Jarek Fąfara napisał(a):Ale po co zaraz głupek ? usmiech
To nie do Ciebie przeca
www.mazdaspeed.pl
To make vehicle go LEFT, either increase caster on right so it is greater than caster on left, or decrease caster
on left so it is less than caster on right.
Dutch napisał(a):Co trzeba wyregulować lub może dodać i jak?Łożyska?
Jaksa napisał(a):jak bardzo chcesz wyeliminowac wadę wymien / dokup 2xgorne mocowania amorka + 2xłozyska + 2xosłony amorów , koszt materiałów ( z przed roku 1100 zł tyle płaciłem – wymieniałem u siebie )
scieszon napisał(a): już chciałem z tym jechać na geometrię mając podejrzenia, że samochód był po przejściach ale skoro znawcy tematu piszą, że jest to po prostu wada fabryczna to od dzisiaj śpię spokojnie DZIĘKI WIELKIE !
Vater napisał(a):scieszon napisał(a): już chciałem z tym jechać na geometrię mając podejrzenia, że samochód był po przejściach ale skoro znawcy tematu piszą, że jest to po prostu wada fabryczna to od dzisiaj śpię spokojnie DZIĘKI WIELKIE !
I chcesz tak jezdzic? Mnie to bardzo wkurza, bo jednak ciagle trzeba kompensowac (troche niepolskie slowo) ta sciaganie. Przy bocznym wietrze staje sie to po prostu niebezpieczne. Widocznie przyzwyczailem sie za bardzo do jazdy jak po szynach poprzednia Meganka.
To make vehicle go LEFT, either increase caster on right so it is greater than caster on left, or decrease caster on left so it is less than caster on right.
FRONT LOWER CONTROL ARM ADJUSTMENT – Ustawienie wahaczy
The front tires should contact the ground during Steps 2-10, otherwise, the applied stress on the lower arm bushings will not be enough and the results will be less effective.
Vater napisał(a):I chcesz tak jezdzic? Mnie to bardzo wkurza, bo jednak ciagle trzeba kompensowac (troche niepolskie slowo) ta sciaganie. Przy bocznym wietrze staje sie to po prostu niebezpieczne. Widocznie przyzwyczailem sie za bardzo do jazdy jak po szynach poprzednia Meganka.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6