błąd P2227-C

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Kolkrabe » 30 sie 2016, 19:55

Witam

Chodzi o silnik diesla RF-7J
Mazda 6 z 2007 po liftingu


Taki problem – podczas jazdy do domu mialem wypalanie DPF – zwiekszone spalanie, temperatura na katalizatorach powyzej 500 stopni.
Po wypalaniu zaczela mi mrugac kontrolka dpf + i blad P2459-FF – czestotliwosc wypalania.
kontrolka check engine sie NIE sweci.

Po dojechaniu do domu podpatrzylem wartosci na
PM_ACC = 0.3
Pm_gen = 1.28
PM_Acc_DSS = 0,15

Chcialem jeszcze raz sprawdzic bledy i teraz pojawil sie P2227-C – barometric pressure circuit (BARO)

Dodam, ze wlasnie zamierzalem sie na zmiane oleju bo jest jakies 0.5 cm do X.
Czy to moze by to?

Czy ktos ma inne teorie?



Dzieki z gory
Kolkrabe
Początkujący
 
Od: 9 wrz 2011, 20:07
Posty: 29
Skąd: Elgin
Auto: Mazda 6
TS2 2007
143KM
2.0 Diesel + DPF

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6