Witam
Chodzi o silnik diesla RF-7J
Mazda 6 z 2007 po liftingu
Taki problem – podczas jazdy do domu mialem wypalanie DPF – zwiekszone spalanie, temperatura na katalizatorach powyzej 500 stopni.
Po wypalaniu zaczela mi mrugac kontrolka dpf + i blad P2459-FF – czestotliwosc wypalania.
kontrolka check engine sie NIE sweci.
Po dojechaniu do domu podpatrzylem wartosci na
PM_ACC = 0.3
Pm_gen = 1.28
PM_Acc_DSS = 0,15
Chcialem jeszcze raz sprawdzic bledy i teraz pojawil sie P2227-C – barometric pressure circuit (BARO)
Dodam, ze wlasnie zamierzalem sie na zmiane oleju bo jest jakies 0.5 cm do X.
Czy to moze by to?
Czy ktos ma inne teorie?
Dzieki z gory
Kolkrabe
błąd P2227-C
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6