Wymiana klocków hamulcowych

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez domin1979 » 8 cze 2009, 20:39

Jaksa napisał(a):
domin1979 napisał(a):A klocki też miałem Lucasa/TRW i nic nie piszczały
Czyli trafiłem na jakies buble <lol>
Może madeinchina? :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez Jaksa » 8 cze 2009, 22:17

domin1979 napisał(a):Może madeinchina
Kupowałem jeszcze w JC Auto.... obecnie sprzedano firmę Inter Cars(owi) teraz to dopiero bublami handluja ....A o japoncach to w ogole nie maja pojecia.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Karol » 11 cze 2009, 18:51

Ja kupilem wlasnie w tak owym INTER KARSIE klocki TRW i jestem zadowolony pare groszy zaplacilem sam wymienilem co prawda zapieczone prowadnice ciezko bylo odkrecic ale poszlo .....
Jak przednie sie zedra to kupie tarcze z klockami IBC rewelka :0
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez DeadlY » 13 cze 2009, 01:15

jak by ktos chcial popelnic ten blad i kupic ferrodo to niech sie zastanowi.... bo piszcza czasami ... wyrzucic szkoda bo nowe, ale czasami mam ochote....
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez Tomek323 » 13 cze 2009, 11:59

Możesz pocieszyć się tym, że w sportowych autach też piszczą :D Ferrodo na plus, że w całym komplecie dodają wszystkie blaszki, i te druciki. Bo do oryginałów z tego co pamiętam, trzeba osobno zamawiać. A jeżeli kogoś "kieszeń przyciśnie" to polecam Ashiki, na razie zero problemów z nimi.. :)
Początkujący
 
Od: 15 lis 2008, 15:34
Posty: 20
Skąd: Katowice
Auto: 323 BG

Postprzez DeadlY » 13 cze 2009, 14:34

lucasa albo cos podobnego bym nastepnym razem kupil ale do tego momentu to juz ja sprzedam
;)
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez Sławeko » 16 cze 2009, 12:25

A czy orientuje się ktoś czy są jakieś różnice jeśli chodzi o klocki przednie między M6 1.8 benzyna a 2.0?
Sprawdzałem na stronie ATE- i stamtąd wynika, że są to całkiem różne klocki.
Spotkał się ktoś z czymś podobnym?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2009, 18:47
Posty: 29
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 6 GY 2.0i 141 KM Ex '03

Postprzez Maciek76 » 14 lip 2009, 14:38

Witam, od 5 dni jestem posiadaczem mazdy 6 kombi i muszę zmienić właśnie tylne tarcze. Czy znacie firmę Oyoda? I czy wymiana tarcz własnoręcznie jest możliwa czy lepiej dać do warsztatu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2009, 12:42
Posty: 34
Skąd: Kraków
Auto: była Mazda 323 BJ diesel
byla Mazda 6 diesel
jest Mazda 5 benzyna

Postprzez herci62 » 22 lip 2009, 03:58

Dzis po zrobieniu ok 40km prawa strona tyl zapiekly sie klocki hamulcowe tarcza tak sie rozgrzala ze woda kipiala .Rozebralem wszystko i pierwsze co mnie zastanowilo to brak jednego drucika (tej odboji co odpycha klocki od tarczy) oraz byly az cztery blaszki na klockach po dwie na kazdym -prawdopodobnie dolozylem po jednej ze starych klockow.I tu pytanie co moglo byc przyczyna bo po wyczyszczeniu wszystkiego i ponownym zlozeniu(((na sztuke-jutro zaloze wszystko nowe))) wszystko pracuje OK.I czy mogla sie przegrzac tarcza i czy temperatura nie wyrzadzila szkod łozysku bo piasta tez byla bardzo goraca Zaznaczam ze na tych klockach zrobilem pare tysiecy km. DZIEKI ZA WSKAZOWKI..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2008, 15:22
Posty: 131 (0/1)
Skąd: wrocław/swindon
Auto: mazda-6 2.2D/163 bhp/ 2009

Postprzez Maciek76 » 22 lip 2009, 09:15

Hmm skoro miałeś dodatkowe blaszki na klockach to może oznaczać, że klocek był za blisko tarczy nawet jak nie hamowałeś. Szpara była bardzo mała albo wcale i samo tarcie powietrza w szczelinie podgrzewało tarcze. Jeżeli brakowało tej spinki, która odpycha klocki od tarczy to podciśnienie jakie się tam chyba wytwarza przysysało klocek z tej strony bez spinki do tarczy. I tak kilka czynników plus jakieś dłuższe hamowanie mogły zrobić kuku. Ale być może gadam głupoty :)
Mnie mechanik wczoraj dorobił taką spinke bo zmieniałem klocki i brakowało jednej. Dorobił z jakiegoś sprężystego drutu. Wyglądai pracuje idealnie.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2009, 12:42
Posty: 34
Skąd: Kraków
Auto: była Mazda 323 BJ diesel
byla Mazda 6 diesel
jest Mazda 5 benzyna

Postprzez herci62 » 22 lip 2009, 12:24

Klocki wymienie tarcze tez moge w razie czego ale najbardziej mnie martwi łozysko czy temperatura nie namieszala--- moze ktos sie wypowie...Dzieki z gOry
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2008, 15:22
Posty: 131 (0/1)
Skąd: wrocław/swindon
Auto: mazda-6 2.2D/163 bhp/ 2009

