Kontrolki DSC i hamulca ręcznego świecą równocześnie – dolej płynu hamulcowego

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez AKURAT » 18 maja 2011, 15:01

kurcze rano wyjechalem nic nie swiecilo przejechalem ok 80km, po wyjsciu z roboty (auto stalo na sloncu) zalaczam i po minucie swiatelka sie zapalily. Podjechalem do sklepu po wyjsciu i odpaleniu swiatelek brak :/
O co chodzi?

Ps. Podjade pod wieczor po ten plyn i doleje ale to chyba nie to skoro tak raz gasnie raz swieci

_________________________

Edit:

kurcze a na zakretce pisze uzywac tylko DOT 3 :/ a ja juz kupilem DOT 4 :|
Ostatnio edytowano 18 maja 2011, 17:09 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie pisz posta pod swoim postem... prosze edytuj swoj post...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2008, 13:39
Posty: 136
Auto: Mazda 6 2.0 Benz, 2003

PostTen post został usunięty przez Gość 18 maja 2011, 17:10.
Powód: post pod postem

Postprzez Wojtek » 18 maja 2011, 17:10

67igor1 napisał(a):
epik napisał(a):(DOT3 lub DOT4)


i mozna mieszac :D
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez AKURAT » 18 maja 2011, 17:21

ok to wlewam :D
choć dalej nie wiem czemu sie swiatelka swiecily pozniej zgasly (jeszcze nie dolalem plynu)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2008, 13:39
Posty: 136
Auto: Mazda 6 2.0 Benz, 2003

Postprzez AKURAT » 22 maja 2011, 13:02

kurcze płyn hamulcowy dolałem ale dalej wyświetlają mi się DSC OFF, ręczny zaciągnięty, auto w poślizgu, abs
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2008, 13:39
Posty: 136
Auto: Mazda 6 2.0 Benz, 2003

Postprzez Wojtek » 22 maja 2011, 13:39

AKURAT napisał(a):ale dalej wyświetlają mi się DSC OFF, ręczny zaciągnięty, auto w poślizgu, abs


jedz na komputer i odczytaj bledy... jak mozesz, to podaj ich kody tutaj... zobaczymy co mu dolega :)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez AKURAT » 22 maja 2011, 19:41

67igor1 napisał(a):
AKURAT napisał(a):ale dalej wyświetlają mi się DSC OFF, ręczny zaciągnięty, auto w poślizgu, abs


jedz na komputer i odczytaj bledy... jak mozesz, to podaj ich kody tutaj... zobaczymy co mu dolega :)


no tak tylko musialbym dokladnie trafic w chwile pojawienia się lampek :)
np. dzis do sklepu swiecily, z powrotem juz nie <glupek2>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2008, 13:39
Posty: 136
Auto: Mazda 6 2.0 Benz, 2003

Postprzez Wojtek » 22 maja 2011, 19:47

AKURAT napisał(a):np. dzis do sklepu swiecily, z powrotem juz nie


komputer powinien pamietac bledy... z opisem "nie wystepuja w danej chwili"
(niestety nie zawsze tak jest)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez AKURAT » 26 maja 2011, 20:50

dziś lampki zaświeciły się przyspieszając dość szybko i przejezdzajac po zwirku (tak jakby moglby wpasc w poslizg)

jak znajde czas to podjade pod ASO i sczytam bledy
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2008, 13:39
Posty: 136
Auto: Mazda 6 2.0 Benz, 2003

Postprzez AKURAT » 4 cze 2011, 14:27

więc przyjechałem z komputera i tak:
błędy
C1175
C1236
C1956
B1484
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2008, 13:39
Posty: 136
Auto: Mazda 6 2.0 Benz, 2003

Postprzez AKURAT » 11 cze 2011, 08:21

nikt nie wie co to za bledy?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2008, 13:39
Posty: 136
Auto: Mazda 6 2.0 Benz, 2003

Postprzez zetek » 12 cze 2011, 14:01

AKURAT napisał(a):nikt nie wie co to za bledy?


