Padające koła dwumasowe w Maździe6 2.0 MZR-CD
m6boy napisał(a):To znaczy jest to wtyczka na gorze Zaworu ERG?
no.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
m6boy napisał(a):To znaczy jest!Czyli trzeba bedzie nowy bo uzywka to nie bardzo chyba?
nowy jest nowy
i to absolutnie
tylko cene trzeba przełknąć...
P.S.mam używany do odsprzedania,
jakby co..na PW
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Wchodzę w temat bo ponieważ niebawem okazac się moze że koło 2M w mojej staro nowej MPVce będzie do wymiany. Objawy : na wolnych obrotach 750 samochodem nieprzyjemnie trzęsie mam wrażenie, że tak nie powinno byc. Podczas ruszania (raczej tylko) trzesie znacznie mocniej. Później ok
Wystarczy zwiekszyc obroty do 1000 i drgawek brak. Na innych obrotach nie występują. Podobno w tym roku miał wymieniane sprzęgło komplet bez 2M. Co jeszcze może wchodzic w grę poduszki?, zawory do kalibracji?
Wygląda na to iż oryginał 2M to produkt LUKa tylko w opakowaniu dla Mazdy, a zamiennik to dla urozmaicenia produkt LUKa tylko w swoim opakowaniu i tańszy. Ciekawe czy pod względem jakościowym (dokładnośc technologiczna) są takie same.
Pozdrawiam
Wystarczy zwiekszyc obroty do 1000 i drgawek brak. Na innych obrotach nie występują. Podobno w tym roku miał wymieniane sprzęgło komplet bez 2M. Co jeszcze może wchodzic w grę poduszki?, zawory do kalibracji?
Wygląda na to iż oryginał 2M to produkt LUKa tylko w opakowaniu dla Mazdy, a zamiennik to dla urozmaicenia produkt LUKa tylko w swoim opakowaniu i tańszy. Ciekawe czy pod względem jakościowym (dokładnośc technologiczna) są takie same.
Pozdrawiam
MAZDA MPV OK
- Od: 21 lip 2008, 15:26
- Posty: 29
- Skąd: Gdańsk
- Auto: MPV 2002 2.0Diesel 136KM
MPV 2002 2.0 Benz LPG
benek1 napisał(a):Co jeszcze może wchodzic w grę poduszki?
Przy trzęsieniu tylko olejowa poduszka silnika. Koło 2M stuka/dzwoni.
Trzeba naprawdę nieźle katować K2M żeby je zajechać.
Zresztą popatrz na statystyki.
Pozdor Myjk
Witam. Mam przebiegu 201000. Wiem, że mój 2mas nie jest już w najlepszej kondycji, bo jednak trochę poszarpuje jak powoli ruszam. Lecz mam taką grzechotkę od 800 do około 2000 obr/min(dalej nie słyszę) oraz też mi poszarpuje na biegu jałowym. Czy ta grzechotka to jest to co pisałeś "stuka/dzwoni" ? To grzechotanie słychać jak daje i puszczam gaz na luzie jak również jadę i przyśpieszam na biegu i hamuje silnikiem.
- Od: 24 sty 2009, 14:16
- Posty: 74
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 '03 136 MZR-GY
Dzięki Myjk wezmę pod uwagę.
Czy takie sprawy z uszkodzoną poduszką mają miejsce tylko wtedy gdy mamy doczynienia z dzwonem czy mogą wystąpić samoistnie?
A zapomniałem są też kłopoty z jedynką – haczy inne biegi ok
Czy takie sprawy z uszkodzoną poduszką mają miejsce tylko wtedy gdy mamy doczynienia z dzwonem czy mogą wystąpić samoistnie?
A zapomniałem są też kłopoty z jedynką – haczy inne biegi ok
Ostatnio edytowano 23 gru 2009, 11:06 przez benek1, łącznie edytowano 1 raz
MAZDA MPV OK
- Od: 21 lip 2008, 15:26
- Posty: 29
- Skąd: Gdańsk
- Auto: MPV 2002 2.0Diesel 136KM
MPV 2002 2.0 Benz LPG
adas napisał(a):Czy ta grzechotka to jest to co pisałeś "stuka/dzwoni" ?