Postprzez herci62 » 25 lip 2009, 11:52

No i znowu pod gorke--kupilem klocki tyl orginalne z napisem mazda komplet z blaszkami smarem i zapinkami aleeee w komplecie jest 8 blaszek a sprzedawca stwierdzil ze jak jest 8 to ma byc po dwie na kazdy klocek i calkiem zglupialem. Zalozenie 2 wydaje sie bezsensowne ale tyle jest w komplecie na tyl .Niech ktos napisze ile trzeba zalozyc dodaje ze 4 maja kolor czarny a 4 sa srebrne..../..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2008, 15:22
Posty: 131 (0/1)
Skąd: wrocław/swindon
Auto: mazda-6 2.2D/163 bhp/ 2009

Postprzez maselek » 25 lip 2009, 12:41

Właśnie jestem po wymianie klocków z tyłu. Ja kupiłem TRW tam były cztery blaszki, ale oryginalne które wyjmowałem miały założone po cztery blaszki na każdy klocek, tak jak powiedział ci sprzedawca :P

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez herci62 » 25 lip 2009, 15:56

Jednak ten orginalny rodzaj ma po dwie blaszki. Wszystko ladnie sie zazebia i tak ma byc.Moze inne rodzaje maja po dwie i tez jest dobrze. W kazdym razie zmienilem i mysle ze bede zadowolony.I nadmienie tez ze na przyszlosc nie zaloze zadnego zamiennika ktory nie ma sprawdzonej dobrej marki--bo oszczedzajac pare groszy mozna pozniej siegac bardzo gleboko do kieszeni.Umnie naszczescie tarcza i lozysko nie ucierpialo.Pozdrawiam...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2008, 15:22
Posty: 131 (0/1)
Skąd: wrocław/swindon
Auto: mazda-6 2.2D/163 bhp/ 2009

Postprzez kulca » 7 sie 2009, 20:59

ja właśnie dzisiaj wymieniałem w swojej tylne klocki, też miałem po 2 blaszki na klocku, i tak nowe założyłem, a kupiłem na allegro KASHIYAMA, zobaczymy
ps. męczyłem się z wciśnięciem tłoka, poprzez dźwignie, próbowałem taką specjalną śrubą co służy do wciskania, po godzinie męczarni poszedłem do domu, odpaliłem forum i znalazłem odpowiedź, że się wkręca, u mnie nie ma na imbus, tylko płaskim kluczem za takie dwa wypusty się wkręca zgodnie z wskazówkami zegara, wymiana trwa 5 minut, ważne żeby tą spinkę dwóch klocków założyć przy montażu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 00:38
Posty: 238 (3/1)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 GY 2.0 RF-7J 143KM

Postprzez sneer » 9 sie 2009, 15:49

a czy próbowaliście klocków textar?
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2007, 17:14
Posty: 43
Skąd: Poznań/Rzeszów
Auto: 626diesel/323F/ aktualnie M6 136hp

Postprzez J.B. » 11 sie 2009, 17:00

a ja polecam ta firme www.hamulce.net i kontakt z panem Leszkiem, doradzi sensownie i nie jest czlowiekiem ktory naciaga klienta na najdrozsze.... ja u siebie mam w tym momecie tarcze: zimmermana i klocki ferodo na moj styl jazdy ( tylko z rodzina wolno) jest wystarczajaco
Pozdrawiam Kuba
M6 Sport Wagon GY 2.0 CiTD 154,6 Hp i 325,8 Nm
HeHeHeHeHe Cala Moc SERYJNA..... :D
www.cds-autospa.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 paź 2007, 19:21
Posty: 44
Skąd: z MAMY
Auto: Mazda 6 GY 2.0 Diesel '04

Postprzez Wieszczu » 22 sie 2009, 11:43

No dobra, to jakaś konkluzja co do klocków które warto założyć ? Czeka mnie wymiana właśnie..
Aha, a co z tarczami ?

Pozdrawiam,
Paweł
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2008, 19:48
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004r 2,0 136KM

Postprzez kulca » 22 sie 2009, 14:07

z innej beczki: co ile powinno się wymieniać przednią tarcze? Mam 80kkm i przy hamowaniu mi trochę drga kierownica, klocki wymienione 10kkm temu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 00:38
Posty: 238 (3/1)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 GY 2.0 RF-7J 143KM

Postprzez dyzioo » 22 sie 2009, 15:10

Wieszczu napisał(a):No dobra, to jakaś konkluzja co do klocków które warto założyć ? Czeka mnie wymiana właśnie..
Aha, a co z tarczami ?

Pozdrawiam,
Paweł




Zakupiłem tarcze BREMBO... i klocki ATE...sam wymieniałem.. zrobione już 3kkm i cisza. nic nie piszczy jak na razie, mało pyli.... Goraco polecam ten przepis...
Firma BREMBO sprawdzona marka...ATE tak samo...oczywiście zakupy na alledrogo ;)

Pozdro600 <jelen>
Dyzioo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2008, 13:56
Posty: 247 (0/3)
Skąd: Gumilas
Auto: byla M6 GG 2.0 D 2005
byla M6 GH 2.0 2008
jest M6 GJ 2,0 Pb AT 2013

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6