 2009, 11:06 przez benek1, łącznie edytowano 1 raz
MAZDA MPV OK
Początkujący
 
Od: 21 lip 2008, 15:26
Posty: 29
Skąd: Gdańsk
Auto: MPV 2002 2.0Diesel 136KM
MPV 2002 2.0 Benz LPG

Postprzez Prezzi » 21 gru 2009, 14:33

jak wciskasz sprzeglo jest jakas roznica ?
M2 08 1.3 86 KM – super autko miejsko damskie :D

M6 09 2.0 143 KM DPF :)
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2009, 12:39
Posty: 48
Skąd: Poznań
Auto: M6 GY 03r 121 KM –> 157 KM

Postprzez Myjk » 21 gru 2009, 14:40

adas napisał(a):Czy ta grzechotka to jest to co pisałeś "stuka/dzwoni" ?

Musiałbyś nagrać, bo ciężko stwierdzić. Generalnie w kole 2M zrywają się sprężyny – nie ma co amortyzować i przy szarpnięciu wału po prostu metal uderza o siebie stąd stuki. Czasem sprężyny
strzelają i stąd "dzwonienie".

benek1 napisał(a):Czy takie sprawy z uszkodzoną poduszką mają miejsce tylko wtedy gdy mamy doczynienia z dzwonem czy mogą wystąpić samoistnie?

Mogą wystąpić samoistnie. Poszukaj na forum tematu o poduszce olejowej.
Była na to AFAIR akcja serwisowa, ale chyba już po ptokach.

benek1 napisał(a):A zapomniałem są też kłopoty z jedynką – chaczy inne biegi ok

Normalka niestety. Te skrzynie mają strasznie słabo synchronizowaną "jedynkę" – o ile w ogóle mają.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez benek1 » 21 gru 2009, 14:47

U mnie jak wciskam sprzegło – żadnej róznicy. Teraz żona pojechała nim do pracy wiec nie mam możliwości nagrania. Może później. Ale żadnych stuków puków nie słyszalem. No a jak ta jedynka to normalka to współczuje sobie i żonie w szcególności. Chyba się troche wepchnąłem. Przepraszam
MAZDA MPV OK
Początkujący
 
Od: 21 lip 2008, 15:26
Posty: 29
Skąd: Gdańsk
Auto: MPV 2002 2.0Diesel 136KM
MPV 2002 2.0 Benz LPG

Postprzez Myjk » 21 gru 2009, 14:49

benek1 napisał(a):No a jak ta jedynka to normalka to współczuje sobie i żonie w szcególności.

Znaczy, ona powinna wchodzić bez problemów na postoju. Natomiast jak ruszysz,
to >10 na zimno i > 20 na ciepło są problemy z włożeniem biegu.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez benek1 » 21 gru 2009, 14:55

Na postoju też kiepsko – chaczy skubana. Niestety myślę, że to mogą byc powiązane spraw z trzesieniem na wolnych i podczas ruszania.
MAZDA MPV OK
Początkujący
 
Od: 21 lip 2008, 15:26
Posty: 29
Skąd: Gdańsk
Auto: MPV 2002 2.0Diesel 136KM
MPV 2002 2.0 Benz LPG

Postprzez krzych » 21 gru 2009, 15:17

Brakuje opcji:

Nie, ale slysze odglosy o ktorych znawcy mowia "kolo dwumasowe".
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez czyczu » 21 gru 2009, 17:04

Ja wymieniałem przy około 190tys. Magda z 3 ręki :/
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2009, 13:49
Posty: 56
Skąd: Przemyśl /Polska / Neu-Ulm / Deutschland
Auto: Mazda 6 2.0 D Combi 2003r.

Postprzez benek1 » 21 gru 2009, 18:12

Ja ciągle mam nadzieję, że jeszcze nie. W sumie i mi i koncernowi Mazda na tym powinno zależeć ;)
MAZDA MPV OK
Początkujący
 
Od: 21 lip 2008, 15:26
Posty: 29
Skąd: Gdańsk
Auto: MPV 2002 2.0Diesel 136KM
MPV 2002 2.0 Benz LPG

Postprzez krzych » 21 gru 2009, 18:14

benek1 napisał(a):Ja ciągle mam nadzieję, że jeszcze nie. W sumie i mi i koncernowi Mazda na tym powinno zależeć ;)


Wprost przeciwnie, koncern oczekuje haraczu.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez daniel2505 » 22 gru 2009, 08:30

benek1 napisał(a):Wchodzę w temat bo ponieważ niebawem okazac się moze że koło 2M w mojej staro nowej MPVce będzie do wymiany. Objawy : na wolnych obrotach 750 samochodem nieprzyjemnie trzęsie mam wrażenie, że tak nie powinno byc. Podczas ruszania (raczej tylko) trzesie znacznie mocniej. Później ok
Wystarczy zwiekszyc obroty do 1000 i drgawek brak.


Opisałeś właśnie dokładnie objawy jakie meczą mnie od kilku tygodni. Sam nie wiem co to może być ale niestety mentalnie przygotowują się już na przeciąg w portfelu związany z wymianą koła 2M. Moze uda mi się jeszcze przed świętami podjechać do Jaksy na diagnozę usterki bo dobija mnie to trzęsienie budą, zwłaszcza podczas ruszania.

Myjk napisał(a):Przy trzęsieniu tylko olejowa poduszka silnika. Koło 2M stuka/dzwoni.


No i tutaj jest właśnie zgryz. Nic nie stuka niie dzwoni, nie ma wibracji na pedale sprzęgła po jego delikatnym wciśnięciu. Z drugiej jednak trony podczas jazdy jak zdejmuje nogę z gazu wyraźnie czuć takie szarpnięcie dodając gazu (nawet na 4, 5 biegu) też jest takie szarpnięcie jakbu jednak był jakis luz w układzie przeniesienia napędu. Coś czuję że Mazda zrobi mi nieprzyjemny prezent na śwęta <glupek2>

EDIT: Jakby tego było mało właśnie padł mi akumulator, ale był jeszcze fabryczny więc mu wybaczam :D
Mazda 6 z pewnością jest najprzystojniejszym, a byc może i najlepiej prowadzącym się czterodrzwiowym sedanem klasy średniej dostępnym na rynku...
Jeremy Clarkson "Nie zatrzymasz mnie"

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2009, 07:58
Posty: 101
Skąd: Radom
Auto: Mazda 6 2.0 CITD 121KM+AMH BOX

Postprzez krzych » 22 gru 2009, 10:57

A jak zmieniasz biegi i wysprzeglasz to slyszysz takie chechłanie nascie razy (tak jakby zwalniajac dwumas o cos ocieral)?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez daniel2505 » 22 gru 2009, 11:09

No właśnie nic nie słyszę, ani przy zmianie biegu, ani przy ruszaniu gdy trzęsie jest cisza.
Mazda 6 z pewnością jest najprzystojniejszym, a byc może i najlepiej prowadzącym się czterodrzwiowym sedanem klasy średniej dostępnym na rynku...
Jeremy Clarkson "Nie zatrzymasz mnie"

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2009, 07:58
Posty: 101
Skąd: Radom
Auto: Mazda 6 2.0 CITD 121KM+AMH BOX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6