OK, to przy najbliższej okazji powalczę z tym.
Tak mnie zastanawia tylko czy ta spinka się sama złamała czy gazownik przy przeprowadzaniu kabli ja uciął żeby mu nie przeszkadzała :/ Kable tamtędy idą.
Dziś założyłem nowy filtr Knecht i jakoś autko mi trochę odżyło
Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Obudowa filtra powietrza
1, 2
warkakw napisał(a):...
Dziś założyłem nowy filtr Knecht i jakoś autko mi trochę odżyło
Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
polecam wyczyscic auto w srodku, umyj i przepoleruje karoserie, zmien olej w silniku i skrzyni a zobaczysz ze duzo lepiej chodzi, jakby druga mlodosc w nim odzyla.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Umyte i odkurzone przed Majówką Zabrakło czasu na wosk i nabłyszczacz deski, ale i tak różnica jest. Choć przez umycie okazało się gdzie zostałem poprzecierany. Wrrr!
Olej silnika i filtr na jesieni zmieniłem i od tamtej pory jakieś 6 tys km zrobione dopiero.
Filtr powietrza pierwszy raz zmieniłem od zakupu (wrzesień 2012). Jakiś taki lekko czarny był co mnie zaskoczyło :/
Olej silnika i filtr na jesieni zmieniłem i od tamtej pory jakieś 6 tys km zrobione dopiero.
Filtr powietrza pierwszy raz zmieniłem od zakupu (wrzesień 2012). Jakiś taki lekko czarny był co mnie zaskoczyło :/
- Od: 26 sie 2012, 17:06
- Posty: 33
- Auto: Mazda 6 Comfort 2006r 1.8 Benzyna Liftback z LPG BRC Sequent 24
Witam wszystkich.
Ostatnim czasem byłem zmuszony do wyjęcia ze swojej szóstki całej obudowy filtra powietrza. Po jego ponownym założeniu i zamontowaniu rurki i 3 wężyków mam wrażenie jakby auto było bardziej muliste przy wciskaniu gazu przy ruszaniu. Czy któraś z rurek którą przyczepia się do filtra powietrza mogła ulec rozszczelnieniu / przedziurawieniu i mogło to spowodować utratę dynamiki ?
Dodam tylko że trzy wężyki wykonane z pianki podłączyłem w te same kanały które były przed demontażem obudowy. Czy ma ktoś na ten temat wiedzę ?
Ostatnim czasem byłem zmuszony do wyjęcia ze swojej szóstki całej obudowy filtra powietrza. Po jego ponownym założeniu i zamontowaniu rurki i 3 wężyków mam wrażenie jakby auto było bardziej muliste przy wciskaniu gazu przy ruszaniu. Czy któraś z rurek którą przyczepia się do filtra powietrza mogła ulec rozszczelnieniu / przedziurawieniu i mogło to spowodować utratę dynamiki ?
Dodam tylko że trzy wężyki wykonane z pianki podłączyłem w te same kanały które były przed demontażem obudowy. Czy ma ktoś na ten temat wiedzę ?
Nie, na dole powina być blacha z dwoma lub trzeba gumami która trzyma puchę. Trzymanie nie jest to mur beton, ale dosc twardo to siedzi.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
U mnie luźno lata, nawet nie mam niczym przykręcone po tym jak wyleciał stożek, także tym nie ma co się przejmować ale jeżeli jednak tak jest to to co pisał Rafał wyżej.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
A ja jestem zdania, że nie może latać luźno bo podczas obciążenia silnilka puszka drga i powstają zawirowania, co może się odbić jakoś tam na mocy i momencie. Wkońcu producent z jakiegoś powodu tak a nie inaczej to zrobił
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Nie napisałem ze mi lata zresztą nie ma na to miejsca
Nabryzgane olejem z mojego S5
Nabryzgane olejem z mojego S5
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
filtr obudowa jest wsadzona na trzy gumy
E
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam – jestem szczęśliwym posiadaczem mazdy 6 1,8 z 2006r WagonActiv.
Powoli dochodzę o co chodzi ale mam jedno pytanie dotyczące filtra powietrza.
W moim modelu obudowa ma dwa doloty powietrza z zewnątrz – jeden z boku-spodu i drugi wyglądający jak komin z pokrywa od góry. W pierwszej chwili myślałem, że ten górny ma termostat (jak np w renault clio i twingo) i "zasysa" ciepłe powietrze z komory silnika kiedy jest zimny. Ale nic tam nie ma – ciągnie z obydwu a ten górny -ciepły ma krótszą drogę do filtra niż dolny za zderzakiem. Myślałem, że może na lato zamyka się go klapką (ma takie dziwne szyny) ale nic takiego nigdzie nie znalazłem.
Druga sprawa z tym związana to "skrzela" otwory w przednich nadkolach od strony komory silnika – po co to jest? Dostęp powietrza, chłodzenie czy wielkie G ( z prostej przyczyny – komora silnika po podróży nad morze wyglądała jak w "zatopku" a filtr powietrza był lekko wilgotny).
Szukałem tematu ale nie znalazłem (może słabo )
Powoli dochodzę o co chodzi ale mam jedno pytanie dotyczące filtra powietrza.
W moim modelu obudowa ma dwa doloty powietrza z zewnątrz – jeden z boku-spodu i drugi wyglądający jak komin z pokrywa od góry. W pierwszej chwili myślałem, że ten górny ma termostat (jak np w renault clio i twingo) i "zasysa" ciepłe powietrze z komory silnika kiedy jest zimny. Ale nic tam nie ma – ciągnie z obydwu a ten górny -ciepły ma krótszą drogę do filtra niż dolny za zderzakiem. Myślałem, że może na lato zamyka się go klapką (ma takie dziwne szyny) ale nic takiego nigdzie nie znalazłem.
Druga sprawa z tym związana to "skrzela" otwory w przednich nadkolach od strony komory silnika – po co to jest? Dostęp powietrza, chłodzenie czy wielkie G ( z prostej przyczyny – komora silnika po podróży nad morze wyglądała jak w "zatopku" a filtr powietrza był lekko wilgotny).
Szukałem tematu ale nie znalazłem (może słabo )
-
drqbuzz
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6