Kontrolki DSC i hamulca ręcznego świecą równocześnie – dolej płynu hamulcowego
1, 2
kurcze rano wyjechalem nic nie swiecilo przejechalem ok 80km, po wyjsciu z roboty (auto stalo na sloncu) zalaczam i po minucie swiatelka sie zapalily. Podjechalem do sklepu po wyjsciu i odpaleniu swiatelek brak :/
O co chodzi?
Ps. Podjade pod wieczor po ten plyn i doleje ale to chyba nie to skoro tak raz gasnie raz swieci
_________________________
Edit:
kurcze a na zakretce pisze uzywac tylko DOT 3 :/ a ja juz kupilem DOT 4
O co chodzi?
Ps. Podjade pod wieczor po ten plyn i doleje ale to chyba nie to skoro tak raz gasnie raz swieci
_________________________
Edit:
kurcze a na zakretce pisze uzywac tylko DOT 3 :/ a ja juz kupilem DOT 4
Ostatnio edytowano 18 maja 2011, 17:09 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie pisz posta pod swoim postem... prosze edytuj swoj post...
Powód: nie pisz posta pod swoim postem... prosze edytuj swoj post...
- Od: 9 lis 2008, 13:39
- Posty: 136
- Auto: Mazda 6 2.0 Benz, 2003
AKURAT napisał(a):ale dalej wyświetlają mi się DSC OFF, ręczny zaciągnięty, auto w poślizgu, abs
jedz na komputer i odczytaj bledy... jak mozesz, to podaj ich kody tutaj... zobaczymy co mu dolega
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
67igor1 napisał(a):AKURAT napisał(a):ale dalej wyświetlają mi się DSC OFF, ręczny zaciągnięty, auto w poślizgu, abs
jedz na komputer i odczytaj bledy... jak mozesz, to podaj ich kody tutaj... zobaczymy co mu dolega
no tak tylko musialbym dokladnie trafic w chwile pojawienia się lampek
np. dzis do sklepu swiecily, z powrotem juz nie
- Od: 9 lis 2008, 13:39
- Posty: 136
- Auto: Mazda 6 2.0 Benz, 2003
AKURAT napisał(a):np. dzis do sklepu swiecily, z powrotem juz nie
komputer powinien pamietac bledy... z opisem "nie wystepuja w danej chwili"
(niestety nie zawsze tak jest)
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
AKURAT napisał(a):więc przyjechałem z komputera i tak:
błędy
C1175
C1236
C1956
B1484
ad1. ABS fault
ad2. sprawdz lewy tylny speed sensor... nie pracuje...
ad3. sprawdz czujnik polozenia kierownicy... i jego okablowanie...
as4. B1484 – Brake pedal input open circuit – sprawdz wlacznik i okablowanie...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
witam mam ppodobny problem jak kolega przy wiekszej predkosci jak auto traci przyczepnosc zapalaja mi sie kontrolki abs dsc off i auto w poslizgu i gasna dopiero po zgaszeniu auta. Kody ktore dzisiaj wyszly na kompie to;
C1119 Przewod MMI
Przerwa
C1234 usterka nieznana
C1952 usterka nieznana
Czy ktos moze mi powiedziec gdzie szukac problemu??
C1119 Przewod MMI
Przerwa
C1234 usterka nieznana
C1952 usterka nieznana
Czy ktos moze mi powiedziec gdzie szukac problemu??
- Od: 29 cze 2011, 18:34
- Posty: 56
- Skąd: Tychy
- Auto: mazda 6 2.0 citd 2003r
skabol_87 napisał(a):C1234 usterka nieznana
C1952 usterka nieznana
C1234 – Right Front Wheel Speed Sensor Input Signal Missing
C1952 – Yaw rate sensor circuit open
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
zdzich44 napisał(a):Jaksa napisał(a):A jak jest w dieslu ?
W dieslu jak zapali się kontrolka koła dwumasowego to masakra, auto na złom.
Ja w swoim mam zamiar dorobić kontrolkę "magicadm"– będzie czerwona i dwumasowa.
Jak to kontrolka koła dwumasowego?! Nie ma czegoś takiego przecież...
