Obudowa filtra powietrza

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez warkakw » 30 kwi 2013, 09:15

OK, to przy najbliższej okazji powalczę z tym.

Tak mnie zastanawia tylko czy ta spinka się sama złamała czy gazownik przy przeprowadzaniu kabli ja uciął żeby mu nie przeszkadzała :/ Kable tamtędy idą.

Dziś założyłem nowy filtr Knecht i jakoś autko mi trochę odżyło <jupi>


Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2012, 17:06
Posty: 33
Auto: Mazda 6 Comfort 2006r 1.8 Benzyna Liftback z LPG BRC Sequent 24

Postprzez Enduro » 30 kwi 2013, 11:49

warkakw napisał(a):...
Dziś założyłem nowy filtr Knecht i jakoś autko mi trochę odżyło <jupi>
Dzięki za pomoc. Pozdrawiam

polecam wyczyscic auto w srodku, umyj i przepoleruje karoserie, zmien olej w silniku i skrzyni a zobaczysz ze duzo lepiej chodzi, jakby druga mlodosc w nim odzyla.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez warkakw » 30 kwi 2013, 11:58

Umyte i odkurzone przed Majówką ;) Zabrakło czasu na wosk i nabłyszczacz deski, ale i tak różnica jest. Choć przez umycie okazało się gdzie zostałem poprzecierany. Wrrr!

Olej silnika i filtr na jesieni zmieniłem i od tamtej pory jakieś 6 tys km zrobione dopiero.

Filtr powietrza pierwszy raz zmieniłem od zakupu (wrzesień 2012). Jakiś taki lekko czarny był co mnie zaskoczyło :/
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2012, 17:06
Posty: 33
Auto: Mazda 6 Comfort 2006r 1.8 Benzyna Liftback z LPG BRC Sequent 24

Postprzez dobrzyn22 » 30 kwi 2013, 20:16

proszę trzymać się tematu <czytaj> ;)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5153 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez sound » 15 mar 2014, 16:59

Witam wszystkich.
Ostatnim czasem byłem zmuszony do wyjęcia ze swojej szóstki całej obudowy filtra powietrza. Po jego ponownym założeniu i zamontowaniu rurki i 3 wężyków mam wrażenie jakby auto było bardziej muliste przy wciskaniu gazu przy ruszaniu. Czy któraś z rurek którą przyczepia się do filtra powietrza mogła ulec rozszczelnieniu / przedziurawieniu i mogło to spowodować utratę dynamiki ?
Dodam tylko że trzy wężyki wykonane z pianki podłączyłem w te same kanały które były przed demontażem obudowy. Czy ma ktoś na ten temat wiedzę ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 kwi 2011, 13:27
Posty: 13 (1/0)
Auto: Mazda 6, 2.0 kombi SKYACTIV-G, 165KM 6MT

Postprzez zwier88 » 8 sty 2016, 21:31

Czy to normalne, że obudowa filtra powietrza ma luz? Dzisiaj przy wymianie wkładu zauważyłem, że mogę nią dosyć mocno ruszać w górę, w dół. Ruch ograniczał praktycznie tylko dolot.
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2014, 17:03
Posty: 39 (0/1)
Auto: Mazda 6 1.8L, 2003r

Postprzez xRafalx » 8 sty 2016, 21:58

Nie, na dole powina być blacha z dwoma lub trzeba gumami która trzyma puchę. Trzymanie nie jest to mur beton, ale dosc twardo to siedzi.
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Yoki » 8 sty 2016, 22:10

U mnie luźno lata, nawet nie mam niczym przykręcone po tym jak wyleciał stożek, także tym nie ma co się przejmować ale jeżeli jednak tak jest to to co pisał Rafał wyżej.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 9 sty 2016, 12:25.
Powód: porządki

Postprzez xRafalx » 8 sty 2016, 22:55

A ja jestem zdania, że nie może latać luźno bo podczas obciążenia silnilka puszka drga i powstają zawirowania, co może się odbić jakoś tam na mocy i momencie. Wkońcu producent z jakiegoś powodu tak a nie inaczej to zrobił :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Yoki » 8 sty 2016, 23:54

Nie napisałem ze mi lata zresztą nie ma na to miejsca

Nabryzgane olejem z mojego S5
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Enduro » 9 sty 2016, 00:32

filtr obudowa jest wsadzona na trzy gumy
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez drqbuzz » 27 lip 2016, 22:45

Witam – jestem szczęśliwym posiadaczem mazdy 6 1,8 z 2006r WagonActiv.
Powoli dochodzę o co chodzi ale mam jedno pytanie dotyczące filtra powietrza.
W moim modelu obudowa ma dwa doloty powietrza z zewnątrz – jeden z boku-spodu i drugi wyglądający jak komin z pokrywa od góry. W pierwszej chwili myślałem, że ten górny ma termostat (jak np w renault clio i twingo) i "zasysa" ciepłe powietrze z komory silnika kiedy jest zimny. Ale nic tam nie ma – ciągnie z obydwu a ten górny -ciepły :) ma krótszą drogę do filtra niż dolny za zderzakiem. Myślałem, że może na lato zamyka się go klapką (ma takie dziwne szyny) ale nic takiego nigdzie nie znalazłem.
Druga sprawa z tym związana to "skrzela" otwory w przednich nadkolach od strony komory silnika – po co to jest? Dostęp powietrza, chłodzenie czy wielkie G ( z prostej przyczyny – komora silnika po podróży nad morze wyglądała jak w "zatopku" a filtr powietrza był lekko wilgotny).
Szukałem tematu ale nie znalazłem :) (może słabo :) )
drqbuzz
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6