witam!
Padł mi regulator napięcia w alternatorze mazda 6,2003r 121KM benzyna,a ze elektryk nie mógł znalezc w katalogu regulatora do mojei madzi to przerobil z innego auta.I byłoby wszystko ok.tylko teraz caly czas mi sie pali dioda akumulatora,bo dla komputera nie ma ładowania w tym samochodzie.wiec teraz mam do wyboru:znalezc regulator napiecia "l813 pd a3tg0091"(ten numer podał mi elektryk moze byc inna kolejnosc),albo kupic nowy alternator (co jest troche drogie),lub moze ktos mi poradzi jak zgasic te lampke na stałe?
Uszkodzony regulator napiecia alternatora.
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 1 mar 2011, 00:09 przez dragul, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Edycja tematu
Powód: Edycja tematu
-
dragul
Kolego ja miałem to samo tyle że w mazda 6 2003 diesel 136KM, alternator ładował mi do 15,8V paliła się lampka akumulatora i lampka kontrolki wody w filtrze paliwa,po wymianie regulatora napięcia które mnie kosztowały razem z wymianą 500zł wszystko wróciło do normy.Znajdź nowy regulator wymień i będzie wszystko ok.
- Od: 8 sty 2010, 15:32
- Posty: 5
- Auto: MAZDA 6 2.0D chip box 167KM/380Nm
dzieki riperek,a wiesz moze gdzie moge zamówic taki regulator? bo opisany wczesniej elektryk twierdzil ze nie ma takiego w katalogu i niewie skad go wziąc.
-
dragul
poszukaj tutaj może coś znajdziesz http://www.bazarek.pl/produkt/0/414278/ ... iecia.html
- Od: 8 sty 2010, 15:32
- Posty: 5
- Auto: MAZDA 6 2.0D chip box 167KM/380Nm
Poszukaj na aukcjach używany alternator. Dużo mniejsze pieniądze a efekt ten sam. Nie ma się czego bać regulator albo działa poprawnie albo nie.
--Nigdy nie polemizuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem--
- Od: 31 lip 2009, 13:47
- Posty: 126
- Skąd: Kraj kwitnącej wiśni
- Auto: Była...Mazda 6 GG 1,8 benzin...
Jest Ford Focus Mk3 Titanium EcoNetic
a gdzie sie znajduje ten regulator bo mi nie chce odpalic i miga mi ta dioda od akumlatora,
- Od: 13 sty 2019, 02:12
- Posty: 1
- Auto: Mazda 6 GG 1.8 B 120k, 2007 r. L813
w środku alternatora, razem ze szczotkotrzymaczem
u mnie w 5-ce jest altek Mitsubishi, one są kompletnie niezawodne jeśli nie kombinujesz przesadnie z elektryką i nie masz akumulatora ze zwarciem cel
i kolega dobrze prawi – na forum Mitsu wszystkie alternatory w których ktoś grzebał i zakładał regulator zamiennik działają gorzej niż przed albo się sypią prędzej niż później
kup używany altek, rozkręć (to tylko 4 śrubki), zobacz długość szczotek, jak za krótkie to wymień, można od razu łożyska zmienić – taka operacja 50zł kosztuje, łożyska NTN montowałem w Sylwestra
szczotki można dobrać 5x8x23 – takie mają wymiary
tu masz fotę jak wygląda szczotkotrzymacz, w środku stojana, u dołu zdjęcia
u mnie w 5-ce jest altek Mitsubishi, one są kompletnie niezawodne jeśli nie kombinujesz przesadnie z elektryką i nie masz akumulatora ze zwarciem cel
i kolega dobrze prawi – na forum Mitsu wszystkie alternatory w których ktoś grzebał i zakładał regulator zamiennik działają gorzej niż przed albo się sypią prędzej niż później
kup używany altek, rozkręć (to tylko 4 śrubki), zobacz długość szczotek, jak za krótkie to wymień, można od razu łożyska zmienić – taka operacja 50zł kosztuje, łożyska NTN montowałem w Sylwestra
szczotki można dobrać 5x8x23 – takie mają wymiary
tu masz fotę jak wygląda szczotkotrzymacz, w środku stojana, u dołu zdjęcia
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6