Musiałbyś nagrać, bo ciężko stwierdzić. Generalnie w kole 2M zrywają się sprężyny – nie ma co amortyzować i przy szarpnięciu wału po prostu metal uderza o siebie stąd stuki. Czasem sprężyny
strzelają i stąd "dzwonienie".
benek1 napisał(a):Czy takie sprawy z uszkodzoną poduszką mają miejsce tylko wtedy gdy mamy doczynienia z dzwonem czy mogą wystąpić samoistnie?
Mogą wystąpić samoistnie. Poszukaj na forum tematu o poduszce olejowej.
Była na to AFAIR akcja serwisowa, ale chyba już po ptokach.
benek1 napisał(a):A zapomniałem są też kłopoty z jedynką – chaczy inne biegi ok
Normalka niestety. Te skrzynie mają strasznie słabo synchronizowaną "jedynkę" – o ile w ogóle mają.
Pozdor Myjk
U mnie jak wciskam sprzegło – żadnej róznicy. Teraz żona pojechała nim do pracy wiec nie mam możliwości nagrania. Może później. Ale żadnych stuków puków nie słyszalem. No a jak ta jedynka to normalka to współczuje sobie i żonie w szcególności. Chyba się troche wepchnąłem. Przepraszam
MAZDA MPV OK
- Od: 21 lip 2008, 15:26
- Posty: 29
- Skąd: Gdańsk
- Auto: MPV 2002 2.0Diesel 136KM
MPV 2002 2.0 Benz LPG
benek1 napisał(a):No a jak ta jedynka to normalka to współczuje sobie i żonie w szcególności.
Znaczy, ona powinna wchodzić bez problemów na postoju. Natomiast jak ruszysz,
to >10 na zimno i > 20 na ciepło są problemy z włożeniem biegu.
Pozdor Myjk
Brakuje opcji:
Nie, ale slysze odglosy o ktorych znawcy mowia "kolo dwumasowe".
Nie, ale slysze odglosy o ktorych znawcy mowia "kolo dwumasowe".
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
benek1 napisał(a):Ja ciągle mam nadzieję, że jeszcze nie. W sumie i mi i koncernowi Mazda na tym powinno zależeć
Wprost przeciwnie, koncern oczekuje haraczu.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
benek1 napisał(a):Wchodzę w temat bo ponieważ niebawem okazac się moze że koło 2M w mojej staro nowej MPVce będzie do wymiany. Objawy : na wolnych obrotach 750 samochodem nieprzyjemnie trzęsie mam wrażenie, że tak nie powinno byc. Podczas ruszania (raczej tylko) trzesie znacznie mocniej. Później ok
Wystarczy zwiekszyc obroty do 1000 i drgawek brak.
Opisałeś właśnie dokładnie objawy jakie meczą mnie od kilku tygodni. Sam nie wiem co to może być ale niestety mentalnie przygotowują się już na przeciąg w portfelu związany z wymianą koła 2M. Moze uda mi się jeszcze przed świętami podjechać do Jaksy na diagnozę usterki bo dobija mnie to trzęsienie budą, zwłaszcza podczas ruszania.
Myjk napisał(a):Przy trzęsieniu tylko olejowa poduszka silnika. Koło 2M stuka/dzwoni.
No i tutaj jest właśnie zgryz. Nic nie stuka niie dzwoni, nie ma wibracji na pedale sprzęgła po jego delikatnym wciśnięciu. Z drugiej jednak trony podczas jazdy jak zdejmuje nogę z gazu wyraźnie czuć takie szarpnięcie dodając gazu (nawet na 4, 5 biegu) też jest takie szarpnięcie jakbu jednak był jakis luz w układzie przeniesienia napędu. Coś czuję że Mazda zrobi mi nieprzyjemny prezent na śwęta
EDIT: Jakby tego było mało właśnie padł mi akumulator, ale był jeszcze fabryczny więc mu wybaczam
- Od: 24 lip 2009, 07:58
- Posty: 101
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 6 2.0 CITD 121KM+AMH BOX
A jak zmieniasz biegi i wysprzeglasz to slyszysz takie chechłanie nascie razy (tak jakby zwalniajac dwumas o cos ocieral)?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
No właśnie nic nie słyszę, ani przy zmianie biegu, ani przy ruszaniu gdy trzęsie jest cisza.
- Od: 24 lip 2009, 07:58
- Posty: 101
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 6 2.0 CITD 121KM+AMH BOX
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6