Ślizganie się napędu przy wchodzeniu na obroty

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez robiwo » 13 lut 2010, 01:52

Witam i trochę odkopuje temat...
moja madzia jak "pyrkam" na 1 i 2-gim biegu i wciskam gaz – obroty rosną, a prędkość zostaje ta sama przy czym zaznaczam, że dzieje się to tylko na tych dwóch biegach, na wyższych już nie. Dodam, że przy odpalaniu auta z wciśniętym sprzęgłem jak je puszczam słychać puknięcie i kolejnym objawem jest drganie "budy" na wolnych obrotach oraz ostatni to żabka" na 1-wszym biegu i zimnym silniku. Moje pytanie: czy to ewidentne objawy ślizgającego się sprzęgła czy może macie jakieś inne pomysły na to co i jak powinienem sprawdzić? Będę wdzięczny za sugestie... Dodam, że to moja pierwsza wymarzona mazda, mam ją 3 tyg. i juz problemy :(
Początkujący
 
Od: 12 lut 2010, 23:57
Posty: 4
Skąd: UK
Auto: M6 2.0 GY

Postprzez krzych » 13 lut 2010, 17:36

Niestety sprzeglo+dwumas do kontroli raczej (polift czy przedlift?)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez robiwo » 13 lut 2010, 23:58

dzieki za odpowiedź... pierwsza rejestracja koniec września 2003 także auto jest przedlift... silnik 2.0 benzyna kombi jeśli to coś zmienia w diagnozie :) bo z tego co słyszałem jest bez 2M...
Początkujący
 
Od: 12 lut 2010, 23:57
Posty: 4
Skąd: UK
Auto: M6 2.0 GY

Postprzez krzych » 14 lut 2010, 00:53

Tak, zmienia koszt zabawy na Twoja korzysc :). Troche mnie dziwi ze masz drgania skoro nie masz 2M. Ale coz, niewiele sie znam na tym, a w dodatku masz benzyniaka – natomiast slizganie sie sprzegla to raczej jednak jest – sprawdz uszczelniacz na wale, bo sie moze slizgac po oleju.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez arius » 15 lut 2010, 14:16

pewnie w benzynie tarcza sprzęgła jest ze sprężynami.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2009, 20:03
Posty: 149
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2.0 Diesel 136KM

Postprzez minero » 25 maja 2016, 15:17

Odkopie temat bo wlasnie odkrylem cos takiego u siebie. Przy depnieciu na 1 lub 2 slizgnie jkaby kolami mimo ze sucho i asfalt, tylko jak docisne pedal mocniej. Naprawde mam podejrzewac sprzeglo? mam benzyne. poza tym nie mam z nim problemu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 16:16
Posty: 119 (2/1)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GY LF 2oo7
MZR 2.0 147KM + LPG
______________________
www.ecars.com.pl
znizka 10-15% na haslo mazdaspeed.pl

Postprzez Enduro » 25 maja 2016, 19:28

sprzeglo <spoko>
tzn jego tarcza slizgowa do wymiany

E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6