pompa vacuum (podciśnienia)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Jaksa » 12 sty 2010, 15:30

Mc'Fly napisał(a):zdradź tylko proszę czy ten Bolt po prosu się wyciąga
Srube odkrecasz ( prosta operacja :) ) nie wiem z czym mozna miec tutaj problem?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Jaksa » 12 sty 2010, 15:30

Mc'Fly napisał(a):zdradź tylko proszę czy ten Bolt po prosu się wyciąga
Srube odkrecasz ( prosta operacja :) ) nie wiem z czym mozna miec tutaj problem?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Mc'Fly » 14 sty 2010, 15:09

czylli ten Bolt jest poprosu śrubą z nietypowym łbem, czy ten Bolt jest przykręcony śrubą??
Dzięki za szybką odpowiedź. Chcę tę pompę kolejny raz zdjąć i chciałbym wiedzieć z czym teraz muszę się liczyć. Czy będę sam w stanie to w garażu zrobić. Jakbym był z Warszawy lub okolic nie gimnastykowałbym się sam tylko złożył Tobie wizytę.
Pozdro.
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 15:45
Posty: 62 (0/5)
Skąd: Puck
Auto: Mazda 5 CW 1,6 diesel 2011,
wcześniej
Mazda Premacy 2,0 DiTD 2003

Postprzez Mc'Fly » 14 sty 2010, 15:09

czylli ten Bolt jest poprosu śrubą z nietypowym łbem, czy ten Bolt jest przykręcony śrubą??
Dzięki za szybką odpowiedź. Chcę tę pompę kolejny raz zdjąć i chciałbym wiedzieć z czym teraz muszę się liczyć. Czy będę sam w stanie to w garażu zrobić. Jakbym był z Warszawy lub okolic nie gimnastykowałbym się sam tylko złożył Tobie wizytę.
Pozdro.
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 15:45
Posty: 62 (0/5)
Skąd: Puck
Auto: Mazda 5 CW 1,6 diesel 2011,
wcześniej
Mazda Premacy 2,0 DiTD 2003

Postprzez XEDOS6 » 5 mar 2010, 20:54

Witam .
Mam powazny problem , mianowicie cos zaczelo sie dziac blisko pompy waku. Slychac grzechotanie tak jakby jakies podkladki lataly z lewej strony silnika blisko svc.najczesciej powyzej 2000 tys obr/min. Jak jade i lekko skrece kier. w lewo zaczyna grzechotac a jak wyprostuje to przestaje.....chwilami nawet wyprostowanie nic nie daje, a momentami jest wszystko ok. na wolnych zero grzechotu....ale byl moment ze podnioslem maske i odglos wychodzil blisko pompy waku , lub zaworu svc? i teraz nie wiem co gdzie dokladnie jest. czy ktos mial z was podobny objaw , moze mi cos podpowiedziec?
Ostatnio edytowano 21 mar 2010, 17:27 przez XEDOS6, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez krzych » 5 mar 2010, 21:31

Ja tak tylko formalnie "vacuum pump" czyli pompa ssąca, pompa podciśnienia. Zal sciska czasem jak widze takie twory jak waku ;)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez XEDOS6 » 5 mar 2010, 21:32

jest na to jaksi sposob oprocz wymiany za 3 tys ..bo tyle kosztuje w serwisie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez krzych » 5 mar 2010, 21:36

Jesli chodzi o koszt pompy, do mojej M6 na Gorczewskiej wymyslili 2500. Ale tez sobie wymyslili, ze w srodku jest lancuch wiec prawdopodobienstwo kwoty jest niewielkie. Natomiast w zyciu nie kupilbym nowej, psuje sie za czesto, a uzywka za 300 zl spokojnie sie znajdzie (w M6). Co zas do samego grzechotania, upewnij sie najpierw ze to vacuum, bo jak na moje oko, nie powinno to zalezec od skretow.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez XEDOS6 » 6 mar 2010, 21:32

wiec tak...zakupilem dzis uzywke pompe ..po zmianie przestalo grzechotac....udalo sie ciekaw na ile.pozdrawiam:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez krzych » 6 mar 2010, 21:34

XEDOS6 napisał(a):wiec tak...zakupilem dzis uzywke pompe ..po zmianie przestalo grzechotac....udalo sie ciekaw na ile.pozdrawiam:)

Zalezy jak trafiles. Jesli sprzegielko i lopatki w dobrym stanie to pol roku na pewno pojezdzi, a co dluzej to juz Twoje szczescie ;) (moze byc ze i dwa lata bez odglosu, ale najczesciej rok ;P). Dlatego wlasnie szkoda zachodu. A z ciekawosci, ile dales za pompke? :)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez XEDOS6 » 6 mar 2010, 22:19

no wlasnie trafilem za dobra cene chcial 400 zl ..ale dostalem ja za 170
dobra zmienna negocjacijna robi robote:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez krzych » 6 mar 2010, 22:23

Rozsadna cena :). Daj znac gdy znow zacznie rzezic o ile w ogole, bedzie to pouczajace dla reszty chetnych (a tych z rzezacymi vacuumami jest calkiem sporo)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez XEDOS6 » 7 mar 2010, 19:33

minol dzien i juz zaczelo sie powtarzac.... teraz bardzo slabo ale jednak sie powtorzylo.... czy ktos mi odpowie co jest przyczyna tego grzechotu? jak mozna to naprawic bez wymiany????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez krzych » 7 mar 2010, 20:13

Jesli to naprawde vacuum, to nie da sie procz wymiany sprzegla na nowe. Lopatki tez miewaja luzy, wiec pewnie wymiana ich moze pomoc. Swoja droga, byl gdzies na forum bardzo obszerny watek o vacuum, wiec polecam przeniesc sie z pytaniami tam, ale najpierw dokladnie przeczytac jak z tym radzili sobie inni.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez XEDOS6 » 7 mar 2010, 20:43

zastanawia mnie jedno dlaczego nie ma zestawow naprawczych do vacum? przeciez jezeli jest to powazny problem wielu M6. to czyli powinnop sie z tym uporac wiele osob , jezeli wchodzi w gre tylko wymiana to dzieku bardzo:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez kwaśny » 7 mar 2010, 21:35

nie wydaje mi się by to był jakiś mega częsta usterka, ja w swojej 220k km mam cały czas ok nie majstrowana nigdy, nie wymieniana .. czy padające vacum nie jest czasem wynikiem jakiejś niesprawności w sys smarowania tej pompki ? wymieniacie vacum i po pół roku macie to samo ? coś tu nie gra :P
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2010, 21:05
Posty: 56
Auto: M6 GY 03r CiTD

Postprzez XEDOS6 » 7 mar 2010, 21:42

u mnie problem pojawil sie ponownie ale zakupilem uzywke co prawda jest rewelacja bo prawie nie slychac i raz na jakis czas zabrzeczy...problem ze smarowaniem? hm... dbam o olej wymieniam go co 10 000 i leje dexelie. jak wyciagalem pompe przy wymianie to w srodku olej miala....czy ktos slyszal o wymiennych czesciach tej pompy????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez XEDOS6 » 21 mar 2010, 17:31

czy wogóle mozna dokupic sprzegiełko vacu pompy? problem po wymianie na uzywke rozpoczoł sie ponownie. teraz zamowilem kolejna uzywke ale ponoc z bardzo malym przebiegiem:) Moze trafie na dluzsza prawidlowa prace tej pompy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez krzych » 21 mar 2010, 17:48

Mozna, ale drogo.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez XEDOS6 » 21 mar 2010, 18:38

co to znaczy drogo? i gdzie mozna to kupic?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6