A jak można odczytać błędy i nie mieć ich opisu ????????????
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 16:30
Posty: 298
Skąd: Rawicz
Auto: Mazda 6 sport kombi 2.0 141KM

Postprzez Wojtek » 12 cze 2011, 18:32

AKURAT napisał(a):więc przyjechałem z komputera i tak:
błędy
C1175
C1236
C1956
B1484



ad1. ABS fault
ad2. sprawdz lewy tylny speed sensor... nie pracuje...
ad3. sprawdz czujnik polozenia kierownicy... i jego okablowanie...
as4. B1484 – Brake pedal input open circuit – sprawdz wlacznik i okablowanie...
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez skabol_87 » 30 cze 2011, 22:24

witam mam ppodobny problem jak kolega przy wiekszej predkosci jak auto traci przyczepnosc zapalaja mi sie kontrolki abs dsc off i auto w poslizgu i gasna dopiero po zgaszeniu auta. Kody ktore dzisiaj wyszly na kompie to;

C1119 Przewod MMI
Przerwa
C1234 usterka nieznana
C1952 usterka nieznana

Czy ktos moze mi powiedziec gdzie szukac problemu??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 18:34
Posty: 56
Skąd: Tychy
Auto: mazda 6 2.0 citd 2003r

Postprzez Wojtek » 5 lip 2011, 15:14

skabol_87 napisał(a):C1234 usterka nieznana
C1952 usterka nieznana


C1234 – Right Front Wheel Speed Sensor Input Signal Missing
C1952 – Yaw rate sensor circuit open
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez skabol_87 » 23 lip 2011, 22:11

dzieki z info. A co z tym dalej zrobic??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 18:34
Posty: 56
Skąd: Tychy
Auto: mazda 6 2.0 citd 2003r

Postprzez Tomi1 » 30 gru 2011, 23:39

zdzich44 napisał(a):
Jaksa napisał(a):A jak jest w dieslu ? ;)




W dieslu jak zapali się kontrolka koła dwumasowego to masakra, auto na złom.

Ja w swoim mam zamiar dorobić kontrolkę "magicadm"– będzie czerwona i dwumasowa. ;)

Jak to kontrolka koła dwumasowego?! Nie ma czegoś takiego przecież...
Początkujący
 
Od: 23 lip 2011, 22:46
Posty: 15
Skąd: Bolesławiec
Auto: M6 kombi, MZR-CD (143 KM), 2006

Postprzez Wojtek » 30 gru 2011, 23:53

Tomi1 napisał(a):Jak to kontrolka koła dwumasowego?! Nie ma czegoś takiego przecież...

koledzy zartowali ;)
czytales dokladnie?
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Shaarky » 29 lip 2013, 11:37

Mam ten sam problem (komplet kontrolek się zapalił). Malowałem wczoraj zaciski i mogłem coś nakapać na czujnik. Może ktoś poradzić gdzie dokładnie są te czujniki (najlepiej foto) i czym można je wyczyścić? Płyn hamulcowy mam w maksie.

Dopisano 29 lip 2013, 22:24:

Choinka zniknęła samoistnie. Po podpięciu na komputer błąd C1165 – czujnik prędkości koła. Wszystko zapaliło się jak przelatywałem nad uskokiem w asfalcie. Czy to mogłabyć jednorazowa akcja? Troche dziś pojeździłem jeszcze i nic się nie działo.

Dopisano 5 sie 2013, 08:19:

Odświeżam temat. Dziś ponownie zapaliła się cała choinka. Przy szybkim przelocie przez rondo.

C1165- może ktoś coś więcej powiedzieć na temat tego błędu. Który dokładnie czujnik i ile to kosztuje? :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2012, 19:13
Posty: 420 (5/4)
Skąd: Żory
Auto: Mazda 6 GY Sport Kombi Exclusive 2.0i 16V (147KM) 2007 Silver + PDC

Postprzez wasilek » 21 cze 2017, 08:57

Witam Was,

Niestety i mnie to dopadło... Świeci się DSC OFF, Kontrola trakcji, ABS i ręczny. Były takie momenty, że działo się to tylko rano, po pierwszym odpaleniu, wystarczyło przejechać 100m, zgasić, odpalić i już się nie świeciło. Czasami wystarczyło zrobić nawet to na postoju (bez jeżdżenia).

Sprawdziłem błędy i jest C1175 – niby definiowane jako zwarcie.

Płyn hamulcowy mam może 1cm pod max, czyli do minimum jeszcze daleko. No chyba, że musi być max? Rozebrałem boczek żeby zobaczyć jak wtyczka i wygląda ok, przeglądnąłem kabel od czujnika lewego tylnego koła i nie widzę jakiś uszkodzeń. Chyba, że są w miejscu niewidocznym.
Kolejną rzeczą jaką zrobiłem to sprawdziłem jakie prędkości kół pokazuje i jeździłem przez 5km, na wszystkich kołach te same prędkości.

Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tego czujnika zanim się zabiorę za wymianę? A może macie jakieś pomysły na to?

Pozdrawiam,
Paweł
Forumowicz
 
Od: 14 sie 2012, 13:20
Posty: 118
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda6 (GG / GY) 2.0l benzyna Sport Kombi Exclusive
141 KM LF-DE 2003

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6