- Od: 23 lip 2011, 22:46
- Posty: 15
- Skąd: Bolesławiec
- Auto: M6 kombi, MZR-CD (143 KM), 2006
Tomi1 napisał(a):Jak to kontrolka koła dwumasowego?! Nie ma czegoś takiego przecież...
koledzy zartowali
czytales dokladnie?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Mam ten sam problem (komplet kontrolek się zapalił). Malowałem wczoraj zaciski i mogłem coś nakapać na czujnik. Może ktoś poradzić gdzie dokładnie są te czujniki (najlepiej foto) i czym można je wyczyścić? Płyn hamulcowy mam w maksie.
Dopisano 29 lip 2013, 22:24:
Choinka zniknęła samoistnie. Po podpięciu na komputer błąd C1165 – czujnik prędkości koła. Wszystko zapaliło się jak przelatywałem nad uskokiem w asfalcie. Czy to mogłabyć jednorazowa akcja? Troche dziś pojeździłem jeszcze i nic się nie działo.
Dopisano 5 sie 2013, 08:19:
Odświeżam temat. Dziś ponownie zapaliła się cała choinka. Przy szybkim przelocie przez rondo.
C1165- może ktoś coś więcej powiedzieć na temat tego błędu. Który dokładnie czujnik i ile to kosztuje?
Dopisano 29 lip 2013, 22:24:
Choinka zniknęła samoistnie. Po podpięciu na komputer błąd C1165 – czujnik prędkości koła. Wszystko zapaliło się jak przelatywałem nad uskokiem w asfalcie. Czy to mogłabyć jednorazowa akcja? Troche dziś pojeździłem jeszcze i nic się nie działo.
Dopisano 5 sie 2013, 08:19:
Odświeżam temat. Dziś ponownie zapaliła się cała choinka. Przy szybkim przelocie przez rondo.
C1165- może ktoś coś więcej powiedzieć na temat tego błędu. Który dokładnie czujnik i ile to kosztuje?
Witam Was,
Niestety i mnie to dopadło... Świeci się DSC OFF, Kontrola trakcji, ABS i ręczny. Były takie momenty, że działo się to tylko rano, po pierwszym odpaleniu, wystarczyło przejechać 100m, zgasić, odpalić i już się nie świeciło. Czasami wystarczyło zrobić nawet to na postoju (bez jeżdżenia).
Sprawdziłem błędy i jest C1175 – niby definiowane jako zwarcie.
Płyn hamulcowy mam może 1cm pod max, czyli do minimum jeszcze daleko. No chyba, że musi być max? Rozebrałem boczek żeby zobaczyć jak wtyczka i wygląda ok, przeglądnąłem kabel od czujnika lewego tylnego koła i nie widzę jakiś uszkodzeń. Chyba, że są w miejscu niewidocznym.
Kolejną rzeczą jaką zrobiłem to sprawdziłem jakie prędkości kół pokazuje i jeździłem przez 5km, na wszystkich kołach te same prędkości.
Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tego czujnika zanim się zabiorę za wymianę? A może macie jakieś pomysły na to?
Pozdrawiam,
Paweł
Niestety i mnie to dopadło... Świeci się DSC OFF, Kontrola trakcji, ABS i ręczny. Były takie momenty, że działo się to tylko rano, po pierwszym odpaleniu, wystarczyło przejechać 100m, zgasić, odpalić i już się nie świeciło. Czasami wystarczyło zrobić nawet to na postoju (bez jeżdżenia).
Sprawdziłem błędy i jest C1175 – niby definiowane jako zwarcie.
Płyn hamulcowy mam może 1cm pod max, czyli do minimum jeszcze daleko. No chyba, że musi być max? Rozebrałem boczek żeby zobaczyć jak wtyczka i wygląda ok, przeglądnąłem kabel od czujnika lewego tylnego koła i nie widzę jakiś uszkodzeń. Chyba, że są w miejscu niewidocznym.
Kolejną rzeczą jaką zrobiłem to sprawdziłem jakie prędkości kół pokazuje i jeździłem przez 5km, na wszystkich kołach te same prędkości.
Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tego czujnika zanim się zabiorę za wymianę? A może macie jakieś pomysły na to?
Pozdrawiam,
Paweł
- Od: 14 sie 2012, 13:20
- Posty: 118
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 (GG / GY) 2.0l benzyna Sport Kombi Exclusive
141 KM LF-DE 2003
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6